سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰
مهرداد بذرپاش:

حدادعادل معلم اخلاق جریان اصولگراست

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 292127
نماینده تهران در مجلس با اشاره به کناره‌گیری حدادعادل از عرصه انتخابات به نفع وحدت جبهه اصولگرایی تأکید کرد: آقای حدادعادل نشان داد به مصالح جریان اصولگرایی می‌اندیشد که باید این نگاه را قدر نهیم.
به گزارش جهان، مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: رفتار آقای حدادعادل برای بنده که طی مدتی افتخار همنشینی و همراهی ایشان را در مجلس داشته‌ام، دور از انتظار نبود.
 
وی افزود: ایشان حقیقتا انسان وارسته‌ای است که «تکلیف‌مداری» را در همه شئون بر منافع سیاسی شخصی ترجیح می دهد و رفتار او یک الگو برای ماست.
 
نماینده تهران در مجلس با اشاره به رفتار حدادعادل در مناظره‌های تلویزیونی نیز اظهار داشت: همه ما دیدیم که آقای حداد، هم تمام قد به دفاع از نظام و یادآوری مظلومیت نظام پرداختند و هم در قامت یک معلم اخلاق همه را به مراعات شئون اخلاقی و سیاسی توصیه می کردند.
 
بذرپاش افزود: این رفتار بسیار ارزشمند است و حقیقتا برای جریان اصولگرایی یک افتخار است که چنین نمایندگانی را در معرض افکار عمومی قرار داده است.
 
وی تصریح کرد: این عزیز، معنای واقعی تاکید حضرت امام (ره) که فرمودند "حفظ نظام از اوجب واجبات است" را  درک کرده است و علیرغم شایستگی ها و تجارب ارزشمندشان در حوزه‌های علمی و فرهنگی و همچنین در حوزه تقنین و اجرا، تصمیم به انصراف گرفت تا خدای ناکرده حضورش صدمه‌ای را متوجه جریان انقلاب نکند.
 
نماینده تهران در مجلس نهم در پایان تأکید کرد: آقای حدادعادل نشان داد به تصمیمات جمعی و مهم‌تر از آن به مصالح جریان اصولگرایی پایبند است و این نگاه را باید قدر نهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *