شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۵۳
۲۱۷

تناقضات ادعاهای جدید مرد عباشکلاتی‌ اصلاحات

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 356018
محمد خاتمی که عموما در مقاطع انتخابات بعنوان رهبر اصلاحات از او یاد می شود این روزها به دیدن تئاتر و هنرمندان می‌رود، علاقه مندان را به حضور می‌پذیرد، پیام تبریک و تسلیت صادر می‌کند و گاهی نیز در مورد شرایط کشور سخن می‌گوید.
تناقضات ادعاهای جدید مرد عباشکلاتی‌ اصلاحات
به گزارش جهان، اظهارات محمد خاتمی بار دیگر خبرساز شد. مرد رویایی اصلاح طلبان که عموما در مقاطع انتخابات بعنوان رهبر اصلاحات از او یاد می شود به نظر می رسد در شرایط کنونی گونه ای عزلت گزینی سیاسی را در پیش گرفته و روزهای آرامی را سپری می کند. به دیدن تئاتر و هنرمندان می‌رود، علاقه مندان را به حضور می‌پذیرد، پیام تبریک و تسلیت صادر می‌کند و گاهی نیز در مورد شرایط کشور سخن می‌گوید.

آخرین مورد از این شکل بروز اجتماعی او سخنانش در هفتاد و پنجمين نشست ماهانه بنياد باران است. سخنانی که پوشش گسترده آنها در رسانه های اصلاح طلب، اینگونه به ذهن متبادر می کند که نه خود خاتمی و نه سوت و کف زنندگان برای اظهاراتش در رسانه ها، چندان به عمق موضوعات مورد اشاره او واقف نبوده اند.

به جرأت می توان گفت مهمترین محورمطرح شده در این بین، اصرار خاتمی بر «اصل» بودن «جمهوريت» نظام بود. مسئله ای که با یادآوری خاطرات سال های گذشته، لبخندی طنز آمیز را بر لب می نشاند. خاتمی تأکید می کند «ما به عنوان
سید یزدی در حالی از لوازم جمهوریت می گوید که خود، پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم و بعد از مشخص شدن نتیجه آراء مردم، پیشنهاد رفراندوم را مطرح ساخت.
كساني كه دلبسته به اين انقلاب و اسلام هستيم با همه وجود از جمهوريت نظام دفاع مي‌كنيم؛ با همه لوازمي كه جمهوريت دارد.» او البته ترجیح می دهد اشاره ای به کودتای همقطارانش بر علیه رای مردم در سال ۸۸ نداشته باشد و با عبور از آن از تاکتیک فرار به جلو بهره گیرد.


سید یزدی در حالی از لوازم جمهوریت می گوید که خود، پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم و بعد از مشخص شدن نتیجه آراء مردم، پیشنهاد رفراندوم را مطرح ساخت.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود اضافه کرده «در عين حالي‌كه رهبر انقلاب مي‌گويد راي مردم حق‌الناس است و حتي مخالفين را دعوت مي‌كنند كه بياييد و به موازين دموكراسي تن بدهيد و در انتخابات شركت كنيد برخی با راي مردم، با جمهوريت، با حقوق مردم و با تعيين كننده بودن نقش مردم مخالفت مي‌كند؛ آشكارا هم مخالفت مي‌كند! اين جريان، جريان خطرناكي است كه وجود دارد.» او البته درمورد این جریان خطرناک که با رأی مردم مخالفت می کند توضیح دقیقی نمی دهد و مشخص نمی کند آنهایی که در سال ۸۸ به خاطر نارضایتی از نتیجه انتخابات و عدم اقبال جمهور ملت به کاندیدایشان، با اتهام واهی تقلب، انتقامی سخت از مردم و نظام گرفتند دقیقا چه نسبتی با این جریان دارند.

سید خندان اصلاحات، در ادامه دو عنصر دشمن بیرونی و جریان تحجر در درون کشور را تهدیداتی جدی بر سر راه انقلاب دانسته و تصریح کرده
او که تصریح می کند اصلاحات درصدد گرفتن قدرت نيست به تناقض میان این مسئله و تئوری هایی چون «فتح سنگر به سنگر»، «براندازی نرم»، «رحم اجاره ای» و مواردی از این دست که دست رنج یارانش هستند اشاره ای نمی کند و ترجیح می دهد این موضوع را نیز مانند موارد قبلی مسکوت گذارد.
که «عامل دوم بر خواست‌هاي اصيل و تاريخي ملت از جمله آزادي، استقلال و پيشرفت خط بطلان مي‌كشد». او البته به عامل جریان سازش و انفعال یا به تعبیر دقیقتر جریان خواهان تنش زدایی که در ماه های گذشته، مانند دوره ۸ساله اصلاحات خسارت های جبران ناپذیری را به کشور تحمیل ساخته اشاره ای نکرده و از عقب نشینی های بی سابقه و نیز اعطای امتیازات سخاوتمندانه به دشمن توسط همین جریان حرفی به میان نیاورده. انفعالی که حداقل هزینه اش در مقطع کنونی زیر سوال رفتن استقلال کشور و کنش سیاسی داخلی و خارجی دولت در دایره تنگ اراده چند کشور غربی بوده است.


او که خود را یک انقلابی می خواند، رسالت اصلاحات را ساختن الگو و ارائه آن به دنياي اسلام و جاهاي ديگر مي‌داند. این در حالی است که تئوریسین ها اصلاحات همواره خود، الگوگیری از غرب را یگانه راهبرد حرکت به سمت توسعه دانسته، و درخصوص مدل حکومتی نیز روزی از لزوم الگوگیری از مدل ترکیه می گویند و دیگر روز از طرح الگوی ژاپن اسلامی سخن به میان می آورند.

این اما همه تناقضات صحبت های خاتمی نیست. او که تصریح می کند اصلاحات درصدد گرفتن قدرت نيست به تناقض میان این مسئله و تئوری هایی چون «فتح سنگر به سنگر»، «براندازی نرم»، «رحم اجاره ای» و مواردی از این دست که دست رنج یارانش هستند اشاره ای نمی کند و ترجیح می دهد این موضوع را نیز مانند موارد قبلی مسکوت گذارد.

اینها تنها بخشی از اظهارات پر از تناقض مرد عباشکلاتی اصلاحات بود و به نظر می رسد همانگونه که در سطور فوق یاد شد اگر رسانه های اصلاح طلب، قدری بر روی آنها تأمل می کردند، صحبتهای وی تا این حد با اقبال مواجه نمی شد.

منبع:نماینده
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از جهان نیوز تشکریم از پوشش ولی این نوع تحلیل این رسانه توهین به شعور مخاطبان است ، آقای خاتمی و یا هر کس سخنرانی میکند این مردم هستند که در نهایت نتیجه سخنان ایشان را درک میکنند و موضع میگیرند مثل انتخابات 24 خرداد که مردم برخلاف نظر اصولگرایان و تبلیغات تخریب گرایانه صداو سیما به یک اعتدالگرا مورد حمایت ایت الله هاشمی و آقای خاتمی رای دادند
متشکریم رو گفتی که مجیزگویی جهان هم کرده باشی
بابا جهان نیوز ثابت کرده نظرات همه رو ثبت می کنه دیگه نیاز به مجیز شما یاران فتنه گر نداره راحت باشید
جهان نیوز درود بر تو
یه کلمه از اقوام عروس خانم
یه کلمه هم از خود عروس !
بی سوادا همه ریختن تو این سایت!
پس لونتون اینجاست دی
United States
کلا قوم و خویشای عروس ریختن اینجا دارن لجن پراکنی می کنن
عروس اینا
منظورت اون عروس معروف که نیست انشاالله
Iran, Islamic Republic of
شعور چیزبدی نیست
تو این چند سال خیلی سعی کردید ذلیلش کنید ولی خدا نخواست و عزیز شد.
عزت و ذلت دست خداست
حامددد
Iran, Islamic Republic of
کلا مردم ایران دو دسته هستند یا طرفدار جلیلی و احمدی هستند یا فتنه گر . شرم بر شما باد با این تفکرات عقب موندتون
آن را که حساب پاک است ؟
اگر به کسانی که بجای منطق و گفتگو در سال 88 کشور را به آتش کشیدند و در انتخابات روحانی از دولت متقلب !!!!! تشکر کردند فتنه گر نگوئیم شما بفرما چه باید بگوئیم ؟
عقب مونده اونایی هستند که سطل زباله آمال و قبله گاهشونه ؟ می فهمی که چی می گم ؟
اشتباه نکن مردم ایران خیلی با شعورتر از این حرفان،که بیان دو تا بی تدبیر(احمدی نژاد وجلیلی) و طرفداری کنن.
بار آخرت باشه از قول مردم ایران حرف میزنی>
Iran, Islamic Republic of
حالا تو چرا پاچه خواری جهان نیوز رو میکنی؟
شمایی که از شعور و رای مردم تظاهر به دفاع میکنی چرا از سال 88 که به فهم و شعور مردم بطور گسترده توهین شد چیزی نمیگی؟ جدآ فکر میکنید مردم به شخصی چون داماد لرستان هست باید رای میدادند؟! شما بهتر نیست نان به نرخ روز خوردن رو برای مخاطبان جهان نیوز تفسیر کنید؟!
اگر به شعور مردم توهین شده بود مطمئناً مردم در این دور به دکتر جلیل رای میدادند نه دکتر روحانی !!!
بدی نیست قبل از سخن کمی هم فکر کنید عزیزم
تو کمتر کشوری هم برخورد لیدر پر از تناقض است و هم طرفداران اون لیدر .هر موقع رای نیاورید تقلب شده و شعور مردم رو زیر سوال میبرید و هر موقع رای بیاورید از شعور مردم مایه میگذارید و تقلب هم نشده! این عجیب نیست انتخابات و آراء مردم رو جناب خاتمی زیر سوال میبرند و بعد خودبطور قایمکی میروند رای میدهند؟! این عجیب نیست چون رای نیاوردند به توصیه لیدرهای متناقضشون ریختند در خیابان و خون ده ها نفر هموطنانشون رو زمین ریختند و کشتند و بعد نصف همین اصلاح طلبیون و لیدرهای شما گفتند که تقلب نشده بود و مغزهای متفکرشون در داخل و خارج از ایران به آن اذعان کردند؟ خدا رحم کرد که کاندیدای مورد نظرتون رای آورد وگرنه باز شعور مردم زیر سوال میرفت و خون ها به زمین ریخته میشد. برای عقلانیت شما همین بس که بزرگانتون قبل از شمارش آراء فرمودند اگر رای نیاوردیم تقلب شده و بریزید تو خیابونا ساندویچ بخورید!
کشته مرده آقای چیز
داداش زدی زدی تو برجکمون قشنگ
همین که خود شما دوباره جای مردم تصمیم گرفتید و میگویید مطمئنآ به دکتر جلیلی رای میدادند بزرگترین توهین به مردم است
Iran, Islamic Republic of
شعورمردم ايران ازسياستمداراش بيشتره وبه همين خاطرهر8 سال يكبار به اونها سيلي ميزنه كه شايدعقلشان سرجاش بياد ولي هيهات.اصولگراها كه هرچي خودشان دوست دارن به اسم خواست مردم ميگن ازنتيجه انتخابات 76 و 92 هم عبرت نميگيرن اصلاح طلبان هم بافراموشي اسلام خواهي مردم سنتي كشور،ديكتاتوري عجيبي دارن كه هروقت ما راي نياورديم شك نكنيدكه تقلب شده وهرگز پيام انتخابات 84 و 88 رادوست ندارن بفهمن.
احسنت به این نظر
دهنت رو آب بکش اسم جلیلی رو میاری . خجالت نمی کشی اسم جلیلی رو کنار یه فتنه گر وطن فروش می ذاری ؟
فتنه گر وفسادگر شمایین....
مگر فقط جلیلی مخالف فتنه بود
خود روحانی 26بهمن 88 حرفهای تندی علیه فتنه گران زد.
این چه حرفهای کودکانه ایه؟
خاتمی غربزده ای کوچک و عروسک هاشمی وغربزده هایی مثل سروشه
کوروش گاری چی
سروس یهودی یادت رفت
اگه اقای روحانی علیه فتنه گران حرف زده ومخالفشونه چراوزیر وزراش یکی پس ازدیگری میرن عیدمبارکی همین اقا؟پس آقای روحانی نشون داد این حرفشم درحدحرف بوده ودرعمل مثل همیشه عکس گفتش عمل کرده
مرتضی
جدی شعور مردم رو با این چند مدت که از دولت جدید گذشته چی فرض کردی؟؟
حتماً تقصیر احمدی نژاده!

این شیخ اصلاحاتتون هم کارنامه اش تو 8سال خودش موجوده و پس از آن هم پشت سرهم شکستِ اصلاحات چیا در تمامیه انتخابات بعدی از جمله شورای شهر و ریاست جمهوری و مجلس و این آخری هم ناچاراً فعلاً به روحانی چسبیدن!
Iran, Islamic Republic of
نکند شما رای به روحانی را تفسیر به رای فتنه گران میکنید؟
تفسیربه فتنه گرنمیکنیم ولی کسی که بافتنه گران سروسری داره حتماباهاشون ارتباط داره دیگه
محمد رهنما
United States
اولا که رای مردم محترم ،هم در سال ۸۸ وهم در سال۹۲ ثانیا اهمیت و اعتبار انتخابات به مشارکت بیشتر است نه رای اوردن فلان نامزد که در سال ۸۸ مشارکت بیشتر بود ثالثا شکست اصلاحات در سال ۸۸ اینقدر سنگین بود که به خاطرش دست به فتنه و اشوب زدند ولی شکست اصولگراها در ۹۲ فقط حدود چند دهم درصد بود.
پس لطفا قبل از سخن کمی فکر کنید
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
یعنی تحلیلهاتون یکی از یکی آبکی تره ها!
یه مشت اصلاح طلب لب سواد و پر مدعا
مردم به وعده بهبود شرایط مردم تا 100 رای دادند، به چرخیدن چرخ کارخانه ها در کنار چرخش سانتیفیوژها ،به بلدم بلدم های دروغین
یادته اولا عارف که نماینده اصلاح طبان بود با خوردن جام زهر خاتمی وبه خواست او منصرف شد ثانیا یادته یکی اومد گفت بلدم بلدم ! کلید دارم ! تدبیر و امیدم و آرامش می آروم ! کارخانه های در کنار سانتیفیوژها خواهند چرخید !گروه های تندرو(اصلاح طلبان (!)و اصولگرایان )به کشور ضربه زده اند ولی دولت من دولت اعتدال و احترام به همه است من صد روزه مملکت را درست می کنم ! رای به روحانی رای به توبیر و امید بود که ...
یار خراسانی
عزیزم کاندید شما عارف بود که حتی جرات نداشتین اونو تا اخر نگه دارید بعد معلوم میشد چقدر رای داشت. مصادره روحانی ممنوع نون به نرخ روز خوردن ممنوع
محسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا در سال 88 به شعور مردم توهین شد. چون کسانی که بصورت میلیونی اعتراض کردند بجای جواب با چماق مواجه شدند.
اون عده آشوب گر همون هایی بودند که به خاطر قدرت جنایت و آدم کشی کردند .
کسانی که شعور دارند از طریق راهکار قانونی اعتراض می کنند نه با خشونت و دوما درسال 88 انتخاباتی که دولت احمدی نژاد برگزار کرد با تقلب بود و سال 92 انتخابات دولت احمدی نژاد نتیجه اش عالی؟ اگر خاتمی فریبکار با انتخابات 88 مشکل داشت چرا در انتخابات بعدی شرکت کرد؟
Iran, Islamic Republic of
اون سطل زباله ها رو سنگ های آسمانی آتیش زدند؟
داماد اونا
مردم ایران یده واحده هستند در برابر استکبار ولی تعداد معدودی خس وخاشک فتنه گر و سورسی و امریکایی - اسرائیلی هم توی این گلزار میتونی پیدا کنی
خاتمی از جین شارپ خبری داری؟
کریم شیره ای
نه به ژون تو هیچ خبری اژشش ندارم ولی اژ ژرژ شورش بی خبر نیشتم همون یهودیه ها
حامددددد
Iran, Islamic Republic of
با این کاراتون سید عزیز بیشتر در دل ما جا میشه جهان جون .
آره ولی بین شما اقلیت تندروی افراطی
حامد ددددجان !یه سر به دکتر بزن ببین خدا نکرده انگل نداشته باشی
عصمت بابلی
حامد جان به زودی دلت عفونت پیدا میکنه
Iran, Islamic Republic of
"ما به عنوان كساني كه دلبسته به اين انقلاب و اسلام هستيم"، جناب خاتمی 5000 هزارتا حجت بیاریم که شما کمترین دلبستگی به انقلاب و اسلام نداری؟؟؟ ممکنه توهمشو داشته باشی ولی اون اسلام و انقلابی که مدنظر شماست همون اسلام و انقلاب امریکاییست.
Iran, Islamic Republic of
شما یک دلیل البته منطقی بیار 4999 تا پیشکش.
گوش اگه گوش تو ناله اگر ناله ماست آنکه جایی نرسی البته فریاد است ، بماند صاحب روز عاشورا جواب حرمت شکنان را بدهد
آل صیهون
اولین دلیل اینکه دوست جون جونی پسر عموی بنده جورس سزوسه دوم دلیل اینکه شیمون پرز گفت اصلاح طلبها سرمایه اسرائیل هستند دلیل سوم اینکه ناتانیاهو کفت اصلاح طلبان به نمایندگی از اسرائیل در ایران با رژیم جمهوری اسلامی میجنگند دلیل چهارم شیمون پرز فرمان داد فتنه گران در روز قدس شعار بدهند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران (ایرانش هم زرشکی بود)4996 تاش هم در شماره آینده
javad
عزیز من دلبستگی به مردم شرطه نه چیز دیگه ای
آل صیهون
هم اسلام آمریکایی و هم برای ما آل صیهون تلاش بی وقفه میکهنه این سید و پدر خوانده بزک چی
خب شما 7 درصدی ها را سننم ؟
شما اگه رای داشتید عارف رو کنار نمی زدین
علی
مردم جواب خاتمی رو سال 88 با رای 24 میلیونی به احمدی نژاد دادن و همین طور 9 دی. انتخابات 92 هم روحانی از چند دسته شدن اصلولگرایان و با موج سواری رای اورد. تازه فراموش کردی نامزد خاتمی در سال 92 عارف بود و با خفت کنار رفت
a.s
Iran, Islamic Republic of
نكنه توقع داشتي براي بار سوم به خاتمي راي بدن
نه معین نامزد ایشون بود ، همون آرا باطله رو می گم .
از جهان انتظار دارم عکس این فتنه گر رو درج نکنه . حالت تهوع بهمون دست می ده .
یه سطل و دستمال همرات باشه
اون گذاشتم واسه فتنه گرا.
سوروس
جناب فتنه گر وطن فروش !
جمهورت زمانی توسط طیف تندرو و اوباش شما لگد مال شد ، که مردم را در سال 88 نایدیده گرفتید .
متحجر شمایید که 8 ماه کشور را به آتش کشیدید .
پرروها از رو هم نمی روند .
علی اکبر
برید از زیبا کلام یاد بگیرید که چه زیبا درون جبهه اصلاحات را رو می ریزد
زیبا کلام زبان نفاق ندارد
صاف وپوست کنده از آمریکا دفاع می کند
ولی چه می شود کرد در ایران آزادی نیست
علی اصغر
آقای علی اکبر خان ! راست گفتی خوشگل کلام نفاق ندارد راست و پوست کنده ابراز نوکری آمریکا را میکند ولی امان از آن منافق ....
از تعداد منفی هات معلومه اوضاعت چطوریاست
Iran, Islamic Republic of
جیز جیز جیز مجیییییز
راستی از عمو سوروست چه خبرررررررررررررررر؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عمو سوروس رفته یه کشوری کودتا کنه...
شعور مخاطب از خیانت این فتنه گر توهین می بینه
Iran, Islamic Republic of
و مردم در 9دی تصمیم گرفتند
خوانین
Iran, Islamic Republic of
اول و آخر کلام
درود بر دکتر سید محمد خاتمی عزیز و خندان.
درود درود درود
دمت گرم داداش
اول تا آخرش لعنت بر .... فتنه گر
کاسب فتنه
Iran, Islamic Republic of
بخشش لازم نیست اعدام گردد.
علی اصغر
به قول اون دوست خبرنگار ما مردم به تدبیر و امید رآی دادند که تبریرش پرید و امید هم لازمه زدگی است دوم میگه موز اگر قوت داشت کمر خودشو راست میکرد( مورد حمایت کشکه )
مطالبتان واقعا زیبا بود
عجب تیتر مشتی ای زدی جهان
جزء اینکه شما تعریف کنید دیگه
یه اقلیت افراطی ترشرو
کریم شیره ای
به اشلاح طلبان توهین نکن افراطی ترشرو یعنی شه
یه تار موی این عبا شکلاتی هزار می ارزه ....
پس سعی کن موهای ...واسه یادگاری نگه داری .
جعفر برمکی
یک تار موی این عبا شکلاتی به یک هزار.... میارزه
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز باز گیر دادی به این بدبخت فتنه گر؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز علم مبارزه با فتنه را همیشه بالا نگه دار
Iran, Islamic Republic of
...
اگر جرأت دارید بذارید تو یه انتخابات شرکت کنه،...
معین و آرا باطله ...
رای عارف را دیدیم
خاتمی چرا بهش می گن فتنه گر؟
چون هم فتنه می کنه هم احتمالاً در آينده «گَر» خواهد شد!
ابوالفضل
چرا ساکت شدید و نظرات واقعی مردم رو نشون نمیدید. کی طرفدار رای مردمه؟ یه کم هم به قیامت فکر کنید.تا کی می خواهید در مقابل خواست اکثریت بایستید.
کوروش موش کش
ابوالفضل جان واقعٱ‌ گل گفتی این جماعت نه به قیامت فکر میکنند و نه به خواست اکثریت احترام میزارند بی معرفتها دیدی چه فتنه ای کثیفی در 88 برپا کردند به روز عاشورا هم رحم نکردند لگد گذاشتند روی رآی 25 میلیونی مردم
حامد سبز
داداش 24 بود خدایی!!!!!
....
کاسبان فتنه....
خب شما بیجا می کنید فتنه کنید .
سیدفواد
Iran, Islamic Republic of
برا اینکه فتنه گری کرده...
به همون دلیلی که به رجوی می گفتند منافق ؟
چون از محبوبیتش می ترسن
Iran, Islamic Republic of
يه چيزي نگو که مرغ پخته از شنيدنش خندش بگيره...
کدوم محبوبيت؟؟؟؟
محبوبيت داشت جرأت مي کرد دربين اجتماعات مردم شرکت مي کرد تا محبوبيت رو بيشتر" لمس" کنه ...
کروبي اگه کفش خورد چون محبوبيت خودشو توي اجتماع تست کرد... خاتمي هم گرفت مطلبو که چکار بايد بکنه...
اگه شرکت نمیکنه میدونه شما افراطیون چه ... هستید
مرگ بر خات..
خب اگه راست می گه بیاد بین شما افراطیون ، یا بیاد جایی که شما تعیین می کنید ، ببینیند مردم چجور به جونش می افتند
باز هم کوروش موش کش
درعوض در حلسه سروس جون جهود شرکت میکنه
از قوم مغول بی فکر باید ترسید قرآن هم می گوید فقط به آنها بگوئید سلام!!!
ما هر چی باشیم مثل شما آدک نمی کشیم
شما در توصیف فرمانده داخلی آشوبهای 88 کلمه ای بهتر از فتنه گر بلدید؟
کافر همه را به کیش خود پندارد
ابوالفضل
سلام و احترام .
لطفا نام نویسندگان مقالات و تحلیل های خود را بنویسید تا مردم تکلیف خود را با مخالفان نمایندگان واقعی مردم بدانند....
نمایندگان واقعی ...خخخخخخخخخخخخخخ
کریم شیره ای
بچه ها فرار پلیش اومد
ایکاش کل سخنرانی آقای خاتمی را درج میکردید نه بخشی از آن بصورت سلیقه ای!!!
سوفیالور
کلشو درج میکرد گندش نصف تهرون رو میگرفت
حامی از تهران
خاتمی فرزند فاضل و با تقوا نظام ...پس بیاییم احترام ایشان را نگه داریم
احمد
می آییم! می آییم! تو برو ما هم داریم میایم!!!!یواش برو ماهم برسیم!!!!!!
حالت تهوع ...وق
فرزند نا خلف که کشور را به بهانه واهی تقلب نا نجیبانه به آتش کشید؟ اگر بهانه تقلب واقعی چرا ایشان در انتخابات بعدی شرکت کرد؟ چرا از دولت تحقیر حمایت کرد؟
عزب اوغلی
حمامی جان ! اسم گوچک سروس فاضل نیست بلکه جورج است ...
مصطفی صمصامی
سلام
این دوست بی نام ونشان که این مطلب رو نوشته از چی این همه عصبانیه ....
اینو از باید از خاتمی فتنه گر بپرسی .
آل صیهون
از نوکری بعضی ها برای آمریکا و جورج سورس یهودی عصبانیه
همشه تزویر ودو روییه این سید خندان این همه زهرو چطور تو قندمیکنه وتحویل خلق اله میده
....
خات.... جعفر کذاب زمانه است...
سید جواد
اگه جرات داشتی کاندیدای انتخابات می شدی تا می دیدیم چقدر رای داری.البته لابد خودت میدونی که کاندیددا نشدی...
همین که کاندیدای مورد حمایتش رای آورد بسه. شما برو کشکتو بساب!
منظورت عارف بود ؟
مرتضی
نمی دونم چرا یاد بنده خدا عارف افتادم : D
کاندیدا مورد حمایتش بنا بود عارف باشه نه وعده های روحانی
ناشناس
آخرش ما نفهمیدم این آقای روحانی ریاستش را از رفسنجانی داره یا از خاتمی یا از اصلاح طلبان یا از فراجناحان یا از معتدلان یا از کسانی که در دولت احمدی نژاد به نام شب مونده بودند یا از ولنگاران که آزادی بیشتر میخواستند . صدتاصاحب داره این رئییس جمهور
حسن
مرگ برفتنه گر....
موسوی
United Kingdom
درود وسلام بر سید بزرگوار که از اولاد به حق پیامبر بزرگ اسلام است و درود بر ادب ومنش این بزرگوار که هر چه علیه این سید مکر و توطئه وتهمت بکار میبرند نزد ملت محبوبتر میشود و خداوند جایگاه بهتری به ایشان عطا میکند .
محمود
Iran, Islamic Republic of
....به یه فتنه گر غرب گرا درود و سلام می فرستی؟!!!!!!
سادات
Iran, Islamic Republic of
کدوم ملت؟! اگه محبوب ملته چرا پس تو صابون پس خونه قایم شده؟!!! محبوب ملت باید در میان ملت باشه نه بچه های سرمایه دارای شمرون!!!!!!!
احسنت خوشم اومد.
شمشمه میرزا
موسوی جان درست میگی ولی حیف که با این همه کمالات که نام بردی جرئت نداره تو اجتماع حاضر بشه حتی میره رآی هم توی یک روستا مخفیانه میده . هم تو و هم بازم تو بمیری براش
آملی فدایی رهبر
فکر می کنم جمله معروف امام خمینی :
"جمهوری اسلامی ،نه یک کلمه کمتر ونه یک کلمه بیشتر"
نه فقط به لیبزال ها وملی مذهبی های اوایل انقلاب بود به آیندگانی (امثال خاتمی) است که بعدها با الفاظ ظاهرفریب اسلامیت نظام را نشانه می روند
یاسر
من از خاتمی بیزارررررررررررررررررررررررررررررررررررررم.....این خائن فتنهگر رو با اینکه دوبار بهش رای دادم....
ناشناس
لعن علی عدوک یا حسین
خاتمی و کروبی و میر حسین
لایکش می کنم
بخوابووونم تو دهنننننشون این فتنه گگگراااارو
برخرمگس معرکه لعنت
خاتمی مرده سیاسی است
فاتحههه
رضا
بالاخره دوران روحانی مچکریم دیگه
راستی عباش شکلات تلخه یا شیرین؟
افراسیاب
شما چرا اقای خاتمی را هر دفعه با یه اسمی صدا می کنید شما به دنبال چی هستید او سید است واز اولاد پیغمبر
صمد
Iran, Islamic Republic of
دلیل نمشه بنی صدر هم سید بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
می خوای از این فتنه گر حمایت کنی ...
پس چی بگیم؟
لطفا احترام لباس پیغمبرو داشته باشید
....
مگه این فتنه گر سوروسی احترام لباس پیامبر رو نگه داشته ؟
آبروی این لباس رو برده این بی همه چیز .
شمر هم قرآن خوان خوبی بود
مرتضی
مخصوصآ که عباش شکلاتیه
حسين
Iran, Islamic Republic of
ايشان بايد در زندان باشد.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر...
رسول متینی
انانی که سند خیانتشان در انتخابات سال 88در اندیشکده های نیویورک ولس انجلس و واشنگتن تدوین گردیدوباحمایتهای معاندان وبهائیا ن وجرج سوروسها انتخابات عظیم مردم ایران را از فرصت به تهدید تبدیل کردند هیچوقت قابل اعتماد نیستند وبه خون شهدا واسلام عزیز خیانت کردند.
karbala183
خخخخخخخخخخخخ

یعنی تو فتنه 88 انقلابی بودی؟؟

وقتی اوباما و شارون میگفتن دم اصلاح طلب ها گرم شما انقلابی بودی؟؟

وقتی به امام تو هین کردن و عکس امام رو پاره کردن شما انقلابی بودی؟؟

وقتی تو دوران اصلاحات گفتن ارمان های امام به اموزه های تاریخ رفته شما انقلابی بودی؟؟؟

وقتی به نظام اتهام بدون سند و مدرک تقلب زده شد و شما میدانستی تقلبی صورت نگرفته وسکوت کردی شما انقلابی بودی؟؟

وقتی اسال مهاجرانی ها در دولت شما اندیشه های سکولاری و لیبرالیستی ترویج میکردن شما انقلابی بودی؟؟؟

وقتی به دیدار کسانی که از زندان ازاد شدن و اثبات شد به توطئه کردنشان علیه نظام و شما به دیدارشون میفتی شما انقلابی بودی؟؟

وقتی هواداران تو شعار نه غزه نه لبان جانم فدای ایران یا زنده باد جمهوری ایرانی سرمی دادند شما انقلابی بودی؟؟؟

وقتی بیگانه از شما حمایت میکند تو انقلابی هستی و مرز خود را با فتنه و بیگانه مشخص میکنی یا فقط سکوت میکنی؟!
ایشون همانقدری مسلمان هست... که ...
mehr
ظاهرا قرار است دوباره با طناب پوسیده هاشمی در انتخابات مجلس شورا وخبرگان وارد شود وبگوید که اهل بخیه است.
مرگ بر فتنه گر
خودم
United States
....از این مرد عباشکلاتی اصلاحات عصبانی باشید و از این عصبانیت ...
فعلا که اون مرده و تو عصبانی
از دست فتنه گر وهابی مزدور اسراییل منافق عصبانی هستیم و همه طرفدارن منافق و ملعونش را در آتش خشم مقدسمان می سوزانیم .....مراقب خودت باش
میرزا آقا
یک شاخص در فتنه گر ها و دشمنان و اصلاح طلبان افراطی وجود داره و اون اینکه که همه شون جوش رژیم جعلی را میزنند...
ای خاتمی خدا فقط می دونه در قیامت چه حالی داری
...
صورت به آتش حهنم پرتاب می شود.....
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای خاتمی!
اگه تو بخاطر این آقا یه سیلی خوردی من اسمم رو عوض می کنم .
قمر تاج خانوم
الهی آمین . دردو بلاش بخوره تو سرت
یک کلمه حرف حساب : کودتا علیه جمهوریت در سال 88 توسط مدعیان دفاع از جمهوریت صورت گرفت . اگر کسی رئیس جمهور منتخب را قبول ندارد باید شورش کند وکشور را به اتش بکشد . ایا مخالفان اقایان رفسنجانی وخاتمی و روحانی که مدام به نام تند رو و جنگ طلب و اخیرا کم سواد از انها یاد میشود پس از انتخاب انها شورش خیابانی کردند و کشور را به اتش کشیدند ؟
جواد
جالبه , چند روز قبل رفتم شهرداری منطقه , روی برد نوشته بود " هر گونه توهین , تهدید , ارعاب و ... کارکنان محترم شهرداری جرم محسوب می شود و ... " حالا شما به همین راحتی رییس جمهور سابق مملکت رو که با 24 میلیون رای اومد سرکار مسخره میکنید . این نشون دهنده ادبتونه , ضمنا مواردی که نوشته بودی زایده یک ذهن بیماره .
حق این فتنه گر وطن فروش بیش از اینهاست .
ذهن بیمار ؟! ادب مرد به ز دولت اوست
احسان
خاتمی تا از فتنه گری ها و فسادهای اخلاقی و انحرافات دینی که در مسیر ملت با عظمت ایران توبه نکنه(که بعید می دونم خدا همچین لیاقتی رو بهش بده!!!!!!!!!!!!!!!!)

در چشم مردم عزیز و مسلمان و محب اهل بیت.ع. ایران زمین هیچ جایگاهی نداره و سالهاست که برای اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران(به غیر از عده ای معدود و محدود که مثل او آمال و آرزوهایشان اسلام آمریکایی است و حاضرن برای رسیدن به آزادی نامشروع حتی امام حسین(ع) رو استیضاح کنند و برعلیه خدا و رسول خدا(ص) راهپیمایی کنند) سر سوزن ارزشی ندارد

واین کسانی که برای خود شیرینی پیش این عده معدود، به دیدار خاتمی می روند بدانند که اگر عزتی هم داشته باشید خدا به واسطه این کارتون ازتون خواهد گرفت

باشد که مهدی فاطمه(ع) بیاد و حق دین خدا رو از این مصامحه و سازش کنندگان در دین خدا بگیرد
توبه خات... طناب دار است ولاغیر......
Iran, Islamic Republic of
سایتتون سر تا پا جوگیره و ادعا
سوفیالوره
خب برو سایتهای انتخاب و عصر ایران و فرارو و میتونی روزنامه آرمان هم بخونی
محسن
Iran, Islamic Republic of
رفراندوم هم از ابزارهای دموکراسی است....
همان رفراندومی که اربابتان آمریکا آن را در کریمه به رسمیت نشمرد ؟
به شرطی که با بهانه تقلب کشور را تحویل دشمن نفرمایید
علی اصغر
عین انتخابات 40 میلیونی سال 88 الیاس جان .
یکی خاتمی محبوبه یکی قز....
خاتمي دوست داريم
حاااااااامد
فکر کردن یه سایت با دروغ پراکنی و نذاشتن نطرات مخالف میتونه از محبوبییت سید کم کنه
بازم گرده نخود خرزو خان ؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
محبوب واقعی قلوب دکتر سید محمد خاتمی
عمار
دکتر؟
دکتر سید محمد خاتمی؟
اونوقت ایشون دکتراشون رو از کدوم دانشگاه گرفتن؟؟؟؟؟!!!
البته ممکنه دانشگاه آزاد هدیه داده باشه....
چه قلب های بیمار و مریضی دارید پس .
عصمت بابلی
آقا محسن خاتمی محبوب فلوه وشیردون سیراب و بناگوش وپاجه هم هست
بلاخره سخنان اين مرد عبا پوش شکلاتي در دل خيلي ها م نشيند-....
خیلی ها یعنی اقلیت تندروی افسادطلب .
Iran, Islamic Republic of
....این واقعیت تلخی برای شماهاست که قبول آن بسیار سخته.
من در سال 76 و 80 به خاتمی رای ندادم و در 84 دوبار به احمدی نژاد رای دادم ...
Iran, Islamic Republic of
اول و آخر نظرات رو سانسور میکنید؟
این است احترام به نظر مخالف؟
حتما بی تربیتی کردی!!برو توسایت موافقاتون دریغ از درج یک حرف مخالف !!! کاش سرو تهش هم بزنن ولی بزنن!تا لا اقل طرفداراشون توهم بیشماری واکثریت نزنن
Iran, Islamic Republic of
خاتمي وروحاني از يك قماشند به مردم لبخند ميزنند ولي درد مردم را دوا نميكنند نتيجه عملكرد آنها را 6 ماه ديگر ميبينيد .
تا همین جا هم مجموعه هاشمی و خاتمی و روحانی ثمره خودشان را نشان دادند...
Iran, Islamic Republic of
خاتمی عزیزه یا ذلیل؟
کریم شیره ای
شیر یا خط بنداژ
خیلی بامزه ای کریم !حالا چطور شد که شیره ای شدی!؟حتما امکانات نبود !ها
Iran, Islamic Republic of
این خبر بود یا تحلیل؟
مستند حرف بزنید؟یک طرفه به قاضی نروید. در ارتباط با انتخابات 88 طرف مقابل حرف دیگری می زند و بنا بر آن استدلال می کند.
سید یزدی اصلا جالب نبود
فساد هر کس فقط مربوط به خود اوست
پدر ایشان ایت الله خاتمی از علمای مخلص یزد بود وخاتمی هم از نام پدر سوء استفاده کرد
Iran, Islamic Republic of
همیشه بزرگترها به ما می گفتند به لباس روحانیت احترام بگذارید حتی اگر او را قبول ندارید
با این حرفا خاتمی شد خاتمی !ول کن این حرفای صد من یه غاز رو!من یادمه رای اولی بودم و مادرم که خدایش بیامرزاد قسمم میداد به سید اولاد پیغمبر رای بده والا شیرمو حلالت نمی کنم.وقتی بی بند بار ی توجامعه زیاد شد اون مرحومه فهمید سیادت وروحانیت به پیشوند ولباس نیست.
نوبخت ازقائمشهر
عشقتو برم عبا شکلاتی!ببین چقدرخوشمزه ودوست داشتنی هستی که مخالفینت هم مجبورند اسمتو بزارندشکلاتی !انشاالله که همیشه ایام شیرین بمانی تا ازحلاوتت جهانیان شاد بشوند ای مبدع گفتگو بجای برخورد
فتنه 88 توسط رو این فتنه گر مبدع گفتگو ودار ودسته خائنش به پا کردند .الحق والانصاف منافق زیبا سخن می گوید وزشت عمل می کند.
اه اه چقد بعضیا سلیقه شون مزخرفه
محسن
خاتمي بر تو ديگه نمي خواد مارا سياه كني .بوي گوشت به دماغت خورده دوباره .ببين كي از دموكراسي حرف ميزنه اين همون پدر فتنه 88 ها.
خوشحال
جهان منفی هایی که به مطلبت دادن رو حال میکنی
جهان بالاخره تو هم یواش یواش از رو میری
حالا هی خبرهای جوگیری منتشر کن
سید نگویید
این ....
فتنه گر است....
Iran, Islamic Republic of
مردم ما این سید مودب و فریخته را دوست دارند.با اینکه حتی در صدا و سیمای ملی هم نخریب میشود و متاسفانه مجالی برای دفاع ندارد.
عزت و ذلت دست خداست.
حااااااامد
داداش مرسی
سبز
جییز جیز مجیز نگو
ار چه می خواهد دفاع کند ؟ از آن همه جنایت و خیانت ؟
درود بر خاتمی
او خاری است در چشم دشمن
خوار یا...
مرگ بر خات..در عوض نوکر صهیونیست جهانی است .
لعنت برخات... فتنه گره وطن فروش
کسی مرگ بر خاتمی میگه که سواد نوشتن نداره
شما و امثال شما تصمیم سختی باید بگیرید و آن این است که قبول کنید اینهمه تخریب نتوانسته از محبوبیت این سید بزرگوار در بین مردم بکاهد.
فتنه گران جایی دربین این مردم ندارند.دارن بااین کاراشون مهرباطل به جریان اصلاح طلبان میزنن.اشاره میکنم به سخنان آقای قرضی درمناظره انتخابات که گفتند:بااین کارایی که کردین نمیشه خجالت میکشه آدم بگه اصلاح طلبم.شماهمه پلای پشت سرتونوخراب کردین تاگوشتونونگرفتیم پرتت نکردیم بشین سرجات آقای عباشکلاتی که اگه احترام این لباس مقدس نبوداین کاروخیلی وقت پیش کرده بودیم
Iran, Islamic Republic of
چشم حسود کور
United States
راستش من هر کسی رو می بینم از این مردم خاتمی را دوست دارد
نمی دانم منظور شما چیه؟