يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

"خاتمی به من گفت از اول هم تقلب را قبول نداشتم"

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 275901
این را همه می دانند، من بعد از انتخاباتم با آقای خاتمی صحبت کردم آقای خاتمی می گوید من از اول هم قائل به تقلب نبودم بلکه تخلف را قبول دارم.
به گزارش جهان، "ایمان ملکا" دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشگاه تهران در مصاحبه با خبرنامه دانشجویان ایران به صحبت خود با سید محمد خاتمی بعد از انتخابات 88 اشاره کرده و گفته است: "این را همه می دانند، من بعد از انتخاباتم با آقای خاتمی صحبت کردم آقای خاتمی می گوید من از اول هم قائل به تقلب نبودم بلکه تخلف را قبول دارم."

وی همچنین مدعی شده که "من مخالف قضیه تقلب و فتنه و همه این قضایا بودم. بعد از قضیه افطاری رئیس جمهور مگر بنده صراحتا نگفتم؟"

نقل قول ملکا از خاتمی در حالی مطرح شده که سید محمد خاتمی و اطرافیانش تاکنون حاضر به اعلام برائت رسمی از فتنه 88 و اتهام زنی به نظام نشده اند.

گفتنی است ایمان ملکا که در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 88 نیز به عنوان قائم‌مقام ستاد دانشجویی در ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعالیت می‌کرد، اخیرا از سوی سیدمجتبی ناوندی سردبیر ارگان مطبوعاتی دولت به عنوان معاون سردبیر روزنامه ایران منصوب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مومن! اگر قبول نداشتی چرا در مقابل براندازان سکوت کردی که هیچ حماتشان هم کردی!
سجاد
United Kingdom
نه بابا پس این همه کی گفت انتخابات ابطال بشه چه دلیلی داشت