شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۲
۲۱
قلمی که رهاست؛

هنر منحصر به فرد اصلاح طلبانی مثل عباس عبدی؛ ارتباط دهی جنایات اسرائیل با انتخابات مجلس ایران! +جزئیات

شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب: 857312
هنر بسیاری میخواهد که فردی حتی از جنایات وحشیانه‌ رژیم صهیونیستی، چنین بهره برداری سیاسی و انتخاباتی کند. حقیقتا کار سختی است ولی ظاهرا تنها این امور از عهده اصلاح طلبانی از جمله جناب عبدی بر می آید.
هنر منحصر به فرد اصلاح طلبانی مثل عباس عبدی؛ ارتباط دهی جنایات اسرائیل با انتخابات مجلس ایران! +جزئیات
گروه سیاسی جهان نيوز: عباس عبدی در جدیدترین یادداشت خود در روزنامه اعتماد، به زعم خود از دو بازنده‌ جنگ غزه پرده برداشته است. وی بازنده‌ اول را سران کشورهای غربی که در کنار جنایات اسرائیل ایستاده‎اند خوانده و بازنده‌ دوم را با طعنه و کنایه، جریان انقلابی کشور معرفی کرده است.

در یادداشت عبدی آمده است: «بازندگان اين جنگ در ايران نيز شناخته شده هستند. كساني كه خود را اكثريت مي‌پندارند ولي نمی‌توانند يك تظاهرات بزرگ چند صدهزار يا حتي چند ميليوني برگزار کنند و حتی تظاهرات قبلی را هم  که تحت تاثیر نشست خود قرار دادند... در حالي كه در اغلب كشورهاي جهان به ‌ويژه كشورهاي غربي و اسلامي اعتراضات مردمي به جنايات اسراييل انجام شده كه بعضا صدها هزار نفري بوده، ولي در اينجا گروه‌هاي مدعي كه نان اين مبارزه‌طلبي صوري را مي‌خورند، نتوانسته‌اند حتي يك نشست چند صد نفري را برگزار كنند. اين فقط شكست نيست، يك اضمحلال كامل است. جالب اينكه در چنين شرايطي همچنان دنبال خالص‌سازي هستند و چهارنعل به خودشان هم رحم نمي‌كنند، چه رسد به ديگران».

اما باید به جناب عبدی چند نکته را متذکر شد:

اولاً، زمانی که تظاهرات سراسری ملت ایران در روز جمعه 21 مهرماه در حمایت از طوفان الاقصی درحال برگزاری بود، احتمالا جناب عبدی یا خواب تشریف داشتند یا مشغول یادداشت نویسی برای ستون فردای اعتماد بودند و به خود زحمت ندادند تصاویر و فیلم های اجتماعات مردمی را مشاهده کنند. یا روز چهارشنبه 26 مهر که ملت ایران برای محکومیت جنایت حمله به بیمارستان المعمدانی، در سراسر کشور به خیابان‌ها آمده بودند، احتمالا آقای عبدی مشغول به کارهای دیگری بودند و از دیدن تصاویر این تجمعات در رسانه‌ها بازماندند. البته اگر حتی چنین هم بوده باشد، از کسی که ادعای روزنامه نگاری دارد، این توقع میرود که حداقل اخبار و تصاویر این تجمعات بزرگ را که در بسیاری از شهرها و روستاها برگزار شد، در رسانه‌ها رصد کرده باشد.

ثانیاً، هنر بسیاری میخواهد که فردی حتی از جنایات وحشیانه‌ رژیم صهیونیستی، چنین بهره برداری سیاسی و انتخاباتی کند. حقیقتا کار سختی است ولی ظاهرا تنها این امور از عهده اصلاح طلبانی از جمله جناب عبدی بر می آید.

ثالثاً، عباس عبدی درحالی جریان مومن انقلابی را بازنده‌ی جنگ غزه معرفی میکند که پیش از این، شیمون پرز نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، اصلاح طبان را نمیانده‌ی اسرائیل در مبارزه با جمهوری اسلامی معرفی کرده بود. همچنین نتانیاهو که امروز در حال جنایت در غزه است، چهارده سال پیش، اصلاح طلبان را بزرگترین سرمایه‌های اسرائیل در ایران خوانده بود.

رابعا، در زمانه ای که مسلمانان، مسیحیان و حتی یهودیان در محکومیت رژیم صهیونیستی و حقانیت صاحبان اصلی سرزمین های اشغالی سخن می گویند، چهره مطرح اصلاح طلبان دم از دودولتی می زند و به سمت آرزوی بر زمین مانده جریان استکبار چراغ راهنما می زند. این نشان میدهد که بیش از این نباید از عبدی و امثالهم متوقع بود چرا که در جنگ واضح حق و باطل انتخاب خود را کرده اند.

درباره «عباس عبدی» بیشتر بخوانید:
تئوریسین اصلاح طلبان از خون شهدای غزه خجالت نمی‌کشد؟

ادعای دروغ عباس عبدی درباره دهه هشتادی‌ها
حمله تئوریسین اصلاح طلبان به مقوله «شفا»
قاتل واقعی طلبه همدانی، بخشی از جریان اصولگراست!
عباس عبدی: نظام آموزشي رژيم گذشته را زنده كنيد!

خواهشاً به دوا و درمان مردم کاری نداشته باشید!
درباره مشروبات الکلی مانند قبل انقلاب رفتار کنیم!

رها بودن قلم و زبان کار دست عباس عبدی داد
شبهه اندازی عباس عبدی این بار در قانون حجاب
شبهه پراکنی در یک سیاست مهم با ژست خردمندانه
تیر آقای تئوریسین بازهم به سنگ خورد
https://jahannews.com/vdcdf50jxyt0ks6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdf50jxyt0ks6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بازنده اصلی جنگ غزه اصلاح طلبان هستن که جنایات اسرائیل در فلسطین را محکوم نکردند.
Iran, Islamic Republic of
بازنده!؟‌باید محاکمه شوند
اشکذری-شی
Romania
سلام-یکی محمود عباس تشکیلات خودگردان فلسطین دارد ویکی هم محمودعباس عبدی ایرانی ها دارند هردو طرز تفکرشان مثل هم هست شایدبرادر باشند ولی این محمد عباس عبدی ایرانی هنوز تشکیلات خود گردان ندارد یک قلمی دارد که گاهی با نیش قلمش دل دشمنان را شاد میکند
Iran, Islamic Republic of
محمود عباس- ابومازن- رهبر تحميلي و غيرقانوني «جنبش فتح»! يك بهايي ايراني تبار و از نوادگان عباس افندي است. خانواده وي چند دهه قبل- در دوران ناصرالدين شاه- و در پي شكست فتنه بابي ها به «حيفا» در فلسطين اشغالي كوچ كرده بودند. مقامات رژيم صهيونيستي محمود عباس را به چشم يك دوست مي نگرند چرا كه بهائيت به قول حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و به گواهي اسناد موجود يك حزب صهيونيستي است
Iran, Islamic Republic of
حالا این عباس عبدی می خواد چی رو اثبات کنه؟
Iran, Islamic Republic of
سلام
Iran, Islamic Republic of
اگر از اول برخورد قانونی با ایشون و امثال او شده بود الان مدعی نمی شد
Iran, Islamic Republic of
این آقا فراموش کرده که سیل و بیداری که در جهان بر علیه اسرائیل راه افتاده بواسطه روشنگری و صدور انقلاب اسلامی ایران است طوری که در هر کشوری در جمعیت تظاهر کننده، کنار پرچم فلسطین پرچم ایران و سپاه پاسدارن رو می‌بینیم.
کمال
Canada
نام جهان نیوز را تغییر دهید
یادآور
Iran, Islamic Republic of
خود اسرائیل اذعان داشته که اصلی ترین سرمایه شان ، اصلاح طلبان می باشد .
Iran, Islamic Republic of
جالبه حالا مدعی شده و به آرمانهای انقلاب می تازه
بچه فلاح
Iran, Islamic Republic of
تا مرد سخنش نگفته باشد عیب هنرش نهفته باشد
بگذارید حرف هایشان را بگویند تا آنچه در درون دارند افشا شود
از کوزه همان برون تراود که در اوست
در آخر الزمان وسط نداریم یا زنگی زنگ یا رومی روم
فقط با این صحبتهاست که مردم اینان را خواهند شناخت
Iran, Islamic Republic of
حمایت و هدایت اصولی نظام مون از محور مقاومت اصل شناخته شده ای است که اثرات آن در منطقه و جهان هم از نظر به باد دادن هیمنه نظامی دشمن و هم هیبت سیاسی آنها بر هیچ کس پوشیده نیست. مهم مدیریت جریانی است که تجمعات آنجنانی در مراکز کشورهای نظام سلطه راه می اندازه و در صحنه مبارزه نظامی هم بینی تمام گردنکشان عالم با تمام داشته هاشون رو به خاک می ماله
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت من هم موافقم
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه همگان جناب عبدی دائم و روزانه هرچی به ذهنش میرسه بیان میکنه و رسانه ها هم این حرف ها را مطرح میکنن به نظرم هدف اصلیش مطرح کردن خودشه که اکثرا ایشان را بشناسن
Iran, Islamic Republic of
دیگه گذشت زمانی که خودتان را به اصطلاح روشنفکر جا زدید برای مردم ایران ،
ن
Iran, Islamic Republic of
چقدر حقیرند کسانی که این جنایت و وحشیگری و نسل‌کُشی اسرائیل رو به اشکال مختلف توجیه می‌کنند!
حسینی کلشتری
Iran, Islamic Republic of
تیتر صفحه اول روزنامه آرمان ملی امروز :
خروش میلیونی از خزر تا خلیج فارس
جواب عبدی رو رفیق اصلاح طلبش داده !
Iran, Islamic Republic of
حرفهای عبدی درسته!!!!
Iran, Islamic Republic of
اون حرف میزنه که شما پخشش کنید. ول کنید
ناصری
Portugal
فیلسوف وفلسفه شناس یعنی عبدی که ارتباط پنهانی دو موضوع نا همگون را زود کشف میکند !