شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

۹دی شاخص شناخت نیروهای ارزشی است

سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 333220
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ فتنه ۸۸ نقطه تلاقی دشمنان اسلام،ضدانقلاب خارج‌نشین، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین با گروه‌های داخلی فتنه‌گری بود که خود را درون انقلاب می‌دیدند اما به پایگاه دشمن کمک و به ضد انقلاب خارجی در فتنه پیوستند.
به گزارش جهان، آیت‌الله عباس کعبی گفت‌وگو با فارس به سالروز حماسه ۹ دی اشاره کرد و اظهار داشت: ۹ دی نماد حضور انقلابی ملت ایران در برابر فتنه‌گران و دشمنان نظام اسلامی است که به عنوان یک نقطه عطف تاریخی در صیانت از انقلاب اسلامی ماندگار شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ۹ دی شاخص شناخت نیروهای ارزشی و انقلابی است، تصریح‌کرد: ۹ دی روز اعلام برائت و بیزاری از فتنه‌گران داخلی و حامیان خارجی آنها است؛ ۹ دی نماد پیوند مستحکم امت با امامت است و مظهر حضور وفادارانه، ‌مومنانه و ولایتمدارانه ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه این ملت ثابت کرده که هر گاه انقلاب در معرض دشمنی‌های دشمنان خارجی و داخلی قرار گیرد، مردم در صحنه حاضر شده و حماسه خلق می کنند، گفت:‌ ۹ دی را باید حماسه ماندگار امت در صیانت و دفاع از ولایت دانست.

*فتنه ۸۸ نقطه تلاقی ضدانقلاب خارج‌نشین با گروه‌های فتنه‌گر داخلی بود

آیت‌الله کعبی در ادامه سخنان خود یادآور شد: فتنه‌گران در سال ۸۸ به نمادهای اسلام، نظام و مذهب اهانت کردند و روز عاشورا و پرچم‌های اباعبدالله(ع) و تمثال‌ مبارک امام (ره) و ولایت هم از دست فتنه‌گران در امان نبود.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد:‌ درواقع فتنه نقطه تلاقی دشمنان اسلام و مکتب اهل بیت، ضدانقلاب خارج‌نشین، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین و همه گروه‌های معارض و معاند با گروه‌های داخلی فتنه‌گری بود که خود را در درون انقلاب می‌دیدند اما به پایگاه دشمن کمک کرده و به ضد انقلاب خارجی در فتنه پیوستند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران در ۹ دی فتنه‌گران را طرد کردند، خاطرنشان کرد: بعد از ۹ دی اعلام برائت از فتنه یک شاخص برای انقلابی ماندن است و کسی که بگوید من انقلابی هستم و به انقلاب وفادارم باید از فتنه و فتنه‌گران اعلام برائت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *