چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۲۰
۱۲۴
‫۹ دی، نتیجه توهین فتنه گران به عاشورای حسینی

دادگاه ۵۰ میلیونی/ علت برخی اصرارها بر برگزاری دادگاه سران فتنه

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۰۵
کد مطلب: 398816
نکته حیرت انگیز در ماه های اخیر اینکه، عده ای از افراطیون دوستدار غرب که با روی کار آمدن دولت یازدهم از انزوای سیاسی در آمده اند و نیز برخی از ناظران سیاسی ساده‌اندیش، ساز آزادی و لزوم محاکمه سران فتنه را کوک کرده و بر طبل برگزاری دادگاه آنان می کوبند.
دادگاه ۵۰ میلیونی/ علت برخی اصرارها بر برگزاری دادگاه سران فتنه
گروه سیاسی جهان نيوز: شاید شش بار پوست‌اندازی وقایع سال ۸۸ در شش ماهه خرداد تا دی‌ماه لازم بود تا اهداف واقعی آن هویدا شود و پرده از چهره هدایت‌کنندگانش فرو افتد تا توده‌های متدین و ولایتمدار ملت ایران دیگر مدارا را جایز ندانند؛ هتک حرمت عزای سرور و سالار شهیدان و رقص پایکوبی در محشر عاشورای ایران، رویدادی نبود که ملت سیاهپوش بتواند آن را هم به حساب غفلت و جهالت سران و پیاده نظام فتنه بگذارد.

در هر مرحله از فتنه ۸۸ یکی از اهداف پیش بینی شده آن در شبکه های ماهواره‌ای غربی- صهیونیستی رونمایی سپس در کف خیابان ها شعار داده می‌شد. جمعیت زیادی که در ۲۵ خرداد ۸۸ با هدف اعتراض به نتیجه انتخابات راهپیمایی سکوت برگزار کرده بودند، به مرور و در چند مقطع آب رفتند:

۱- بخش اعظم معترضان پس از خطبه‌های تاریخی رهبر معظم انقلاب در ۲۹ خرداد ۸۸، خیابان ها را ترک کردند.

۲- عده دیگری در واکنش به اصرار طراحان فتنه به ادامه تجمعات و آشوب خیابانی، دست از لشکرکشی برداشتند.

۳- بسیاری در اعتراض به شعار "نه غزه نه لبنان" و "مرگ بر اصل ولایت فقیه" در روز قدس راه خود را از هسته اصلی پیاده نظام فتنه جدا کردند.

۴- خط زدن شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" در روز مبارزه با استکبار هم بخش دیگری از جوانان و ناظران سیاسی را آگاه کرد.

۵- آتش زدن عکس رهبر کبیر انقلاب اسلامی نظرات مساعد و عمدتا بی طرف در فتنه را به جمع انبوه مخالفان و توده ملت کشاند.

۶- و در نهایت در روز عاشورای حسینی(ششم دی ماه) تمام شک و شبهه‌ها و خوش‌بینی برخی خواص غافل هم رخت بر بست و هسته اصلی فتنه چهره واقعی خود را برای ملت عزادار اباعبدالله به نمایش گذاشت.

سد مدارای شش ماهه شکست

اینجا بود که اقیانوس نفرت، خشم و فریاد فروخورده مردم، سد مدارای شش ماهه را شکست، اندک آشوبگران خیابانی را غرق کرد و همچون پتکی پولادین بر سر سران داخلی و خارجی فتنه فرود‌ آمد. راهپیمایی ده‌ها میلیونی ملت حسینی ایران آب بود بر آتشی که فتنه گران به رأی مردم، قانون، مقدسات و دل حامیان نظام اسلامی زده بودند.

شعار "مرگ بر سران فتنه" با نمایش های عکس های میرحسین موسوی و مهدی کروبی-و نیز محمد خاتمی- در کنار سران رژیم صهیونیستی و آمریکا، از مهمترین و معنادارترین شعارهای ملت در روز ۹ دی بود. ملت ایران در این راهپیمایی بی نظیر، علاوه بر اعلام انزجار از سران خارجی فتنه، با سران داخلی و خواص حامی آنان هم اتمام حجت کردند که اینجا پایان راه است و مسیری برای ادامه شورش وجود ندارند، جز اینکه به نابودی فتنه گران بینجامد.

دادگاه ۵۰ میلیونی سران فتنه

به همین دلیل به سران و فعالان داخلی فتنه هشدار داده شد که از عملکرد خود اعلام برائت و در محضر ملت عذرخواهی رسمی کنند. ملت در واقع در طول چند ماهی که فتنه‌گران در خیابان‌ها و رسانه‌های خارجی علیه رای مردم، قانون اساسی و ارزش‌های ملت جولان می دادند، همسو با رهبر معظم انقلاب نصایح و هشدار‌های خیرخواهانه خود را در قالب تجمعات و بیانیه های متعدد اعلام کرده بود اما تمسخر پیام ملت از سوی فتنه گران و سوت و کف یزیدی در ظهر عاشورا، راهی جز خلق حماسه ۹ دی و رفراندم پنجاه میلیونی مردم در محکومیت سران فتنه نگذاشت؛ شاید دقیق ترین تعبیر از حماسه این روز این باشد که "‫۹ دی دادگاه افکار عمومی برای سران فتنه بود." دادگاهی که عفو فتنه گران را مشروط به عذرخواهی و جبران مافات آنان کرد.

این پیام صریح و روشن اما با بیانیه های پی در پی سران فتنه در ادامه شورش علیه جمهوریت و اسلامیت کشور ادامه یافت و حتی اندک پوشش‌ها و تعارفات دپیلماتیک بین دشمنان قسم خورده ملت در دولت‌های غربی و عوامل داخلی آنان هم از بین رفت تا خوشبین‌ترین و بی بصیرت ترین ناظران و فعالان سیاسی هم تردیدی در این همسویی و دهن کجی به ملت نکنند.

شلاق تحریم بر پیکر ملت به جرم دفاع از رای و مقدسات خود

درست در تکمیل همین پازل بود که شلاق تحریم‌های ضدایرانی یکی پس از دیگری بر پیکر ملت ایران فرود آمد تا مردم را به جرم دفاع از رای و مقدسات خود شکنجه کند و شاید مرگ فتنه را تعویق اندازد؛ از تحریم بانک مرکزی و سرمایه‌گذاری در ایران گرفته تا تحریم دانشگاه‌ها و داروی بیماران صعب العلاج. سران داخلی فتنه اما هرگز به خود نیامدند و در طول پنج سال گذشته بر این همسویی تلخ با دشمنان جنایتکار دشمن پای فشرده اند.

نکته حیرت انگیز در ماه های اخیر اینکه، عده ای از افراطیون دوستدار غرب که با روی کار آمدن دولت یازدهم از انزوای سیاسی در آمده اند و نیز برخی از ناظران سیاسی ساده‌اندیش، ساز آزادی و لزوم محاکمه سران فتنه را کوک کرده و بر طبل برگزاری دادگاه آنان می کوبند.

این عده سران فتنه را متهمانی به تصویر کشیده اند که با مستنداتی، انگار در همان جلسه اول دادگاه تبرئه می شوند و بار دیگر به صحنه قدرت و سیاست برخواهند گشت؛ غافل از اینکه سران فتنه نه تنها با وجود درخواست ده‌ها باره برای ارائه مستندات "ادعای تقلب" هیچ سندی در تأیید ادعای خود ارائه نکردند که حتی به واسطه شورش علیه رای مردم و قانون اساسی، نقش آفرینی در قتل و جرح ده‌ها شهروند، همسویی با دشمن و ترغیب آنان به آغاز موجی از تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ایران، زیان رساندن به اموال عمومی و خصوصی و چندین اتهام دیگر، حکمی سنگین در انتظار‌ آنان خواهد بود؛ حکمی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، مدعیان برگزاری دادگاه را پشیمان خواهد کرد.

علت اصرار بر برگزاری دادگاه سران فتنه


اما آیا به راستی،‌ به فرض برگزاری دادگاه محاکمه سران فتنه، کسانی که بر برگزاری این دادگاه اصرار دارند، نتیجه آن را خواهند پذیرفت؟

خلف وعده ها و دروغ های بزرگ فتنه گران در سال ۸۸ جای هیچ اعتمادی را به اظهارات آنان باقی نگذاشته است. سران و فعالان فتنه علیه آرای ۴۰ میلیونی ایرانیان شورش کردند و اساس جمهوریت نظام را زیر سؤال بردند؛ حال چگونه می توان از آنان و حامیانشان انتظار داشت به رای دادگاه و یک قاضی احترام بگذارند و آشوب و فتنه جدیدی در تقابل آن به راه نیندازند؟

علاوه بر این، سران فتنه با وجود ادعای چندین باره مشروع دانستن نهادهای قانونی و اساسی کشور پیش از برگزاری انتخابات ۸۸، پس از انتخابات علیه همه این نهادها کودتا کردند و تمام قد در برابر آن ایستادند. آیا این ساده اندیشی نیست که تصور کنیم، کسانی که هنوز از رفتار ضدقانونی خود در سال ۸۸ دفاع می کنند و حاضر به رد آنها نیستند، به یکباره تسلیم و تابع رای و نظر قوه قضائیه شوند؟

به نظر می رسد، رأفت و گذشت نظام درباره موسوی و کروبی و تأمین امنیت جانی و سلامت آنان،‌ فعالان فتنه را دچار این توهم کرده که شاید بتوان از رفتار رأفت آمیز نظام، امتیازات بیشتری نصیب جریان برانداز قدرت طلب کنند. آنان می دانند برای متهمانی که به شراکت در ده ها قتل و جرم بزرگ آن هم به طور آشکارا و مقابل دیدگان میلیون ها نفر متهم هستند، کمترین مجازات "اعدام" است، اما اصرار بر برگزاری دادگاه را دست کم فرصتی برای فشار به نظام اسلامی و گرفتن ژست قانونمداری می دانند؛ غافل از اینکه شورش آنان علیه قانون اساسی هرگز از کارنامه سیاهشان پاک نمی شود و این حنای سیاسی دیگری برای ملت رنگی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
9دی قیامت ملت بود و در آینده هم قیامت اصلی وجود دارد
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله دادگاه قیامت
United States
فرض کنیم دادگاه دنیا رو این فتنه گران دور بزنن دادگاه قیامت رو چیکار می کنند؟
United States
ما همهههه با هم منتظریم
توفیقی از قزوین
به نوبه خودم می خواهم در سالروز ۹دی از مردم انقلابی استان گیلان واذربایجان شرقی بابت راهپیمایی گرامی داشت سالروز این حماسه تقدیر و تشکرکنم
توفیقی از قزوین
خدارو شکر از دهها کامنت من علیه فتنه یکی را سایت جهان درج کرده کی فکر میکنه سایت جهان کامنتهای مخالفت با اصلاحات راسانسور کنه؟
افسوس و صد افسوس که پدرخوانده ها و پدران معنوی فتنه و آقازاده های وطن فروششان پشت صحنه فتنه را مدیریت کردند این جماعت یک میلیارد بار هم اعدام بشوند باز هم کم است
اتفاقات سال 88 درست نبود و نباید اغتشاشات خیابانی صورت می گرفت و موسوی و کروبی خطا کردند اما این ها باعث نمی شه دوره سیاه احمدی نژاد هم فراموش بشه
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم ، خدا جد و آباد شما رو بيامرزد
مهدی
انهایی که به دنبال برگزاری دادگاه هستند .به دنبال متشنج کردن فضای کشور هستند تا این بار به بهانه دادگاه ناعادلانه به خیابان بریزند .چون اکنون هم بیشتر بدنه دولت از انهاست و روحیه نیز گرفته اند و کمی از برخورد ها خیالشان راحت است .می خواهند دوباره به این بهانه یک اغتشاش واشوبی درست کنند
Iran, Islamic Republic of
افرادی که می گن دادگاه برگزار کنید؟ داستانش چیه؟ مگه اینا دادگاه نظام جمهوری اسلامی رو قبول دارن؟
آهان فهمیدم منتظرن دادگاه برگزار بشه و رای مشخص بشه و دوباره یه حالی به سطل باله و بانک ها بدن
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره؟ اولاً اگر شما در آمریکا زندگی کنی و به دلیلی به دادگاه مراجعه کنی یعنی نظام استکباری آمریکا رو قبول داری؟! ثانیاً اگر طبق قانون باید کسی رو محاکمه کرد دیگه این بحثا همش اضافیه. ثالثاً طبق اصل 176 قانون اساسی شورایعالی امنیت ملی نمیتونه مانع محاکمه کسی بشه.
چرا مراسم نه دی در میدان آزادی بزرگزار نشد؟
Iran, Islamic Republic of
اون وقت معلوم ميشد چند نفرن و ضايع ميشدن
شما فتنه گران با دیدن جمعیت 50 میلیونی 9 دی 88 خیلی ضایع شدین .
توفیقی از قزوین
ضایغ انانی شدند که مثل اشغال از خیابونها جمع شدند تا مردم امروز نفس راحت می کشند
ناشناس
ضایع شمایید نه اونایی که اومدن به میدون. مثل اینکه دنیا رو آب ببره شما رو خواب برده . بنده خدا آخه میدونی تعداد اونایی که اومدن راهپیمایی 9دی چند تا صفر داره؟؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
مطالبات مردمی...
رضا
United States
چرا دادگاه برگزار نمیشود ..؟...
United States
وقتی هیچ چیز این مملکت را قبول ندارند چرا برگزار شود؟ حرف 40 میلیون رو نپذیرفتند میخواهند حرف یک نفر قاضی را بپذیرند؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگر کسی دادگاه رو قبول نداره نباید محاکمه بشه!!
United States
چون برگزاری دادگاه بهانه است برای به آتش کشیدن دوباره کشور.
جرم اینها محرز است. الانم هبترین حالت ممکن است
توفیقی از قزوین
مرده را محاکمه کنند!؟!؟
اقای توفیقی ...تسلیت ما را بپذیرید
شما هر چه میخواهید فتنه فتنه کنید...
آفرین
.
مردم خودشان می دانند چه خبر است
...
توفیقی از قزوین
فعلا که سرانتان مثل موش خزیدن تو سوراخ اگر روزی بی رون ببنیم خودمان بدون محاکمه حکم اجرا خواهیم کرد
بخدا جز اعدام موسوی و کروبی و خاتمی و حبس ابد ...چیزی نباید صادر کرد
به امید اون روز
دایی
United States
... حماسه ساندیسی
حسن
افتخار می کنیم ساندیس مملکت رو می خوریم و دل به حماسه می بندیم نه به رقاصه و خائن و وطن فروش و دزد
اوووفتاد؟؟؟
توفیقی از قزوین
حالا ساندیسی یا غیر ساندیسی فعلا که سرانتان برای نشستن سر سفره نظام بواسط ان حضور مردمی کی بود کی بود من نبودم بازی می کنند وبدبخت موسوی و کروبی و البته سیدمحمد دغل را نفی می کنند در ضمن فکر نمی کردم تمام عده حامیان فتنه که اجاره‌ای در سایتها گردش می کنند این ۱۰_۲۰نفر باشند
چیزی شبیه به ریگی
خدا لعنت کنه سران فتنه رو
عباس
توجيهات متفاوت ..
رحیم
در انتخابات سال 92 ملت ایران حرف خودرا زدند ...
United States
بله حرف خود را زدند اما نه به نفع فتنه گران.
آفرین
دمت گرم
درود
حرف ملت در راهپیمایی میلیونی 9 دی 88 زده شد.
ریاضیاتت ضعیفه...افتاد
توفیقی از قزوین
افرین به ادم چیز فهم ملت حرفش را زد و گفت به همان شورای نگهبان و همان وزارت کشور احمدی نژاد اعتماد داردو اادعای تقلب غلط اضافی است
متاسفانه 50 میلیون 9 دی در انتخابات خوش ندرخشیدند!!...
United States
اتفاقا خوش درخشیدند. در 9 دی هم راست بود هم چپ هم اصولگرا بود هم اصلاح طلب هر کس که به امام حسین عشق میورزید بود.
حالا بخشی از آنان به روحانی رأی داده اند چه ربطی به 9 دی دارد؟
ناشناس
بابا دمت گرم .مسلمون نبودن این فتنه گرا رو مشخص کردی که پس فردا افسردگی میگیرن که ماهیتشون نقش بر آب شد... کمی بهشان رحم بفرمایید!!!
علی
United States
4 میلیون صحیح است. 4 میلیون ساندیسی
بابا این ساندیس و تهمت این قضایا هم که کلیشه ای شده آره ساندیس نظام رو می خوریم و نیشو فرو می کنیم تو چشای دشمنان نظام و ملت حرفیه؟
توفیقی از قزوین
من می دونم [چی شده] سوخته ساندیس ساندیس میکنه شما و ما ساندیس خوردیم نوش جانتان
4 نه علی جون بلکه 24 میلیون نفر .
حالا 50 میلیون منتظر اعدامن
رضا
United States
4 میلیون بیشتر نیستید همونا که به جلیلی رای دادند عزیز دل برادر تند نرو 4 میلیون ساندیسی
United States
بنده خدا این آما رکل کشوره بدون بیشتر هم هستن
25 میلیون رای دهندگان به دکتر احمدی نژاد دلاور صحیح است.
شما با رایتون چه گلی به سرتون زدید؟؟؟
مجید مجد
من متعجبم کسانی که انتخابات رو قبول نداشتند در سال 88 چرا دوباره در سال 92 رای دادند و چرا نتایج رو قبول کردن؟
دم خروس بدجوری زده بیرون
رای دادن که خوبه دبه در آوردن ضایع است.
Iran, Islamic Republic of
از ملت فهیم ایران و عاشورایی تشکر می کنم بابت خلق اون حماسه
Iran, Islamic Republic of
ميزان راي ملت است حماسه 9 دي پاسخ ملت به بي حرمتي به روز عاشورا بود...
حماسه مردمی، خدا حفظ کنه این ملت فهیم رو
...
Iran, Islamic Republic of
...م.ه رو ممنوع الخروج میکرد...
...
Iran, Islamic Republic of
نظر من رو باز هم تحریف کردید...
به قول امام خامنه ای اگر فتنه گران و عقبه فکری آنها دست برندارند روز به روز منفورتر میشوند هر که میخواهند باشند. (این تذهبون)
بابا شما که هیچی از این نظام رو قبول ندارین از این مملکت برین بیرون... برید پیش همون خائنایی سنگشون رو به سینه میزنید شاید راهتون دادن و یه تیکه استخون سبز رنگ انداختن جلوتون تا یه مدت پیششون دم تکون بدید. از گشنگی که بهتره!!! حداقل خیال ما رو هم راخت میکنید که از فرط گشنگی نمی افتید به جون سطل آشغال و شیشه های مغازه ها و...
سران فتنه باید به دلیل اغتشاش آفرینی و ایجاد آشوب و تهدید امنیت ملی محاکمه و اعدام شوند و این خواسته اکثریت مردم ایران است و انشاءالله محقق شود.
لعن علی عدوک یا حسین ؛ خاتمی و کروبی و میرحسین
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر منافق اعدام باید گردد
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این اصلاح طلب ها بگه شما چرا از فتنه ماهی می گیرید؟
Iran, Islamic Republic of
... باید به این استخوان لای زخم به طریق قانونی و نه احساسی پایان داد
توفیقی از قزوین
اتفاقا داد و فریاد انان برای دفاع مردم از مظلومیتشان و اینکه مردم فهمیدهاند انان عده‌ای منفعت طلب و خیانتکار به ملت و شهدا هستند و به هیچ یک از درخواستهای انان اعتنا ندارند بهترین حالت برای مرگ تدریجی وبی اعتنایی مردم به همه سازشکاران است
Iran, Islamic Republic of
باید توجه داشته باشید شعار نه غزه نه لبنان در واکنش به مواضعی صادر شد که ظلم داخلی را کتمان کرده و بر طبل خارجی می کوبید.....
عجب تحلیل آبکی و بی پایه ای!
Iran, Islamic Republic of
اگر کمترین مجازات این افراد اعدام است و دیگر عقبه اجتماعی هم ندارند و جز مشتی عناصر فاسد و غرب زده و جاسوس کسی از آنها حمایت نمی کند خب چرا این همه لطف!؟ قانون را اجرا کنید ...
..
نگران نباش. به وقتش. فقط مراقب باشید یکی یکی مثل مهاجرانی فرار نکنن
تو نگران خودت باش
...
من هم مانند همه اقشار کشورم در روز 9 دی 88 به امر ولی امر مسلمین و رهبر عزیزم شرکت کردم و مانند همه ملت ایران خواستار محاکمه علنی سران فتنه کسانی که بر علیه نظام کشورم و ضربه به بیت المال و ریختن خون هزاران شهید در ایام فتنه و باعث شدند بهترین دانشمندان ما که می توانستند این کشور را سرافراز کنند را به شهادت رساندند و باعث شدند که دشمنان نظام اسلامی این فرصت سوء استفاده را بکنند که هم تحریم بر علیه کشورم را شدیدتر کنند و با کارهای نسنجیده خود بر علیه امام عزیزم که تمام وجود نازنین خود را برای اسلام صرف نموده بود را پایمال کرده و به پاره شدن عکس این عزیز بیانجامد. و باعث شدند که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی شاد و شادتر شوند و بعنوان جاسوس در ایام فتنه باعث شهادت بسیاری از عزیزان این مرز و بوم شدم را خواستار محاکمه علنی آنهم در حضور ملت ایران اسلامی و شهید داده و در حضور خانواده های شهدای فتنه می باشم. یا علی
Iran, Islamic Republic of
و قاتلوهم حتي لا تكون فتنه
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر اعدام بايد گردد
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خائنين
دادگاه قیامت هم هست واسه بعد
مردم خواهان اعدام این خائنین به وطن هستند
عاشورای حسینی و توهین به آن خشم ملت را کاملا نمایان ساخت
مهدی
آقا من یه سوال دارم. مگه نمیگید راهپیمایی نه دی 50 میلیون اومدن به صورت خودجوش توی خیابون؟ و مگه نمیگید خط قرمز همه مردم ما فتنه هست؟
خب با این فرضیات چطوری میشه که سال 92 هیجده میلیون نفر از این مردم به کسی رأی میدن که حاضر نیست از لفظ فتنه استفاده کنه و همیشه از کسانی که شما بهشون میگین سران فتنه به خوبی یاد میکنه؟
آخه چطوری ممکنه مردم به خط قرمز خودشون اهمیت ندن و به کسی که حاضر نیست صرحتا علیه سران به اصطلاح فتنه موضع بگیره و فقط میگه که هر دو طرف اشتباه کردن، رأی میدن؟
United States
خودتو به خواب زدی
بیدار شو می فهمی 18 میلیون خیلی کمتر از 50 میلیونه
توفیقی از قزوین
خود روحانی هم در روز رای اعتماد وزیران قسم خورده که این وزیر از مخالفین فتنه بوده، شما چطور ادعا داری روحانی دوستدار فتنه گران است ثانیا اینقدر که روحانی ولایت و مقام معظم رهبری رادر هر سخنرانی تجلیل میکنه احمدی نژاد ودیگران کمتر از رهبری دم زده اند البته بنده از روحانی برای بحساب اوردن برخی از سکوت کنندگان به حوادث ۸۸ (نه فتنه گران/انتقاد داشته و دارم این قدر هم خیال بافی نکنید اگر روحانی اونی بود که شما فکر می کنید شورای نگهبان رد صلاحیت می کرد
نه بابا چشامون روشن واقعا روحانی از کلمه سران فتنه استفاده نمی کنه
برادر گل به خودی داری می زنیا
بنده خدا در کل کشور 50 میلیون هم بیتر بودن ملت
خیلی ها کلید ... را دیدن و به آن رای دادند اما نمیدانستند که منتخب شون حاضر نیست در برابر فتنه گران موضع گیری کنه و گرنه رای نمیداند.
اولا 18 خیلیشون الآن هم حساب روحانی رو از موسوی جدا میدونن. ثانیا برو صحبتهای روحانی در باره 9 دی همین امثال رو بخون جناب پینوکیو!
9دی 88 گویای تاریخ هست...
Germany
این همه هزینه ای که نظام برای حفظ جان بی ارزش موسوی و کروبی و خاتمی و جلوگیری از ادامه سناریوی کشته سازی های سبزک ها میکنه رو هم باید به جرایم این آقایون اضافه کرد.
برادر من اگه این ها رو اعدام میکردن که جریان فتنه ادامه پیدا میکرد و دیگه حسابی او ضاع توسط یک سری سبک فکر خائن قمر در عقرب میشد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
مردم دارند از گرسنگی میمیرند شما........
رقیه مرادی
هم دم کدخدارو دیدیم هم مشکلات اقتصادی.....
سران فتنه فقط دو نفر نیستند سران فتنه عبارتند از: موسوی/کروبی/خاتمی/ه..../ موسوی خوئینی ها/فراریان لندن نشین کسانی که به کشور و ملت خود خیانت کرده و می کنند... مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran, Islamic Republic of
عزیز جان اینان کسانی را که نام بردید کسانی هستند که اصلا ولایت فقیه را قبول ندارند.
از تعداد موافق ها و مخالف ها ی کامنت ها معلوم هست 9 دی چند نفر بودن
توفیقی از قزوین
همه که هر روز قرار نیست سر قبر مردگان ۹دی بروند ضمنا اگر لازم شد همان مردم هرروز دیگری را ۹دی دیگری خواهند ساخت
هممم همیشه چشمتون به حماسه ی اینترنتی تان بوده اونم با تقلب و منفی دادن چندباره به یک کامنت
France
از کدوم اکثریت حرف میزنید لااقل به کامنت های،منفی همین پست نگاه کنید. 9 دی رو به خوبی یاد دارم چطور ادارات تعطیل،شد
از اکثریتی صحبت میشود که سایت ها و روزنامه ها و اشخاص اصلاح طلب از ابراز عقیده و تیتر زدن در مورد آنهم وحشت دارند و روزه سکوت گرفته اند.
تنها راه دفع شر سران فتنه موسوی و کروبی محاکمه و اعدام است .
لعن علی عدوک یا علی ؛ موسوی و کروبی و خاتمی
مصطفی
چیزی که جالبه تعداد رای مثبت و منفی به نظر ها هست که نشون میده سران فتنه تو سایت های انقلابی مانند جهان نیوز نفوذ کردند
فاین تذهبون؟
آدمیزاد
Colombia
آقا مصطفی ،زیاد گول امتیاز دهی ها را نخورید چون اتفاقا این اللافهای لیبرال هستند که بیشتر اوقات توی اینترنت پلاسند، وگرنه مردم خوب و زحمتکش ایران اهل عمل اند و از وطنفروشان بیزارند.
کل کشور شاید بیشتر هم بودن
سیامک
United States
بسمه تعالی
خدمت مردم انقلابی و عاشورایی می رساند این چیزه رو چیز شده چیزشم باید چیز بشه چرا چیز تو چیزه ... چیزه دیگه چیز
بیانات دکتر مهندس چیزیان
توفیقی از قزوین
برادر پشت سر مرده غیبت نکن
بچه ها بخندید بهش ضایع نشه هههه
Iran, Islamic Republic of
اعدام.. خواسته ملت ايران
ناصر
Iran, Islamic Republic of
آمار فتنه گران.. گذشت ...
شانس آوردیم خداوکیلی به پنجاه میلیون رضایت دادید؟!!! ...
Iran, Islamic Republic of
شما ۴ سال شبانه روز درباره فتنه صحبت کردید، آیا مردم باور کردند؟ اگر باور کرده بودند، الان سعید جلیلی ۴ میلیون رای نمی آورد و روحانی كه فعاليت انتخاباتيش را با سلام بر هاشمي و خاتمي شروع كرد ۱۸ میلیون رای!
اما حيف كه نميفهميد
Netherlands
... فتنه گر و اصلاحات بدانند تا اعدام سراسری آنها کوتاه نخواهیم آمد
Iran, Islamic Republic of
عوض اینهمه جار وجنجال یک دادگاه معمولی تشکیل بدید تا بیان محاکمه بشن!
چرا از محاکمه اونها میترسید.
محاکمه و اعدام سران فتنه مطالبه همگانی است.
از دادگاه نمیترسیم از رفتن ذره باقیمانده آبروی ه... و ... میترسیم
درود بر ملت بصیر
Iran, Islamic Republic of
کنتور که نداره ...
Czech Republic
مردم امروز در همایش های گوناگونی که به مناسبت سالگرد 9 دی برگزار کردند،اعلام کردند اعتراضشان به فتنه و فتنه گران را تا اعدام همه ی افراد لیست 620 نفری از فتنه گران که توسط خود مردم تهیه شده ادامه خواهند داد
هموطن
United States
ازمنفی مثبتها پنجاه ملیوون رو میشه فهمید
چقدر جووکید شماها
راستی شنیدم جلیلی 4 ملیون رای اورد
اشتباه مثبت دادم. تازه وقتی زدم دو شماره افتاد!
آدمیزاد
Colombia
من هم سال 88 طرفدار موسوی بودم ، موسوی که در انقلاب و زمان جنگ مرد درستکار و انقلابی بود ، اما وقتی رفتار زشت و زورگویانه سبزها را و نیز حمایت چهرهای بشدت ضد ایرانی را از آنها دیدم ، بیدارو دگرگون شدم .
ادمیزادجون مطمنی انوقت خواب نرفتی؟
کمترین حکم برای سران فتنه اعدام است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مردم عزیز ما همه یک ملت هستیم...
محمدی
Iran, Islamic Republic of
9 دی روز خورش ملت ایران در برابر فتنه گران , گرامی باد...