شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

واکنش عضو شورا به سفر شهردار تهران

سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 333186
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هر گونه سفر و مأموریتی که از سوی شهردار تهران انجام می‌شود باید به اطلاع شورای شهر برسد، گفت: هفته گذشته قالیباف سفری به ترکیه داشت که معلوم نیست به اطلاع شورای شهر رسیده است یا خیر!
به گزارش جهان به نقل از فارس، غلامرضا انصاری در تذکر پیش از دستور سی و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره مجدد به مصوبه شورای عالی شهرداری مبنی بر لغو پروانه مجوز پروژه ایران زمین اظهار داشت: شورای شهر به طور جد پیگیر این موضوع است چرا که دفاع از حقوق شهروندی نخستین وظیفه اعضای شورای شهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه مالک پروژه ایران زمین تخلفی را در بحث ساخت برج در منطقه مسکونی داشته است ضمن اینکه وی هفته گذشته مصاحبه‌ای را با برخی از رسانه‌ها داشته و عنوان کرده که کار خود را ادامه خواهد داد که باید به وی اعلام کنم که شورای شهر از شهرداری تهران خواسته موضوع را به طور کامل پیگیری کند.

انصاری خاطرنشان کرد: بنده از همین جا به شهردار محترم تهران تذکر می‌دهم که با جدیت مصوبه اخیر شورای عالی شهرسازی مبنی بر لغو پروژه ایران زمین را پیگیری و اجازه ندهد مراجع قانونی زیر سؤال برود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در خصوص هفته گذشته محمدباقر قالیباف شهردار تهران به ترکیه گفت: هر مأموریت و سفر شهردار تهران باید با تأییدیه شورای شهر باشد و این در حالی است که معلوم نیست که این موضوع به اطلاع شورای شهر رسیده است یا خیر؟!

وی گفت: با توجه به اهمیت شهر تهران، شهردار تهران باید تدابیری اتخاذ کند که حتی اگر یک ساعت هم در شهر نبود جانشین وی مشخص باشد.

انصاری در ادامه با طرح این پرسش خطاب به هیئت رئیسه گفت: بنده اطلاع دارم این موضوع به طور کامل پیگیری شود و نتیجه آن اعلام شود.

 مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران که ریاست سی و سومین جلسه شورا را به عهده داشت گفت: عرف بر این بوده که هنگام سفر و مأموریت شهردار تهران، موضوع به اطلاع برسد و هماهنگی‌های لازم انجام شود که احتمالاً این اتفاق افتاده البته بنده اطلاع کافی ندارم اما قول می‌دهم پیگیری کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پس باید اقای روحانی هم به سفر که میره از مردم اجازه بگیره!!!!!!!
از شوراي محترم و مردمي شهر خواهش مي كنيم نظرات مردم در سايت هاي خبري را هم مطالعه نمايند تا هم شوراي محترم راحت تر و هم مطلع تر انجام وظيفه نمايد. و روي كمك هاي فرهنگي و معنوي مردم و البته مادي حساب نمايد.