چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
کشتی آزاد نوجوانان جهان:

دو ملی‌پوش ایران فینالیست شدند

شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 308362
در روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در صربستان، یونس امامی و کامران قاسم پور به فینال راه یافتند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در رقابتهای پنج وزن کشتی آزاد نوجوانان جهان، یونس امامی در وزن ۴۲ کیلوگرم و کامران قاسم پور در ۶۹ کیلوگرم با شکست رقبای خود فینالیست شدند و دو ملی‌پوش دیگر از دور رقابتها کنار رفتند.

در وزن ۴۲ کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه ۸- صفر آستین گومز از آمریکا را شکست داد. وی در دور بعد نیز جاتین جاتین از هند را با نتیجه ۷- ۶ شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت وی در این دیدار تمیرلان علی اف از روسیه را با نتیجه ۴- ۳ مغلوب کرد و به دیدار نهایی راه یافت. حریف وی در دیدار فینال ریو ماتسویی از ژاپن است.

در وزن ۵۰ کیلوگرم ابوالفضل حاجی پور در دور نخست با نتیجه ۹- ۵ مخامد کویاتبک از قزاقستان را شکست داد اما در دور بعد مقابل اسپنسر لی از آمریکا ۸- صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، حاجی‌پور از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۵۸ کیلوگرم، جمال عبادی در دور اول با نتیجه ۹- صفر ریل پاریسین از کانادا را شکست داد ولی در دور بعد با نتیجه ۹- صفر مغلوب ری هیگوچی از ژاپن شد و با توجه به شکست این کشتی گیر ژاپنی در دور بعد، عبادی از دور رقابت‌ها حذف شد.

در وزن ۶۹ کیلوگرم کامران قاسم پور در دور نخست گئورگی ملیتوف از یونان را با نتیجه ۷- صفر شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۹- ۵ تیگران میناتساکیان از ارمنستان را مغلوب کرد. قاسم پور در دور سوم تیمور بیژویف از روسیه را با نتیجه ۸- صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز تاریل گافرینداشیولی از گرجستان را نیز ۸- صفر شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار فینال عبدالسلیم محی‌الدین‌اف از آذربایجان است.

در وزن ۸۵ کیلوگرم حسین شهبازی در دور نخست با نتیجه ۸- صفر از سد داواجامتس از مغولستان گذشت وی در دور دوم نیز با نتیجه ۷- صفر رازمیک پوقوسیان از ارمنستان را شکست داد. شهبازی در دور سوم با نتیجه ۷- صفر مغلوب عبدالرشید سعدا‌له‌یف از روسیه شد و باید منتظر کشتی بعدی این حریف روس با حریف آذربایجانی باشد تا در صورت حضور وی در دیدار فینال، شهبازی نیز شانس حضور در دیدار فینال را داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *