چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

ترامپ دعوت بایدن برای مناظره را پذیرفت

چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب: 880611
جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه دونالد ترامپ را به دو مناظره رو در رو قبل از انتخابات ماه نوامبر دعوت کرد که نامزد جمهوریخواه به سرعت آن را پذیرفت.
ترامپ دعوت بایدن برای مناظره را پذیرفت
به گزارش جهان نيوز، بایدن امروز چهارشنبه در ویدئویی از نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه خواست تا دو بار با او مناظره کند و گفت: «روزم را بساز، رفیق.»
 
او زمان‌های پیشنهادی را ماه آینده و دیگری را در ماه سپتامبر قبل از شروع رای‌گیری اعلام کرده است.
 
ترامپ نیز به سرعت واکنش نشان داد و چالش بایدن را پذیرفت. رئیس جمهور سابق آمریکا در شبکه اجتماعی «تروث» نوشت: فقط به من بگو چه زمانی، من آنجا خواهم بود. بیا برای نزاع آماده شویم.
 
وی در پیام خود در این شبکه اجتماعی افزود: من آماده و مشتاق برای مناظره با جو حقه باز در دو زمان پیشنهادی در ژوئن و سپتامبر هستم.
 
پس از اینکه ترامپ چالش بایدن را پذیرفت، رئیس جمهور دموکرات آمریکا در حساب ایکس خود نوشت: من یک دعوت از سی‌ان‌ان برای مناظره در روز 27 ژوئن دریافت کرده و آن را پذیرفتم. دونالد، حالا نوبت تو است. همانطور که گفتی: هر کجا، هر زمان، هر مکان.
https://jahannews.com/vdcb8gbw8rhbw0p.uiur.html
jahannews.com/vdcb8gbw8rhbw0p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *