چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱

نوجوانان در حسرت طلای جهان

يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 308484
شاگردان مراد محمدی در پایان روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان با وجود داشتن ۲ فینالیست از دستیابی به مدال طلا بازماندند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در شرایطی مسابقات پنج وزن نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان روز گذشته (شنبه) در شهر زرنیانین صربستان پایان یافت که شاگردان مراد محمدی با اینکه در فینال ۲ وزن حضور داشتند اما موفق به کسب مدال طلا نشدند.

در مسابقات روز گذشته، نوجوانان آزادکار کشورمان در نهایت موفق به کسب ۲ نشان نقره و یک عنوان پنجمی شدند تا با ۲۵ امتیاز در جایگاه چهارم قرار بگیرند. یونس امامی در ۴۲ کیلوگرم و کامران قاسم پور در وزن ۶۹ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شدند.

مدال‌های طلای روز اول به کشورهای روسیه (۲ مدال در اوزان ۵۰ و ۸۴ کیلوگرم)، آذربایجان (۶۹ کیلوگرم)، ترکیه (۵۸ کیلوگرم) و ژاپن (۴۲ کیلوگرم) رسید.

اما در پایان مسابقات پنج وزن نخست، حسین شهبازی در ۸۵ کیلوگرم به عنوانی بهتر از پنجمی دست نیافت. ابوالفضل حاجی‌پور در ۵۰ کیلوگرم دهم و جمال عبادی در ۵۸ کیلوگرم یازدهم شدند. تیم کشورمان هم در رده‌بندی تیمی با ۲۵ امتیاز بعد از تیم‌های روسیه (۴۲ امتیاز)، آذربایجان (۳۸ امتیاز) و هند (۳۰ امتیاز) در مکان چهارم ایستاد تا شاید با ادامه مسابقات پنج وزن دوم کار سختی را برای حضور در جمع سه تیم برتر دنیا و حضور روی سکوی جهانی داشته باشد.

اما در پنج وزن دوم این رقابت ها نیز در وزن ۴۶ کیلوگرم خیرالله قهرمانی در دور نخست به مصاف داویلا از ویتنام می‌رود و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده دیدار نمایندگان آمریکا و مجارستان روبرو می‌شود. در این وزن ۲۰ آزادکار حضور دارند.

حسین خدیور در وزن ۵۴ کیلوگرم که ۲۳ کشتی‌گیر روی باسکول رفته‌اند، در دور اول با زانابازار از مغولستان روبرو می‌شود و در صورت پیروزی در در دور بعد به مصاف برنده دیدار کشتی‌گیران اوکراین و بلغارستان می‌رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم علی اسماعیل پور در دور اول به مصاف نیکولیشویلی از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کشتی‌گیران بلاروس و ترکیه دیدار خواهد کرد. در این وزن ۲۸ کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن ۷۶ کیلوگرم که ۲۴ کشتی‌گیر حضور دارند، علی موجرلو در دور نخست به مصاف یونل از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی‌گیران اوکراین و گرجستان روبرو می‌شود.

علی‌اصغر اکبری نیز در وزن ۱۰۰ کیلوگرم در دور اول استراحت دارد و در دور دوم با برنده دیدار نمایندگان اسلواکی و قزاقستان مبارزه می‌کند. در این وزن ۲۱ کشتی‌گیر روی باسکول رفته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با این تیترتون به نوجوانان کشور امید دادید!!!؟