جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نقش حزب کارگزاران در فتنه ۸۸

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 292251
جلد سوم مجموعه کتاب‌های اعترافات فتنه که مربوط به نقش حزب کارگزاران سازندگی در این حوادث است، توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کتاب مجموعه اعترافات فتنه (جلد سوم) که مربوط به نقش حزب کارگزاران سازندگی در این حوادث است، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری وارد بازار نشر شد.

در این کتاب که مستند به اعترافات اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران در جلسات بازجویی و دادگاه است، گوشه‌هایی از تلاش‌های برنامه ریزی شده این حزب برای القای شبهه تقلب به جامعه به تصویر کشیده شده است.

حزب کارگزاران با دستور پدر معنوی‌شان در انتخابات ریاست‌جمهوری در اردوگاه میرحسین موسوی به رزم سیاست و قدرت پرداخت. جهانبخش خانجانی یکی از اعضای حزب با شرکت در جلسات مختلف و با راه‌اندازی سایت خرداد نو (زیر نظر ستاد موسوی) و انتشار اخبار و اعلامیه‌های مجعول، خودساخته و برنامه‌ریزی شده و با انجام مصاحبه‌هایی با هدف القای شبهه تقلب در انتخابات و تحریک پایگاه خیابانی به اغتشاش، جهت اقدام علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی اقدام کرده است.

تصویر یکی از اسناد کتاب در ادامه می‌آید:




جلد سوم اعترافات فتنه در ۴ بخش شامل: کالبد شکافی حزب کارگزاران، اعترافات، آنچه در دادگاه گذشت، اسناد و تصویر در ۱۷۰ صفحه و قیمت ۵۴۰۰ تومان منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *