جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

روحانی به مشی سران فتنه ۸۸ تمایلی ندارد

چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 295132
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب به مشی سران فتنه ۸۸ تمایلی ندارد، گفت: کسانی که در جریان انتخابات ۸۸ موضوع تقلب را به رمز اردوکشی خیابانی اختصاص دادند در ماجرای انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ جایی ندارند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهان درباره برگزیده شدن کاندیدای مورد نظر مدعیان تقلب در فتنه ۸۸ در انتخابات و قبول سلامتی این انتخابات توسط آنها با وجود اصرار بر تقلب در انتخابات ۸۸ اظهار کرد: رئیس‌جمهور منتخب به مشی سران فتنه ۸۸ تمایلی ندارد، حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی خود همواره تأکید بر حرکت دولت تدبیر و امید بر ریل اعتدال‌گرایی داشته و این بیان نشانگر این است که وی از هر گونه افراط و تفریط پرهیز می‌کند.

وی در بیان ویژگی‌های حرکت بر مسیر اعتدال افزود: این حرکت در ابتدا به معنای نفی کسانی است که مشی افراطی و یا تفریطی دارند و ویژگی دیگر آن به‌کارگیری نیروهای معتدل باکیفیتی است که خطوط قرمز نظام را قبول داشته و افراد مفیدی برای نظام هستند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این راستا طبیعی است که کسانی که در جریان انتخابات ۸۸ موضوع تقلب را به عنوان رمز اردو کشی خیابانی اختصاص دادند در ماجرای انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ جایی نداشته و خوشبختانه این نکته را حسن روحانی به دقت مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: البته ممکن است فتنه گران ادعاهایی در این زمینه داشته باشند و حتی امید ببندند که به حضور روحانی این بار موضع‌گیری دیگری داشته باشنداما جالب این است جریان انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ حاوی چند مطلب مهم برای تمام کسانی است که بحث تقلب را مطرح کردند.

حجت‌الاسلام سالک گفت: انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ کوس رسوایی را برای سران و جریانات فتنه به صدا در آورد و ثابت کرد که حتی در انتخابات۸۸ نیز هیچ‌گونه تقلبی صورت نگرفته بود.

وی افزود:حقانیت کلمات هدایت گر رهبر معظم انقلاب بیش از گذشته در صحنه داخلی و عرصه بین‌المللی عملیاتی شد و این انتخابات مهر تأیید محکمی بر فرمایشات مقام معظم رهبری بود.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نه تنها کسی در این جریان نتوانست ایرادی و یا شکایتی نسبت به نوع انتخابات داشته باشد بلکه برخی دشمنان خارجی نظام و انقلاب مانند کانادا که پیش از این توهین‌ها و بی‌ادبی‌هایی را به انقلاب اسلامی ایران و مردم ما کرده بود ناچار شد در نامه‌ای از ملت ایران عذرخواهی کند.

وی گفت: این مطلب بدین معناست که اربابان سران فتنه ۸۸ در ایران امروز با صراحت اعلام می‌کنند که این انتخابات انتخاباتی سالم و برخوردار از یک امنیت بالایی بود و هیچ‌گونه خدشه‌ای به آن وارد نیست.

حجت‌الاسلام سالک تصریح کرد: بنابراین جریانات داخلی مدعی فتنه در سال ۸۸ اکنون برای حفظ خود هم که شده باید سکوت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *