پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۹
۵
قابل توجه مسئولان نظارتی سیما

ترانه‌سرای آشوب‌های ۸۸ در ویژه برنامه ماه رمضان!

يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 299105
به رغم اعمال نظارتی در صداوسیما، متأسفانه گاه برخی از برنامه‌سازان، فرصت خودنمایی و نفوذ برخی افراد مسئله‌دار در رسانه ‌ملی را فراهم می‌کنند.
ترانه‌سرای آشوب‌های ۸۸ در ویژه برنامه ماه رمضان!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، با شروع ماه مبارک رمضان، چهار شبکه سیما، اقدام به پخش مجموعه برنامه ویژه رمضان نموده‌اند که سراینده ترانه تیتراژ همه این برنامه‌ها، یک ترانه‌سرای فعال در آشوبهای سال ۸۸ است.

جالب این است که گویا دست‌اندرکاران برنامه‌های یاد شده از سابقه این ترانه‌سرا کاملا آگاهی داشته‌اند، چرا که نام این ترانه‌سرا در تیتراژ، دیده نمی‌شود. اگرچه نام ترانه‌سرا در شبکه‌های مجازی منتشر شده است.

شایان ذکر است این ترانه‌سرا در سال ۸۸، برای داریوش اقبالی خواننده سلطنت‌طلب و معتاد فراری ترانه‌ای سرود که بخشی از این ترانه، توسط قانون‌شکنان در کف خیابان، خوانده می‌شد.

در گذشته برخی دیگر از ترانه‌سرایان مسئله‌دار، با اسم مستعار کارهای خود را به گزاف به برنامه‌سازان می‌فروختند.
به نظر می‌رسد مسئولان نظارت سیما، باید با وسواس بیشتری کارهای برنامه‌سازان و تعاملات آنها را در نظر بگیرند تا به این شکل اعتماد میان مخاطب و رسانه‌ ملی خدشه‌دار نشود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابا صدا سیمای ما که بی در و پیکره
این اولین بار نیست که این افتضاح در صدا و سیما انجام می شود ولی سازمانی در و پیکر نداشته باشد از او انتظار بهتر را نباید داشته باشیم
منفرد
شعر حافظ رو هم اون وری ها می خونند، باید حافظ رو هم طرد کنیم؟!
نشد که آقا.خودش رو نیاوردن وسط برنامه، شعرش بود که کاربرد داشت.این قدر دایره رو بسته نگیرید که فقط خودتون جا بشید ...
دوست عزیز لطفا خودتونو به اون راه نزنید
کسی که برای فتنه شعر میگه با کسی که مرده و شعرش دست به دست در تاریخ گشته و ممکنه با برخی حوادث از نظر ظاهری شباهت داشته باشه و دست مایه قرار داده بشه فرق می کنه.
متاسفم برای این دید مغلطه گون و اشتباه شما
توبه کرده شاید!!!