دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰

ملت با امام و رهبرشان تجدید بیعت کردند/ حضور میلیونی در حرم روح‌الله

سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 290800
همزمان با بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل مردم ولایتمدار و قدرشناس ایران با حضور در مرقد امام خمینی(ره) بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مراسم بیست و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امروز با حضور جمعیتی میلیونی مردم ولایتمدار ایران و مسئولان کشوری و لشکری در آستان امام خمینی (ره) برگزار شد.

آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه، آیت‌الله هاشمی شاهرودی عضو مجلس خبرگان، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس و سایر مسئولان کشوری و لشکری نیز در مراسم امروز حضور داشتند. همچنین سیدعلی، سید‌یاسر و سید‌حسن خمینی نیز امروز در ردیف جلو در کنار مسئولان کشور نشسته بودند.

جمعیت میلیونی امروز از سراسر کشور در قالب کاروان‌ها و دسته‌های عزاداری برای شرکت در این مراسم باشکوه به مرقد امام (ره) آمده بودند.

پس از اتمام مراسم و سخنرانی رهبر انقلاب دسته‌های عزاداری همچون ساعاتی قبل از آغاز مراسم، به عزاداری می‌پردازند.

جمعیت زائران امام خمینی (ره) از جاده‌ها و اتوبان‌های منتهی به حرم فراتر رفته و عاشقان معمار کبیر انقلاب در اطراف حرم حضور گسترده‌ای دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *