پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۳

توضيح سپاه درباره مهندسی معقول انتخابات

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 265323
مسئول روابط عمومي کل سپاه در واکنش به ادعاهاي مطرح شده پيرامون دخالت سپاه در انتخابات گفت: ادعاهاي مهندسي شده پيرامون دخالت سپاه در انتخابات محکوم به شکست است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف با اشاره به اظهارات اخير حجت‌الاسلام والمسلمين سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه توضيح داد: منظور از عبارت «مهندسي معقول و منطقي در زمينه انتخابات»، مهندسي ورود منطقي و معقول براي فعال‌سازي ظرفيت‌هاي سپاه در اجراي مأموريت‌ها و مسئوليت‌هاي قانوني در حوزه انتخابات بوده و در واقع يک رويکرد درون‌سازماني براي کمک به تأمين امنيت برگزاري انتخابات به شمار مي‌رود و دقيقاً در مقابل نقطه القايي دشمن محسوب مي‌شود.

وي با بيان اينکه”تمام همت سپاه و بسيج بر آن است که انتخابات در کشور باشکوه و عظمت و با حضور حداکثري ملت ايران و انتخاب اصلح صورت پذيرد"، تصريح کرد: سپاه شفاف‌سازي و ارائه معيارها و شاخص‌هاي کانديداي اصلح در عرصه انتخابات را همواره به مثابه يک رسالت انقلابي و وظيفه شرعي دنبال کرده است و صرف نظر از هرگونه و وابستگي‌هاي جناحي گزينه انتخابي مردم را مورد احترام و حمايت قرار مي‌دهد.

شريف با تاکيد بر اينکه اين سناريو به مانند گذشته با بي‌اعتنايي مردم بصير و بيدار محکوم به شکست خواهد بود، خاطرنشان کرد: از جامعه رسانه‌اي کشور انتظار است با پرهيز از اقداماتي که ممکن است به پر کردن جدول دشمن کمک کند پرهيز کرده و حفظ مصالح و منافع ملي را در رفتار حرفه‌اي خود بروز دهند.

وي در بخش ديگري از توضيحات خود گفت: متأسفانه برخي رسانه‌ها بدون توجه به رسالت حرفه‌اي خود با زير پاگذاردن اخلاق رسانه‌اي در انتشار برخي اخبار که داراي اهميت و حساسيت نيز هست، به گونه‌اي عمل مي‌کنند که براي رسانه‌هاي بيگانه و ضدانقلاب خوراک فراهم مي‌کنند.

امپرياليسم رسانه‌اي و معاندين نظام از فتنه 88 تاکنون با مهندسي يک سلسله ادعاها، تلاش سخيف و نخ‌نماشده‌اي را براي القاي شبهه دخالت سپاه در انتخابات عملياتي کرده و در پي سوء‌استفاده از اظهارات منسوب به فرماندهان و مسئولان سپاه و در مجموع مقامات و مديران نظام هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتي فردي بزرگوار در بيان جملات خود دقت كافي را نداشته باشد نبايد توقعي بيش از اين داشت / حضرت اقاي سعيد نبايد طوري حرف ميزدند كه دوست و دشمن بتوانند سوء استفاده كنند
البته شایدم انچه که دشمن ادعا می کنه نگفته مثل اون داستان خس و خاشاک که احمدی نژاد چیزی دیگه گفت و منظور کسانی دیگه بودن اما دشمن ربطش داد به رای دهندگان به موسوی
Iran, Islamic Republic of
سی سال است نظام دارد آبروداری می کند یک آدم نپخته بیاید آبروی انتخابات را ببرد و هزار بهانه دست دشمن بهانه جو بدهد.خدا وکیلی با این حرف جواب منافقان داخلی را جه بدهیم آقای سردار شریف؟
این که نشد این آقا هی تو مصاحبه سوتی بدهد و شما ماله کشی کنید . با آبروی رهبری و نظام بازی نکنید.