چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

سعیدی: جریان اصلاح‌طلب زنده بودن خدا را مشکل جامعه می‌پنداشت

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 270512
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وظیفه ما شناسایی فتنه و آگاه سازی مردم است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در جمع طلاب و روحانیون بسیجی شهرکرد پیرامون زمینه های شکل گیری فتنه 88 افزود: کشور ما در یک پیچ بسیار مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته و همه دستاوردهای 34 سال گذشته انقلاب بستگی به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در این برهه از زمان دارد.
 
وی ادامه داد: ما مرزهای انقلاب را درنوردیدیم، مرز انقلاب شلمچه و حاج عمران نیست، بلکه مرز نبرد ما با جبهه کفر و استکبار در اقصی نقاط مرزهای جغرافیایی جهان اسلام است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: مرز نبرد ما با دشمن آن قدر گسترده شده که تا آمریکای لاتین رسیده است.
 
وی در ادامه با واکاوی چالش های فراروی نظام تاکید کرد: بعضی از چالش ها شبه فتنه و برخی دیگر فتنه اتم و اکمل هستند. جریان نهضت آزادی، چالش بنی صدر و ... با نفس مسیحایی امام خمینی(ره) کنار زده شد و جریان انحرافی باند مهدی هاشمی نیز چالش بزرگی بود که حضرت امام (ره) آن را حل کرد.
 
سعیدی تصریح کرد: جریان اصلاح‌طلب که زنده بودن خدا را مشکل جامعه می پنداشت و بعدها از فتنه 88 که مصداق اتم و اکمل فتنه است سردرآورد، نیز از دیگر چالش های فراروی نظام بود.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه عوامل فتنه 88 را به سه عنصر روی صحنه، مباشر و پشت صحنه تقسیم و وظیفه دلسوزان انقلاب به ویژه روحانیت را شناسایی وشناساندن این عناصر بخصوص عوامل پشت صحنه به مردم عنوان کرد.
 
وی با اشاره به زیارت پرفیض عاشورا گفت: 5 دسته و گروه برانداز در این زیارت معرفی شده‌اند که طبقه بنیانگذار ظلم و جور اولین دسته است.
 
سعیدی ادامه داد: این طبقه افرادی مانند لنین و استالین را در برمی گیرد که دیده می شوند، ولی آقای مارکس و انگلس دیده نمی شوند.
 
وی دسته مباشر را افرادی چون عمر سعد و شمر دانست که در زیارت عاشورا با نام لعن شده اند و افزود: افراد پشت صحنه فتنه معمولا رد پایی نمی‌گذارند و با کد باید آنها را شناخت، زیرا این افراد ظلم را تئوریزه کرده و حریم دارند و به خاطر همین حریم اسم آنها برده نمی شود.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: اشتباهی که ما کردیم این بود که مانند اهل سنت همه صحابه و یاران امام را مصون می‏‌دانستیم و نباید این اشتباه تکرار شود.
 
وی سکوت یا قرار گرفتن در مقابل حق را یکسان دانست و با اشاره به افرادی که با نصب اسامه مخالفت کردند و در مقابل نبی مکرم اسلام ایستادند و نق زدند، گفت: اینها نشانه‌ها و کدهایی است که عوامل پشت پرده فتنه ها را به ما نشان می‌دهد.
 
سعیدی ترکیب عوامل فتنه سال 88 را قدرت طلبان داخلی و خارج نشین، ضد انقلاب وطنی و نظام سلطه اعم از آمریکا، عربستان و ... دانست و ساکتین در برابر فتنه را نیز به دو دسته آگاه و ناآگاه تقسیم کرد.
 
وی ادامه داد: آگاهی و زمان شناسی بسیار مهم است و موضع گیری در برابر فتنه آن هم شش ماه بعد سودی ندارد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان سخنان خود زبان، بیان و قلم را سلاح مقابله با جنگ نرم دانست و شناسایی وشناساندن توطئه و ارشاد مردم را یادآور شد و گفت: البته نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی نیز به وظایف خود دراین عرصه عمل می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *