شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۶

نوه امام(ره): شاید سید حسن نامزد شود

يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 264633
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه عارف مناسب‌ترین گزینه برای اصلاح‌طلبان است، تأکید کرد: اصلاح‌طلبان هنوز تحت یک جبهه واحد، متحد نشده‌ و سلایق متفاوتی دارند.
به گزارش جهان، نعیمه اشراقی نوه امام راحل و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به احتمال کاندیداتوری محمدرضا عارف و محمدعلی نجفی گفت: ضمن احترام به شخصیت آقای نجفی، به نظر بنده "محمدرضا عارف" گزینه‌ مناسب‌تری برای اصلاح‌طلبان است.
 
وی با بیان اینکه عدم شرکت و یا سکوت در انتخابات92 از جانب برخی از اصلاح طلبان به معنای تحریم انتخابات نیست، افزود: انتخابات مهمی پیش روی ماست؛ اما آیا خود آنها می‌خواهند که در انتخابات شرکت نکنند.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین تأکید کرد که "اگر با نگاهی واقع گرایانه نظر بیندازیم بهتر است در این زمان اندکی که باقی است، اصلاح‌طلبان برای فراهم کردن فضایی که بتوانند در انتخابات کاندیدا داشته باشند، تلاش کنند تا اینکه عدم شرکت در انتخابات را مطرح کنند."
 
اشراقی در ادامه این مصاحبه با اشاره به خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر احتمال کاندیداتوری حجت‌الاسلام سید حسن خمینی نیز گفت: احتمال حضور سید حسن خمینی در انتخابات 92 را رد نمی‌کنم.
 
وی در این باره خاطرنشان کرد: به نظر بنده، سید حسن خمینی بهترین گزینه برای شرایط ایران امروز است؛ پشتوانه قوی مردمی، سلامت شخصیتی و تفکر باز فراجناحی وی، ادله این نظرم است.
 
نوه امام راحل با بیان اینکه سید حسن تنها کسی است که می تواند دولت آشتی ملی تشکیل دهد، اضافه کرد: وی می‌تواند وسیله‌ای برای آشتی عده‌ای از مردم و برخی از جناح‌ها با نظام شود.
 
اشراقی ادامه داد: اصلاح‌طلبان گروه‌های سیاسی‌ای هستند که هنوز تحت یک جبهه واحد متحد نشده‌ و سلایق و نظرات متفاوتی دارند و در شرایطی که امروز در مصدر اجرایی سیستم نیستند، این پراکندگی آنها هم طبیعی است.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم ، تأکید کرد: اگر شرایط به گونه‌ای تغییر کند که اصلاح‌طلبان بتوانند، با معرفی کاندیدای واحد و موجه که به طور آزادانه انتخابات شرکت کنند و نه از سر ناچاری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده شرکت کنند، شانس زیادی خواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نوه امام راحل با بیان اینکه سید حسن تنها کسی است که می تواند دولت آشتی ملی تشکیل دهد، اضافه کرد: « وی می‌تواند وسیله‌ای برای آشتی عده‌ای از مردم و برخی از جناح‌ها با نظام شود. »
یعنی به خاطر عده ای از مردم و برخی جناح ها بايد سرنوشت کشور رقم زده شود!!
متاسفانه سید حسن آقا با مواضعی که گرفتند ؛ خصوصا در فتنه 88 خوشون مشکل اول هستند

شما از کجا میگید ایشون پشتوانه قوی مردمی و....دارند؟

ای کاش وارد حزب و گروهی نمی شدند
این بیان آقای اشراقی که میگوید سید حسن تنها کسی است که می تواند دولت آشتی ملی تشکیل دهد این یعنی همان منطق هاشمی در سال 84 که می گفت اگر یک نفر که لیاقت ریاست جمهوری را داشته باشد کاندیدا شود من دیگر کاندیدا نمیشوم و بعد هم کاندیدا شد یعنی همه ناتوانند و فقط یک رجل می تواند جلودار این عرصه باشد و این مطلب همان اعتقاد به قحط الرجال است که بعضیها تبلیغ میکنند و فقط خودشان را قبول دارند و بس .
Iran, Islamic Republic of
این با فرمایش امام راحل در تناقض است که فرموده بود من بنا ندارم که از بستگان من کسی داخل در مناصب شود
چرا سیدحسن خمینی نامزد ریاست جمهوری نمی شود؟‬
http://farsi.khamenei.ir/sahifeh-content?id=15114
‫اگر او خمینی است به حرف امام گوش می دهد‬
Iran, Islamic Republic of
سید حسن شخصیت دوست داشتنی و شایسته ای برای ریاست جمهوری هستند و مسلما از انقلابی که پدر بزرگش بنیانگزار آن است تا پای جان دفاع خواهد کرد ، اما متاسفانه کوته نظریها و حسادتها و کینه توزیهایی با آمدن ایشان قابل پیش بینی است که مانع از نقش آفرینی این فرزند صالح انقلاب و امام خواهد بود . دوست داریم که ایشان بیایند ولی حیف که تخریب ایشان را نیز نباید فراموش کرد.