جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

نظر سیدحسن خمینی درباره کاندیداتوری

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 252883
سید حسن خمینی گفته است: بنده بنای ورود به این نوع کارهای سیاسی را ندارم.
به گزارش جهان، مشرق نوشت:سید حسن خمینی به دعوت جمعی از اعضای مجمع محققین و مدرسین برای کاندیداتوری و یا ورود به صحنه انتخابات برای انسجام بخشیدن به جبهه اصلاحات پاسخ منفی داده و گفته است:" بنده بنای ورود به این نوع کارهای سیاسی را ندارم."

در همین حال، محمد رضا عارف در دیدار جمعی از حامیان خود گفته است: " بنده عزمم را برای ورود به انتخابات جزم کرده ام و هیچ فردی جز خاتمی نمی تواند مرا از این کار منصرف کند."

وی خاتمی را تنها دلسوز جبهه دوم خرداد دانسته است.

عارف همچنین از مشورت های گسترده خود با اقتصاددانان، جامعه شناسان و اساتید دانشگاه ها برای تدوین برنامه انتخاباتی خود سخن گفته است.



محمد خاتمی هم در جمع تعدادی از دانشجویان گفته است ارتباط و ارادت من به رهبر انقلاب به سال 1337 بر می گردد که ایشان به منزل پدری ما آمد. وی همچنین گفته:"من شنبه پس از انتخابات به دیدن میر حسین موسوی رفتم و به او گفتم ممکن است تخلفی در انتخابات صورت گرفته باشد اما تقلبی که رای تو را عوض کرده باشد اتفاق نیفتاده است. من مطمئنم که شما رای نیاورده ای." 

خاتمی همچنین تاکید کرده من نباید پاسخگوی عملکرد موسوی و کروبی باشم. خاتمی در عین حال به این سوال پاسخ نداده که چرا از عملکرد سران فتنه تاکنون اظهار برائت نکرده است. به نظر می رسد خاتمی هنوز نیم نگاهی به پایگاه اجتماعی فتنه که متشکل از منافقین و بهاییان و سلطنت طلبان و بازماندگان ساواک و جاسوسان بیگانه است دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وحدت راحفظ کنید...