پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲۸
۵۸

فرش‌قرمز برای یکی از سران‌فتنه در حرم امام!

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 400635
در حالی که طی روزهای گذشته پنجمین سالگرد حماسه ۹ دی پشت سر گذاشته شد و بار دیگر مردم سراسر کشور طی تجمعات مختلف بر محاکمه سران فتنه تاکید کردند، محمد خاتمی که از وی به عنوان یکی از سران فتنه یاد می شود چهارشنبه به حرم امام خمینی رفت و با استقبال حجت الاسلام حسن خمینی مواجه شد.
فرش‌قرمز برای یکی از سران‌فتنه در حرم امام!
به گزارش جهان به نقل از رجا، خاتمی که در سال ۸۸ و پیش از آن نیز در دولت اصلاحات یکی از اصلی ترین زمینه سازان اهانت به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود، بدون آنکه هدف خود از حضور در مرقد امام خمینی را توضیح دهد، با حضور عکاسان خبری و تعدادی از خبرنگاران راهی حرم امام خمینی (ره) شد تا بدین وسیله از انزوای سیاسی- اجتماعی سالهای اخیر خارج شده و به ظاهر ارادت خود را به بنیانگذار انقلاب اسلامی نشان دهد.

اما نکته حائز اهمیت در این میان، اقدام حجت الاسلام حسن خمینی در استقبال از خاتمی بود، زیرا مشخص نیست اگر قرار است نوه امام به عنوان رئیس تولیت آستان امام خمینی(ره) مدافع آرمان ها و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باشد، با چه منطق و استدلالی به استقبال فردی رفته است که طی سالهای گذشته یکی از اصلی ترین بسترسازان جولان فتنه گران علیه امام خمینی (ره) و جمهوری اسلامی بوده است؟

این در حالی است که موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی هم طی سالهای گذشته به جای انجام وظیفه و حراست از اندیشه های امام، به یک باشگاه سیاسی و پاتوق مخالفان امام تبدیل شده است.

عملکرد سید حسن خمینی به عنوان رییس تولیت آستان امام خمینی طی سالهای گذشته تا حدی جهت دار و سیاسی بوده است که منجر به واکنش نیروهای دلسوز و انقلابی شده است، بویژه در سال ۸۸ که وی پس از اهانت حامیان موسوی به تمثال مبارک امام و سر دادن شعار جمهوری ایرانی توسط آنها، در محکومیت این مساله سخن نگفت و حتی زمانی که رسانه ملی در زمستان ۸۸ به بازخوانی آراء و اندیشه های امام مستند بر دستخط و فیلم و صوت ایشان پردخت، وی دست به قلم شده و خطاب به ضرغامی نامه اعتراض آمیز نوشت! و در مقابل ضرغامی نیز خطاب به وی نوشت:

«اي كاش همين گونه هم نسبت به حوادث ۸ ماه گذشته و جفائي كه دشمنان انقلاب و اسلام به اساس نظام جمهوري اسلامي و ميراث گرانبهاي امام كردند ، و بغض و كينه ساليان خود را در كوچه و خيابان فرياد زدند ؛ بيانيه مي‌داديد و آن اقدامات شرم‌آور را نيز محكوم مي‌كرديد. با شما ناگفته‌هاي فراوان ديگري نيز دارم . اين مقدار هم صرفاً به دليل علني شدن دستخط مستقيم جنابعالي بود كه تصور آن نمي‌رفت.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
نواده روح الله ...سید حسن نصرالله
Romania
راه امام عزیزمان با نوادگانش سیصد درجه فرق میکند امام با کسی تعارف نداشت امام اسلام و قرآن برایش مهمتر از بستگانش بود ولی نوادگانش برعکس میباشند امام عزیزما همان کسی بود که به تنها یادگار پسرش دستور شلیک را دادند ولی نوادگانش با کسانی بر علیه نظام قد علم کردند دست دوستی داده و میدهند خون امام عزیزمان در رگ هیچکدام از نوادگانش جاری نیست
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
ادم دلش بدردمی اید،موسسه ای که رسالت ووظیفه اش حفظ،نشر وتبلیغ اندیشه های پاک حضرت روح الله امام خمینی (ره) است که بالقوه ظرفیت عظیمی است در این دوران وانفسا به فردی نظیر محمد خاتمی که از سران فتنه است چگونه وبه چه دلیل اجازه جولان در حریم حضرت رو ح الله داده است .فردی که گرایشات فکری وی وهمپالکی هایش تضادی صدو هشتاد درجه ای با ان پیر سفر کرده دارند. روی سخنم با اقا سید حسن خمینی است به قول دشمن، پیمان دوستی بشکستی
ببین که از که بریدی و با که پیوستی؟
خداجو
سید حسن همه را به خوبی میشناسد.ایشان میداند چه کسانی فتنه گر اند وچه کسانی عکس حضرت امام را پاره کردند.ایشان تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) است و انسان شناسی ایشان زبانزد است.
مرگ بر فتنه گر

تلاش مذبوجانه جریان اصلاح طلب برای احیای خود با توسل به آخرین تیر خود یعنی نوه حضرت امام

مطمئن باشید حزب الله ایران که اول و آخر این انقلاب به دست آن ها و خون آن‌ها زنده نگه داشته شده است، در مقابل شما غرب زده های فتنه گر ساکت نخواهد بود
سلام
بيچاره محتاج ديده شدنه!!
رجا فقط در حال هزیان گوئی است، سران فتنه از نظر خود شما کروبی و موسوی است ، خاتمی رو از کجا آوردین؟؟؟؟؟
France
اگه اینجوریهد؟؟؟ااحمدی نژاد هم یکی از سران فتنه است
یوسفی
نصیحتی به آقا زاده عزیز !
آورده اند که حرمت امامزاده را متولی آن باید حفظ کند وگر نه :
اگر پند بزرگان را به جان و دل نیاموزی
زمانه با دو صد سختی بیاموزد ترا روزی
یک واق بین
لطفا اگر وضو ندارید نام این سید جلیل القدر را نبرید وگرنه کفاره آن را در این زمان ودر قیامت خواهید پرداخت. برای سلامتی اش 100 بار صلوات بر محمد وال محمد(ص)
ملت
فرش قرمز حرم امام بعد از حاج سید احمد زیر پای ضد انقلابها فرش شد
حسن
مرگ بر سران فتنه،مرگ بر منافق
سعيد110
بابا شايدم امده به امام بگه غلط كردم، شكر خوردم ديگه از اين كارها نمي كنم
به خون شهدايي كه در جوارشون آرميدي قسم سعي خواهم كرد به پاي آرمان هايي كه شهيدان به پايش خون دادند، من هم خون داده تا و جبران مافات بكنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چقدر دوست دارید این واژه سران فتنه را گسترش دهید!!!!!!!!!!!!!!

خاتمی هر چه قدر هم بد بود با رهبری قهر نکرد!!!!
نواده روح الله.. سید حسن نصر الله
Iran, Islamic Republic of
دست گلش درد نکنه..... البته اصلا مهم نيست جواب اين آقاروهم به وقتش ميديم......
محسن از رفسنجان
Iran, Islamic Republic of
برای سید حسن متاسفیم ،به گفته خود امام خمینی ایشان بزرگترین ضربه را به بیت امام وارد می کند که وارد جناح بادیهای سیاسی شده البته توقع دیگری از ایشان نمی رود.به نظر می آید در آینده ایشان لیدر اصلاح طلبان بشوند...کاش کمی توصیه های امام را در خلوت مطالعه میکرد.
Iran, Islamic Republic of
سگ اصحاب کهف روزی چن پی نیکان گرفت و مردم شد- پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شم. زمونه بازی عجیبی داره به قول مولا ، مثل بچه شتری باش در فتنه ها که نه سوارت بشن و نه بدوشنت خدا هدایتش کنه!
سید یوسف
میگویند شیطان وقتی از انسانی که بدست او منحرف شده راضی میشود که کوس رسوایی او زده شود . حالا شده حکایت خاتمی که تا حاج حسن آقا را رسوای خاص و عام نکند از پا نخواهد نشست . آقا سید مواظب شیطانهایی که دور و برت را گرفته اند باش ، یه وقت با آیت الله آیت الله گفتن زیرآبتو نزنند !
مجموع تحرکات و اظهارات اصلاح طلبان نشان میدهد که فتنه جدید محقق شده و ما سر کاریم!
رضا
با سلام
اميدوارم روزي منصف باشيد و هركه مخالف شما است را دشمن خطاب نكنيد. قبول كنيد يكي از چند چهره محبوب كشور است چه خوشتان بيايد چه نه؟ دنيا كوچك است در اخرت بايد جواب دهيد. از اين رفتارتان خوشم نيامد
بابا اینها باهم فامیلند...
مسائل فامیلیشون رو به همه چیز ترجیح میدن!
اشتباه شما اینه که فکر میکنید همه مثل امام خمینی هستند............
علی
سید حسن خمینی هم بازی خورده بایداورا نجات داد وگرنه کار به جاهای باریک می کشد
این بنده خاتمی هر کاری کند شما یه تفسیر سویی می کنید!
Iran, Islamic Republic of
دم سید حسن عزیز گرم
دلسوزایران
رفتن به زیارت حرم شریف امام اقدام خلافی نیست وایشان نیز همچون سایرهم میهنان عزیز میتوانند این حرکت را انجام بدهند ضمنا اگر کسی جرمی مرتکب شده مملکت قانون دارد اگر راست میگن احضارشان کنند وعلنابازخواستشون کنن تا همه چیز بر مردم روشن شود شما که دم از وحدت میزنید چرا خود عامل تفرقه اید مانیاز نداریم سران کشورهای اسلامی را برای وحدت جهان اسلام جمع کنیم بلکه ابتدا باید خود به وحدت برسیم
عیسی
خدایا منافقین را اگر قابل هدیت اند هدایت و اگر نیستند که نیستند نیست و نابود بفرما ......
سلام
United States
عزيزم راه راه خودشه اين اقا فاميلشه و حرم هم....خداييش حرم خودش نيست حرم امام امت ....اين اقا با امام چه ارتباطى دارد خدا ميداند!!
درود و سلام بر آیت الله سید حسن خمینی
علی
Spain
رسول اکرم (ص) : مردم را از معاشرانشان بشناسید زیرا کند هم جنس با هم جنس پرواز (نهج الفصاحه_ ص 173)
علي
Iran, Islamic Republic of
دوست داشتین چیکار کنه ب میهمان و زائر امام ( ره ) را با لگد بیرون بندازه
مرگ بر خائنین به کشور و سران فتنه
هادی
برای یک بار هم که شده اینو بپذیریم که حفظ نظام بر مبنای اندیشه های امام ره و رهنمودهای نایب برحقش امام خامنه ای برای همه علی الخصوص برای خاتمی عزیز در اولویت است چون معلوم نیست در ورای تفکری بجز این چه بر سر ما بیاید...دست از این تفکر مفی برداریم ناسلامتی هفته وحدته....
سلام
آقای خاتمی رئیس جمهور ایران بودند. اینجور صحبت ها در شان شماها نیست.
مجیداعتمادی
حسن آقا نیروی رشدیافته کنار امام رضوان الله تعالی علیه است باید مواظب باشدمورد سوءاستفاده فتنه گران قرار نگیرد
مجید
برای سید حسن متاسفیم
سید حسن هم برای شما متاسف است
زنده باد اصلاحات و رهبر آن
درود بر سه سيد فاطمى ،خمينى و خامنه اى و خاتمى
United States
شما دلواپسها مثل اینکه امام خمینی رو هم صاحب شدین؟!
کل مملکت رو تاراج کردین حالا امام خمینی رو هم میخواین تصاحب کنین؟!
Iran, Islamic Republic of
صداقت و شرافت در چهره این مرد موج میزنه . واقعا خاتمی یه چیز دیگه است .
فرید فریدی
خود شما دست کمی از فتنه ندارید شاید هم بالاتر از فتنه
سیدحسنی
تمام نوه و نتیجه های امام حامی موسوی و کروبی و خاتمی و بقیه فتنه گرا هستن بجز سید علی خمینی. حتی نتیجه های امام مثل احمد خمینی هم از پدر و عموهاش یاد گرفتن. اونوقت شما میگید عملکرد سیدحسن خمینی جهت داره؟ خیلی باهوشی جهان جان
بیچاره امام که دلش خونه با این بچه ها
شما از دل امام خبر داری مگه؟ کاسه داغتر از آش!
دولت 4 ساله
استقبال از فتنه گران تایید وتطهیر فتنه گران است واز طرفی اهانت به مردم که فتنه را در نطفه (9دی) خفه کردند.
محسن
از تکرار تاریخ نباید متعجب بود . اولین کسانی که در برابر ولایت حضرت علی ایستادند ، بیت حضرت رسول (ص ) بودند .
امین حق گو
«از سید محمد خاتمی به عنوان یکی از سران فتنه یاد می شود.» جهان نیوز مبهوت منبع خبریت هستم. ضمنا سید محمد خاتمی که همواره خود را وفادار به نظام و قانون اساسی می داند ، چه اصراری دارید که وی را به سمت اپوزسیون هل دهید؟ آیا جز از صحنه خارج کردن یک. قیب قدر چیزی هست؟
اکبر
ای کاش این نوه یادگار گرامی امام رضوان الله تعالی یک باروصیت نامه پدرشان را میخواندند.البته ایشان بیشتر تخت تاثیرات مادروپدرزنشان اقای بجنوردی هستند.
على
فتنه گران و فتنه خوانان گروهى هستند كه براى غارت ١٠٠٠ ميليارد دلار صادرات حاصل إز نفت إز سال ٨٤ تا١٣٩٠ حاضر به پاسخگويي نيستند و كشور را باين روز رساندند
salma
حسن جان گول آن شیاد رانخوری ها
Germany
مقصر خاتمي و حسن مصطفوي و اينها نيستند، مقصر خود ما هستيم كه بيت امام و مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام و حرم امام را كه متعلق به ملت مسلمان و انقلابي ايران بلكه همه بشريت است را بدون سرپرست رها كرديم و اينها در آنجا لانه كردند و بدتر از آن اينكه اجازه داديم يادگار واقعي امام را كه انقلاب اسلامي و اصل ولايت مطلقه فقيه است را به يك فرد كم بصيرت اطلاق كنند و ما هم سكوت كرديم و حالا اين امر به خودشان هم مشتبه شده تا جايي كه برادران ديگر را هم جزو يادگار يادگار امام نميدانند.
آدمیزاد
فامیل رفته پیش فامیل. حالا شلوغ کردن بماند کلک زدند ولی خب دیگه فامیل همدیگه هستند شما بذارید به حساب صله رحم.
آقای ضرغامی هم اگر بیطرف می بود حرفش رو می شد قبول کرد ولی کسی که سازمان صداوسیما رو از حالت ملی خارج کرد خیلی نمیشه به حرفش استناد کرد.
ولی ایکاش این دوستان مینشستند و همه این ناگفته هاشون رو میگفتند.
اینجوری انگار همش بلوف و لاف هست و خالی بندی.
همه هم اینطوری حرف می زنند چپ و راست نداره مثل اینکه همه از هم پرونده دارند.
مجتبی
مرگ بر فتنه گر
مهدی
واقعا انسان تاسف می خوره . چرا اقای سید حسن خمینی نمی خواهد باور کند که این افراد (فتنه گر) هیچ اعتقادی به راه امام بزرگوار(ره) وانقلاب اسلامی ندارند .اینها(فتنه گران ) کینه امام د ر دل داشتنتد که مثالش همین شعر است .
همان هایی که از حیدر بریدند
حسین ابن علی را سر بریدند
United States
سید بزرگوار سلام
اردشیر
ای کاش این بنده خدا جز نسبت فامیلی نشان دیگری از امام میداشت !......عدالت،شجاعت،انصاف،درایت،اخلاص وبندگی،زمان شناسی ،آرمانگرایی و.....امام را کی به ارث برده؟
انصافا" دیگر سید محمد خاتمی را تخفیف بدهید و ایشان را به سران فتنه الحاق نکنید چون بنظر عادلانه نمی آید گر چه دنیای سیاست و رقابت سیاسی خیلی کثیف و بی رحم شده است ولی تعمیم عنوان سیاسی سران فتنه به حجت الاسلام سید محمد خاتمی حفظه الله از نظر اخلاقی و هم از نظر قانونی صحیح نیست دوستان کمی خود را کنترل کنند و با چشم بسته در هوا زنجیر نچرخانند .
سید
Iran, Islamic Republic of
کی میگه آقای خاتمی فتنه گر بوده؟ سال 88 فقط چندبار میخواسته بیاد لباس بخره که ازش عکس گرفته بودن.