شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

کنعانی: رژیم صهیونیستی تهدیدی برای بشریت است

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 862026
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه نوشت: رژیم صهیونیستی رژیمی نژادپرست و تهدیدی برای بشریت است.
کنعانی: رژیم صهیونیستی تهدیدی برای بشریت است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه  به انتشار تصاویر برهنه اسران فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی در برنامه ایکس واکنش نشان داد.

کنعانی نوشت: اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در برهنه کردن و «انتشار تصاویر برهنه شهروندان اسیر فلسطینی»، درخواست معاون شهردار قدس اشغالی از مقامات تل‌آویو برای «زنده به گور کردن اسرای فلسطینی»، اقدام وزیر جنگ رژیم اسرائیل در توصیف فلسطینیان به «حیواناتی انسان‌نما» و درخواست وزیر میراث رژیم صهیونیستی برای «انداختن بمب هسته‌ای» روی غزه، عملا ماهیت ضدانسانی و نژادپرستانه رژیم اسرائیل را "عریان تر" از همیشه برای جهانیان به تصویر کشید.

کنعانی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی رژیمی نژادپرست و تهدیدی برای بشریت است.

پیشتر مرکز بازگشت آوارگان فلسطینی اعلام کرد که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در حال انجام تجاوز جنسی سیستماتیک به ویژه علیه زنان و کودکان در غزه است.

همچنین گفت که ارتش اشغالگر رژیم اسرائیل ده‌ها غیرنظامی را در غزه بازداشت و آن‌ها را برهنه می‌کند و این اقدامی تحقیرآمیز و تلافی جویانه علیه فلسطینیان است.

سازمان‌های حقوق بشر چندین مورد از تجاوز جنسی که نظامیان و افسران اسرائیلی علیه ملت فلسطین مرتکب شده‌اند، تایید کرده‌اند.
https://jahannews.com/vdcb55bw0rhb0gp.uiur.html
jahannews.com/vdcb55bw0rhb0gp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *