چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

واکنش کنعانی به حملات مجدد رژیم صهیونیستی

جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 860751
سخنگوی وزارت امور خارجه می‌گوید که علاوه بر رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر حامیان این رژیم مسئول جنایت‌هایی هستند که علیه مردم غزه در جریان است.
واکنش کنعانی به حملات مجدد رژیم صهیونیستی
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی، گفت: مسئولیت سیاسی و حقوقی تداوم تجاوز و استمرار کشتار سبعانه مردم فلسطین، علاوه بر جنایت‌کاران رژیم‌صهیونیستی، بر عهده دولت آمریکا و چند دولت معدود حامی این رژیم آپارتاید است.

کنعانی، نوشت: نقض آتش‌بس و آغاز دوباره تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه دقایقی قبل از خروج بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از سرزمین‌های اشغالی؛ و باز هم غیرنظامیان، کودکان و زنان قربانیان اصلی حملات جنایت‌کارانه نظامیان رژیم صهیونیستی هستند.

به گفته وی، خون‌آشامان صهیونیست پس از کشتار بیش از ۱۵ هزار فلسطینی، دور جدید کشتار خود را در سایه ادامه حمایت دولت آمریکا آغاز کرده‌اند.

کنعانی، اضافه کرد: ملت‌ها و اکثریت قریب به اتفاق دولت‌های جهان، تداوم آتش‌بس و توقف کامل حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه و کرانه غربی فلسطین را فریاد می‌زنند، ولی صهیونیست‌های جنایت‌کار و کودک‌کُش در خیال پوچ جبران شکست ترمیم‌ناپذیر، با کشتار غیرنظامیان، کودکان و زنان بدنبال پیروزی هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در بخشی دیگر گفت: بدیهی است مسئولیت سیاسی و حقوقی تداوم تجاوز و استمرار کشتار سبعانه مردم فلسطین، علاوه بر جنایت‌کاران رژیم‌صهیونیستی، بر عهده دولت آمریکا و چند دولت معدود حامی این رژیم آپارتاید است.
https://jahannews.com/vdcen78vzjh8pfi.b9bj.html
jahannews.com/vdcen78vzjh8pfi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *