شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ستاره سابق رئال مادرید به پاری‌سن‌ژرمن پیوست

پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب: 842884
ستاره فصل گذشته رئال مادرید دوران بازیگری خود را در پایتخت فرانسه ادامه خواهد داد.
ستاره سابق رئال به پاری‌سن‌ژرمن پیوست
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با انتشار بیانیه‌ای، از عقد قرارداد با مارکو آسنسیو هافبک هجومی سابق تیم فوتبال رئال مادرید خبر داد.

آسنسیو با پایان قراردادش با رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته است. او دو هفته پیش با این باشگاه به توافق نهایی رسیده بود اما طبق قوانین باید تا پایان رسمی قراردادش با رئال مادرید یعنی سی‌ام ژوئن صبر می‌کرد و اکنون انتقال او به پایتخت فرانسه جنبه رسمی پیدا کرده است. او در پارک دو پرنس به هموطن خود لوئیس انریکه ملحق می‌شود که به تازگی به عنوان سرمربی، جانشین کریستوف گالتیه شده است.

هافبک اسپانیایی با رفتن به پاریس به دوران هفت ساله حضورش در رئال مادرید پایان داد، دورانی که در آن تمامی افتخارات ممکن را با کسب 17 جام به دست آورد.


قرارداد آسنسیو با PSG سه ساله است و به موجب آن 7 میلیون یورو حقوق خالص می‌گیرد که سه میلیون یورو بیش از حقوقش در رئال مادرید است.
https://jahannews.com/vdcbw5bwarhbawp.uiur.html
jahannews.com/vdcbw5bwarhbawp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *