شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

رئال منتظر تصمیم بزرگ یاغی پاریس

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 841061
باشگاه رئال مادرید توپ را به زمین ستاره پاریس انداخت.
رئال منتظر تصمیم بزرگ یاغی پاریس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن در هفته گذشته با اعلام تمدید نکردن قراردادش با پاری سن ژرمن باعث شد تا رئال مادرید درباره اش تجدیدنظر کند.

امباپه به وضوح اعلام کرد نمی خواهد بند تمدید قراردادش را با پاریس فعال کند به همین خاطر رئال مادرید آماده پذیرانی از این ستاره در تابستان پیش رو شد.

قرارداد امباپه با پاریس تا سال 2024 اعتبار دارد یعنی یک سال به اتمام قراردادش باقی مانده و از طرفی پاریسی ها نمی‌خواهند این ستاره خود را  رایگان از دست دهند.

به همین خاطر بعد از اعلام موضع امباپه درباره آینده اش تصمیم گرفتند این بازیکن را در تابستان پیش رو بفروشند تا درآمدزایی خوبی داشته باشند.

در همین رابطه نشریه «مارکا» اسپانیا نوشت: رئال مادرید بعد از این اظهارات امباپه برنامه خود را برای تابستان پیش رو تغییر داد. همه چیز برای انتقال امباپه به رئال آماده است.

پرس آماده پرداخت مبلغ 200 میلیون یورو برای شکار امباپه است، اما این ستاره فرانسوی این بار باید تصمیم بگیرد. اگر او می‌خواهد در باشگاه رویای کودکی اش بازی کند باید قبل از پایان نقل و انتقالات تابستانی پیش رو تصمیم بگیرد.
https://jahannews.com/vdch-zn6z23nkvd.tft2.html
jahannews.com/vdch-zn6z23nkvd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *