چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۱

سرمربی سابق رئال مادرید وارد تهران شد/ مذاکره نهایی با استقلال +عکس

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 840609
گزینه اصلی مسئولان باشگاه استقلال برای نشستن روی نیمکت این تیم و جانشینی ریکاردو ساپینتو وارد تهران شد تا پس از انجام مذاکرات نهایی روی نیمکت این تیم بنشیند.
سرمربی سابق رئال مادرید به تهران آمد +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، باشگاه استقلال بامداد امروز از گزینه اصلی مد نظر خود برای حضور روی نیمکت این تیم رونمایی و اعلام کرد: «خوان رامون لوپز، سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم‌های ملی اسپانیا، عربستان و عمان» وارد تهران شد.

این مربی اسپانیایی که یکی از مربیان مورد نظر باشگاه برای فصل آینده می‌باشد، جهت بازدید از امکانات و ظرفیت‌های باشگاه استقلال و همین طور مذاکره حضوری، به تهران آمده است.»

تیم فوتبال استقلال در پایان فصل بیست و دوم لیگ برتر با هدایت ریکاردو ساپینتو به عنوان سوم رسید و در دیدار فینال جام حذفی هم برابر پرسپولیس شکست خورد.

https://jahannews.com/vdce778vojh8epi.b9bj.html
jahannews.com/vdce778vojh8epi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هرچند فوتبال جز اتلاف منابع مالی و عمر مردم هیچ نتیجه ای برای کشور و ملت نداشته و نداره اما با همه اینها تا زمانی که مسئله مدیریت ناکارآمد و پولکی در فوتبال ما اصلاح نشه و تفکر فوتبال پول ساز به تفکر فوتبال فرهنگ ساز و اخلاق مدار و جوانمردانه تبدیل نشه ,صدتا از بهترین مربیان خارجی هم که بیارین اوضاع فوتبال ما روز به روز بدتر هم خواهد شد.