يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

رزرو هتل در کیش از سراسر ایران

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 753112
رزرو هتل در کیش از سراسر ایران
انتخاب هتل محل اقامت همواره یکی از مهم ترین دغدغه های مسافران به هر شهری است. برخورداری از کیفیت مناسب به همراه فاصله مناسب از فرودگاه و امکانات تفریحی و گردشگری از جمله مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب هتل در هر شهری است.

جزیره کیش با داشتن بیش از 50 هتل، یکی از پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری در ایران است. کیفیت بالای فردوگاه بین المللی کیش، آب های خلیج فارس و امکانات تفریحی مناسب جزیره کیش را به یکی از قطب های گردشگری قدرتمند ایران تبدیل کرده است.

الی گشت با فراهم کردن امکان بررسی و مقایسه هتل ها و در نهایت رزرو آنلاین، سفر به جزیره کیش برای شما آسان کرده است و سیستم رزرواسیون آنلاین الی گشت به صورت 24 ساعته در دسترس شما قرار دارد.

شما می توانید  رزرو بهترین هتل کیش، ارزان ترین نرخ پرواز کیش یا تور کیش را در هر ساعتی از شبانه روز به صورت آنلاین از سایت الی گشت تهیه کنید.

ویژگی های رزرو آنلاین هتل کیش در الی گشت
برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی به جزیره کیش در الی گشت پس از بررسی دقیق و مقایسه هتل ها از نظر قیمت و امکانات رفاهی موجود، می توانید بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کرده و به صورت آنلاین رزرو کنید. در صورت مواجه شدن با هر گونه سوال و یا مشکل در مسیر رزرو آنلاین هتل کیش در هر ساعت از شبانه روز با پشتیبانی الی گشت تماس حاص نمایید.
 

رزرو بهترین هتل در کیش به همراه خدمات دلخواه
رزرو آنلاین هتل علاوه بر راحتی، مزایای دیگری نیز مانند انتخاب دقیق و هوشمندانه نیز دارد، زیرا با بررسی دقیق تمامی هتل ها و شرایط موجود و تطبیق هزینه سفر با بودجه مورد نظرتان، سفر به مقصد کیش رویایی می شود.

با رزرو آنلاین رزرو هتل کیش در الی گشت همزمان خدمات دیگری را نیز مانند گشت شهری، بیمه مسافرتی، خدمات CIP، ترانسفر فرودگاهی و ... می توانید انتخاب کنید تا سفری بی نقص به مقصد جزیره کیش را تجربه کنید.

مشاهده لیست بهترین هتل در کیش
همه ی ما هنگام تصمیم گیری برای سفر، به شرایطی ایده آل فکر می کنیم. پرواز مناسب و به موقع، هتل با کیفیت و امکانات گردشگری جذاب از جمله نکات مورد بررسی پیش از سفر هستند. هنگام سفر به جزیره کیش یا مقاصد دیگر، ممکن است برای انتخاب هتل محل اقامت دچار سردرگمی شوید. در سایت الی گشت امکان جست و جوی دقیق میان هتل ها با فیلتر های گوناگون فراهم شده است و با اعمال هر یک از این فیلتر ها، لیست دقیق تری برای بررسی پیش روی شما قرار می گیرد.
با الی گشت و مشاهده لیست بهترین هتل در کیش به همراه گالری تصاویر و جزیییات خدمات و امکانات رفاهی موجود می توانید محل اقامت خود را در این جزیره به آسانی و با دقت انتخاب کنید.
 

صدور آنلاین واچر هتل کیش در الی گشت
به کمک لیست دقیق هتل کیش در الی گشت و با جست و جوی آسان به کمک فیلتر ها، پس از انتخاب هتل محل اقامت خود، واچر هتل خود در کیش را نیز در لحظه و به صورت آنلاین از الی گشت دریافت کنید.

راهنمای سفر به جزیره کیش
جزیره کیش واقع در استان هرمزگان، یکی از زیباترین نقاط دیدنی در کشور ایران است. این جزیره مرجانی با مساحتی حدود 90 کیلومتر مربع، به واسطه موقعیت جغرافیایی مناسب و زیبایی های فراوان همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است. جزیره کیش با دارا بودن هتل های فراوان و امکانات رفاهی درجه 1، هر ساله بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر را میزبانی می کند.

جزیره کیش با جاذبه های تاریخی گوناگون همچون حریره، پایاب و کاریز، یکی از بزرگ ترین قطب های گردشگری ایران محسوب می شود و در فصل های پر سفر، چرخ اقتصاد این جزیره توسط مسافران به خوبی می چرخد.

برای تجربه یک سفر بی نقص به جزیره زیبای کیش، نیاز به یک برنامه ریزی از ابتدا تا انتهای سفر خود دارید. در ادامه این مطلب با معرفی هتل ها بر اساس فاصله با فرودگاه بین المللی کیش و امکانات رفاهی جزیره، شما برای برنامه ریزی سفر خود به جزیره راهنمایی می کنیم.

انتخاب هتل برای سفر به جزیره کیش
انتخاب هتل برای سفر به جزیره کیش یکی از مهم ترین فاکتور ها پیش از سفر است. پیدا کردن یک هتل با امکانات رفاهی مناسب و فاصله کم تا فرودگاه بین المللی کیش و امکانات گردشگری در این جزیره، همواره دغدغه کسانی است که به این جزیره سفر می کنند. در الی گشت امکان جست و جوی هتل ها بر اساس فیلتر های گوناگون وجود دارد و این موضوع انتخاب هتل برای سفر به جزیره کیش را برای شما بسیار آسان می کند.

با مطالعه ادامه مطلب و مشاهده لیست دقیق از هتل های نزدیک به فرودگاه بین المللی کیش و امکانات تفریحی در این جزیره، انتخاب هتل محل اقامت برای شما بسیار آسان تر خواهد شد.
  1. هتل بین المللی کیش
هتل بین المللی کیش با 5 ستاره واقع در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا کیش، انتخابی مناسب برای اقامت در جزیره کیش است. هتل بین المللی کیش در حال حاضر بزرگ ترین هتل در این جزیره و دارای 336 اتاق در 14 طبقه است. این هتل با خدمات متنوع رفاهی یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت در جزیره کیش به شمار می رود. فاصله هتل بین المللی کیش تا فرودگاه بین المللی کیش تنها 8 دقیقه است و از این نظر برای اقامت بسیار مناسب هست. همچنین تا مکان های گردشگری چون مرکز خرید پردیس، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید زیتون و مرکز خرید و ساحل مرجان به طورمیانگین 5 دقیقه فاصله دارد و تنها با 8 دقیقه پیاده روی می توانید خود را به ساحل زیبای خلیج فارس برسانید.
  1. هتل مریم کیش
هتل چهار ستاره سورینت مریم کیش در ضلع جنوبی میدان امیرکبیر قرار دارد و با مساحت هفت هزار متر مربع آماده پذیرش گردشگران در جزیره کیش است. سبک معماری هتل سورینت مریم کیش از جمله نکات قابل توجه آن است. این هتل با طراحی در سبک معماری باروک، از جمله زیباترین هتل های جزیره کیش به شمار می رود.

این هتل دارای 3 طبقه مجزا و 55 اتاق و سوییت اقامتی است و با امکانات رفاهی مدرن آماده خدمات رسانی به مسافران در جزیره کیش است.  فاصله هتل سورینت مریم تا فرودگاه بین المللی کیش تنها 10 دقیقه است و همچنین این هتل از مراکز تفریحی چون مرکز خرید مروارید ، پردیس ۱ و ۲، بازار ونوس، مرکز تجاری کیش، بازار پانیذ، بولینگ مریم جزیره، بازار مریم و بازار عرب ها به طور میانگین 6 دقیقه فاصله دارد و با توجه به دسترسی های مناسب، گزینه مناسبی برای برنامه ریزی سفر با الی گشت به جزیره کیش محسوب می شود.
  1. هتل صدف کیش
هتل چهار ستاره سورینت صدف کیش با مساحت حدود پانزده هزار متر مربع در ضلع جنوبی میدان امیرکبیر واقع شده است و از جمله هتل های خاص و با کیفیت جزیره کیش به شمار می رود. طراحی معماری زیبای این هتل در تلفیق با خدمات رفاهی مدرن و مناسب، تجربه یک اقامت به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد.
هتل سورینت صدف کیش با 55 اتاق و سوییت در 2 طبقه مجزا به همراه چشم انداز زیبا از کوهی به بلندای ۲۷ متر با آبشارهای عظیم، انتخاب مناسبی برای اقامت در جزیره کیش به شمار می رود.

هتل سورینت صدف کیش تنها 7 دقیقه با فرودگاه بین المللی کیش فاصله دارد. همچنین به مکان های تفریحی مانند سواحل کیش ، اسکله تفریحی و قایق های کف شیشه ای ، بازار مروارید، بازار پردیس ، زیتون ، سارینا و هایپر مارکت کیش دسترسی مناسبی دارد و همه این عوامل در کنار هم هتل سورینت کیش را به یکی از گزینه های مناسب برای اقامت در جزیره کیش تبدیل کرده است.
  1. هتل پارسیان کیش
هتل 3 ستاره پارسیان کیش واقع در خیابان فردوسی کیش، یکی از بهترین و با کیفیت ترین مراکز اقامتی در جزیره کیش محسوب می شود. این هتل با داشتن 98 اتاق در 2 طبقه و امکانات رفاهی مدرن و با کیفیت یکی از گزینه های پیشنهادی برای اقامت در جزیره کیش است.

از جمله جذاب ترین تفریحات در سفر به کیش، خرید است! اگر شما هم از سفر خود به جزیره کیش چنین هدفی دارید، هتل پارسیان کیش گزینه مناسبی برای تان محسوب می شود زیرا دسترسی مناسبی به اکثر مراکز خرید کیش از جمله زیتون، پانیذ و پردیس دارد. همچنین فاصله اندک این هتل تا اسکله تفریحی، ، پارک ساحلی و مرکز خرید مرجان و پلاژ ساحلی بانوان شهر مزیت دیگر این هتل است. هتل پارسیان کیش تا فرودگاه بین المللی کیش تنها هشت دقیقه فاصله دارد و در نهایت تمامی نکات مثبت برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی به جزیره کیش را در کنار هم دارد.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *