پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

آموزش بورس به شیوه صحیح ... از کجا شروع کنیم؟

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 752990
آموزش بورس به شیوه صحیح ... از کجا شروع کنیم؟
آموزش بورس و سرمایه گذاری در بازار بورس : (معرفی موسسه سهامیر) سهامیر با تکیه بر دانش و تجربه تخصصی خود با بیش از چند دهه حضور فعال در بازار سرمایه اکنون با برگزاری دوره های اموزش بورس بصورت کاملا عملیاتی و کاربردی در سطح کشور و همچنین برگزاری دوره های اموزش بورس اختصاصی کشورهای قالب همچون بورس ایران ، بورس نیویورک ، بورس شانگهای ، بورس توکیو و ... بعنوان تنها مرجع علمی و تخصصی در حوزه بورس و بازار سرمایه در سطح داخل و خارج از کشور بشمار می آید .

دوره های اموزش بورس از آن جهت اهمیت دارد که میتواند بعنوان یک سکوی پرتاب برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در بورس عمل کند ، اما از طرفی فعالیت نادرست در بازار سرمایه بهمراه دانش و اندوخته های علمی نادرست میتواند بلعکس عمل نموده و منجرو به آسیب مالی به عموم فعالان و علاقه مندان به بازار شود . لذا امروز تصمیم گرفتیم به معرفی یکی از بهترین موسسات آموزش عالی کشور در حوزه بورس و بازارهای مالی بپردازیم .
 

 شرکت در دوره های آموزش بورس در موسسه سهامیر :
در موسسه سهامیر دوره های اموزش بورس و سایر بازار های مالی و سرمایه گذاری بطور کامل و عملیاتی گردآوری شده و در نهایت به دانشپذیران و با نهایت کیفیت ارائه میشود ، این دوره های اموزشی هم اکنون توانسته بواسطه تلاش های مکرر و بدون وقفه هیئت مدیران و هیئت علمی این موسسه بعنوان یکی از برترین دوره های اموزشی در سطح کشور معرفی و انتخاب شوند.

آموزش ترمیک و آکادمیک بورس : در این دوره های آموزشی حضور دانش پذیران بصورت فیزیکی در طول مدت دوره الزامی است و معمولا ظرف مدت یک الی 3 ماه برگزار میشود .

آموزش آنلاین و غیر حضوری بورس : در دوره های اموزش بورس بصورت آنلاین الزامی به حضور دانشپذیران در کلاس نیست و عموم متقاضیان میتوانند در ساعات تعیین شده و تحت بستر اینترنت در کلاس حضور داشته باشند .

پکیج های آموزش بورس : بسته های آموزش آفلاین بورس بواسطه مجموعه سهامیر تدوین و گردآوری شده است و هم اکنون در دسترس عموم افراد میباشد .
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *