پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

چرا با وجود کرونا نیاز به سایت مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی بیشتر حس میشود؟

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 752986
چرا با وجود کرونا نیاز به سایت مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی بیشتر حس میشود؟
در ۱۰ سال اخیر اغلب صنایع و خدمات مسیر آنلاین شدن را پیش گرفتند. این روزها برای انجام هر کاری، از کارهای بانکی گرفته تا خرید از سوپرمارکت، اپلیکیشن یا وب‌سایتی وجود دارد که در کوتاه‌ترین زمان به ما خدمت‌رسانی کرده و نیازهایمان را برآورده می‌کند. در این میان سامانه‌هایی نیز برای ارائه خدمات مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی به راه افتادند که این امکان را به ما می‌دهند تا در هر زمان و مکان بتوانیم با صرف کمترین وقت و هزینه به خدمات پزشکی دسترسی داشته باشیم.

مزایای استفاده از سایت مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی چیست؟
مراجعه حضوری به مطب پزشکان و روانشناسان معمولا کار بسیار زمان‌بری است چون مجبور هستید ساعت‌ها در اتاق انتظار منتظر بمانید تا نوبت ویزیتتان بشود. از طرفی یکی از بزرگترین مشکلات در زمان مراجعه به پزشک، پیدا کردن پزشک خوب و باتجربه است. برای این کار اغلب به سراغ دوستان و آشنایانمان می‌رویم و از تجربیات پزشکی آنها استفاده می‌کنیم. سایت‌های مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی مثل مشورپ بانک اطلاعاتی کاملی از بهترین پزشکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق آن به اطلاعات شغلی و تحصیلی پزشکان، سابقه طبابت، امتیازشان از دیدگاه سایر کاربران، نظرات کاربران، تقویم کاری و رزرو جلسه، حوزه تمرکز پزشک، شماره نظام پزشکی و... دسترسی داشته باشید و بر اساس این موارد، پزشک موردنظرتان را انتخاب کنید.

همچنین وقتی به صورت آنلاین از خدمات پزشکی استفاده می‌کنید، هزینه‌هایتان به مراتب کمتر می‌شود. حداقل زمان مشاوره شما ۱۵ دقیقه است که می‌توانید به‌طور کامل از این زمان استفاده کرده و مبلغی کمتر از ویزیت حضوری پرداخت کنید. جدا از هزینه خود ویزیت، در مشاوره آنلاین  هزینه‌های رفت و آمد هم حذف می‌شود. آسان و سریع بودن استفاده از خدمات پزشکی آنلاین نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از این سامانه‌هاست. شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با پزشکان آنلاین حاضر در سایت مشاوره داشته باشید و از راهنمایی‌های آنها استفاده بهره‌مند شوید.

چرا بهتر است در زمان همه‌گیری کرونا از مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی استفاده کنیم؟
بیمارستان‌ها و مطب‌های پزشکان و روانشناسان در دوران همه‌گیری کرونا از پرخطرترین مکان‌ها هستند. حضور ده‌ها و شاید صدها بیمار باعث می‌شود تا تراکم ویروس در این فضاها بیشتر باشد و احتمال ابتلای افراد به ویروس کرونا افزایش یابد.
 
در مشوِرَپ تست کرونا در منزل

از طرف دیگر، بیمارستان‌ها نیز در دوران شیوع کرونا بسیار شلوغ هستند و ممکن است کادر درمان نتوانند به همه بیماران به خوبی رسیدگی کنند. بنابراین وظیفه تمام افراد است که برای مشکلات مختصر سلامتی به بیمارستان مراجعه نکرده و باعث شلوغ‌تر شدن مراجعه نکنند. به همین دلیل از ابتدای همه‌گیری کرونا، کادر درمان توصیه می‌کردند که جز در مواقع خیلی ضروری در مراکز درمانی حضور نیابید. بنابراین اگر علائم بیماری کرونا را داشته باشیم یا بخواهیم تست کرونا بدهیم، معمولا برای مراجعه به بیمارستان، مطب و آزمایشگاه‌ با سردرگمی و نگرانی زیادی مواجه می‎شویم. از سوی دیگر در صورت بروز سایر مشکلات سلامتی هم نمی‌توانیم اهمیتی به بیماری ندهیم و شروع به خود درمانی کنیم. تزریقات، پانسمان، سرم‌تراپی و استفاده از سایر خدمات پرستاری هم در این دوران با دشواری همراه است. اینجاست که وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشاوره آنلاین خدمات سلامت به کمک ما می‌آیند.

تست کرونا در منزل

مشوِرَپ یکی از بهترین سامانه‌های خدمات پزشکی و سلامت در ایران است که به شما کمک می‌کند تا در هر نقطه‌ای که زندگی می‌کنید با داشتن یک موبایل و دسترسی به اینترنت، به بهترین متخصصان پزشکی و روانشناسی دسترسی داشته باشید. مشوِرَپ این امکان را فراهم کرده تا بتوانید در هر ساعت از شبانه‌روز با بهترین پزشکان و متخصصان مشاوره آنلاین داشته باشید. پزشک با شنیدن شرح حال و علائم بیماری، شما را راهنمایی کرده و برایتان دارو تجویز می‌کند. همچنین به شما خواهد گفت که آیا نیاز دارید به بیمارستان بروید یا خیر.

انجام آزمایشات پزشکی در منزل هم یکی دیگر از مزایای استفاده از سرویس‌های آنلاین پزشکی و سلامت است. افراد زیادی نیاز به آزمایشات ماهیانه و چک‌آپ دارند که به دلیل شیوع کرونا نمی‌توانند به آزمایشگاه مراجعه کنند. مشوِرَپ امکان انجام آزمایش و خدمات پرستاری در منزل را فراهم آورده تا افراد بتوانند در خانه خود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط نمونه‌گیران و پرستاران، آزمایش‌های لازم را انجام دهند و از خدمات پرستاری استفاده کنند.

در مشورپ بخوانید: دفع پروتئین کلیه

وظیفه همه ماست که با رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم حضور در فضاهای پرجمعیت، از همه‎گیری بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنیم.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
من مشاوره پذیرش24 گرفتم خوب بود دکتر خیلی خوش برخورد بود