جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

خرید اقساطی خودروهای پرطرفدار سایپا

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 752993
فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو یکی از پرطرفدارترین جستجوهای کاربران ایرانی در فضای مجازی است، موضوعی که معمولا نتیجه­ای صریح، شفاف و البته کاربردی در پی ندارد. تمایل به خرید اقساطی انواع خودروهای ایرانی از سوی مردم در حالی افزایش یافته که در طرف مقابل کارخانه‌های خودروساز ایرانی مدت‌هاست طرح‌های فروش اقساطی خود را از دستور کار خارج کرده‌اند.

اما راه چاره چیست؟ کسی که توانسته در این شرایط اقتصادی اندک سرمایه‌ای بدست آورد و حالا می‌خواهد خودرویی از محصولات سایپا یا ایران خودرو خریداری کند باید چه کند؟ آیا در این اوضاع و احوالی که در بازار خودرو بوجود آمده، می‌توان به خرید اقساطی خودرو هم امیدوار بود؟

پاسخ این سوال‌ها موضوعی است که می‌توانید با مطالعه این مطلب بدست آورید. ما قصد داریم ضمن معرفی یک راه ساده و مطمئن برای خرید خودروی اقساطی، مزایای خرید اقساطی را هم برای شما ذکر کرده و البته نکاتی مهم برای استفاده از طرح‌های فروش اقساطی سایپا، خرید ساینا اقساطی، کوییک اقساطی و محصولات ایران خودرو که توسط برخی از مجموعه­های معتبر عرضه­کننده خودرو ارائه می­شود هم برایتان ذکر کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های این مطلب را از دست ندهید.
 

چرا خرید اقساطی خودرو بهترین گزینه است؟
این روزها نوسانات بازار خودرو آنقدر بالا رفته که شاید برخی افراد دیگر قید ارتقا خودرویشان را زده باشند، اما اگر کسی بتواند راه مطمئنی برای خرید و فروش اقساطی سایپا و یا دیگر کارخانه‌ها پیدا کند، قطعا از این پیشرفت استقبال خواهد کرد. فروش اقساطی خودرو هم برای کسانی که قصد ماشین­دار شدن دارند، جذاب است و هم برای کسانی که دائما میل به تحول و کمال­گرایی دارند.

حضور در طرح‌های مربوط به فروش اقساطی سایپا و یا دیگر کارخانه‌ها که از سوی مجموعه معتبری چون "سایا خودرو" اجرا شده می‌تواند در این زمینه راه گشا باشد؛ به این دلیل که هر مشتری می‌تواند با پرداخت بخشی از سرمایه خود، خودروی مورد علاقه­اش را خریداری نموده، آن را تحویل گرفته و به صورت اقساطی مبلغ کل را پرداخت نماید.
 
نکات مهم و ضروری برای خرید اقساطی خودرو
اگر می‌خواهید سراغ طرح‌های فروش اقساطی سایپا، خرید ساینا اقساطی، کوییک اقساطی و یا محصولات ایران خودرو که از سوی مراکز معتبر عرضه کننده خودرو ارائه می­شود، بروید، برخی نکات بسیار مهم در این زمینه وجود دارد که توجه به آن لازم و ضروری است. این نکات را با هم مرور می­کنیم:
  • نکته اول اینکه خرید اقساطی زمانی مقرون به صرفه و کاربردی خواهد بود که مجموعه طرف حساب شما برای تحویل فوری خودرو به شما متعهد باشد، وگرنه که این نوع از فروش با طرح‌های پیش فروشی که خودروسازها می‌گذارند و معلوم نیست بعد از یکسال خودرویی به شما تحویل دهند یا خیر فرقی ندارد!

    نکته بعدی اینکه شرکت یا مجموعه طرف حساب شما در طرح فروش اقساطی سایپا و یا ایران خودرو باید متعهد باشد که، سند آن را به نام خریدار بزند. اینگونه خیال شما راحت خواهد بود که اگر پولی داده‌اید، سندی هم دریافت کرده‌اید.
    از همه این موارد مهم تر ارزش و اعتبار مجموعه ای است که می‌خواهید با او وارد معامله شوید و مثلا ساینا اقساطی، کوییک اقساطی و یا هر خودروی دیگری را به طور اقساطی از آن خریداری نمایید. تجربه شرکت، شناخته شده بودن و خوشنامی آن از مواردی است که به اعتبار معامله شما کمک می‌کند. تنها یک مجموعه معتبر است که می­تواند لذت خرید اقساطی خودروی دلخواه شما را فراهم آورد.
 
خودورهای پرطرفدار ایرانی را چگونه اقساطی بخریم؟
بازار خودروی ایران تا حد زیادی متاثر از دو کارخانه بزرگ سایپا و ایران خودرو است و هر کدام هم در ایران طرفداران خاص خود را دارند. در اینجا کاری با محدودیت‌های موجود در بازار خودروی ایران نداریم و می‌خواهیم مطابق با وضع موجود این بازار به بررسی خرید یکی دو مورد از خودروهای پرطرفدار سایپا بپردازیم و ببینیم که آیا می‌شود راهی برای خرید ساینا اقساطی و کوییک اقساطی هم پیدا کرد یا خیر؟! پس با ما همراه باشید.

موفقیت در فروش تیبا به عنوان نخستین خودروی ایرانی سایپا باعث شد تا مدیران این شرکت یکی دو گام فراتر گذاشته و خودروهای ایرانی بعدی را هم به بازار عرضه کنند؛ خودروهایی که ساینا و کوییک نام گرفتند و با عرضه به بازار جای خود را در میان جاده‌ها و خیابان‌ها باز کردند.
 
 
کوییک اقساطی که این روزها در طرح فروش اقساطی سایپا از سوی "سایا خودرو" عرضه می‌شود، تمامی تیپ‌ها و مدل‌های این ماشین به روز و پرطرفدار ایرانی را شامل می‌شود؛ از جمله کوییک، کوییک آر و کوییک پلاس.

البته اگر مشتاق به خرید ساینا اقساطی هم باشید، باید بدانید که مجموعه معتبری چون "سایا خودرو" تمامی مدل‌های این خودرو یعنی ساینا و ساینا s را برای عرضه در طرح فروش اقساطی سایپا مدنظر گرفته و آماده عرضه دارد.
 
یک پیشنهاد شگفت انگیز برای خرید اقساطی خودرو
حال که نکات مهم و ضروری درباره خرید اقساطی خودرو بیان شد و البته به مزایای چنین خریدی نیز پرداختیم، شاید سوال اصلی شما چگونگی یافتن یک مجموعه معتبر برای خرید اقساطی خودرو باشد.

"سایا خودرو" (sayakhodro.com)، یک مجموعه معتبر و با سابقه در زمینه فروش اقساطی خودرو است که این روزها طرفداران زیادی هم پیدا کرده است.
 

سایا خودرو با ارائه خدماتی منحصر به فرد نظیر:
  • تحویل فوری خودروی
    و انتقال سند به نام خریدار
یک سر و گردن خود را نسبت به دیگر شرکت­ها و مجموعه ­های عرضه کننده خودروی اقساطی بالاتر کشیده است و رضایت مشتریان از مشاوره ­ها و خدمات این مجموعه سبب شده تا به عنوان مجموعه­ ای معتبر و محبوب در نزد کاربران معروف شود.

البته لازم به ذکر است که مجموعه سایا خودرو ضمن تعریف طرح‌های فروش اقساطی سایپا، طرح‌هایی برای فروش اقساطی محصولاتی از دیگر کارخانه‌های ایرانی و نیز خودروهای خارجی هم تعریف کرده تا بتواند مطابق با هر سلیقه‌ای یاری رسان مردم شریف ایران زمین باشد.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


zahra
Iran, Islamic Republic of
اگر بخواهیم تعریف کاملی از خرید اقساطی عنوان کنیم باید بگوییم که خرید اقساطی را می توان خریدی دانست که در آن خریدار بخش کمتری از پول کالا را به صورت نقدی پرداخت می کند و بعد متعهد می شود تا مابقی پول را در قسط ها یا فواصل زمانی مختلف و مشخص، پرداخت نماید. وجهی که در هر قسط پرداخت می شود هم دقیقا وجه مشخصی است.