جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

راهنمای رزرو هتل در اصفهان

چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 727565
اگر می‌خواهید به اصفهان سفر کنید و چند روزی را در یکی از هتل‌های شهر بمانید، داشتن کمی اطلاعات ضرری ندارد؛ اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی را برای رزرو هتل انتخاب کنید یا اینکه کدام هتل بیشتر به درد شما می‌خورد.
راهنمای رزرو هتل در اصفهان
انتخاب بهترین هتل در اصفهان با این 3 نکته کلیدی
اگر می‌خواهید به اصفهان سفر کنید و چند روزی را در یکی از هتل‌های شهر بمانید، داشتن کمی اطلاعات ضرری ندارد؛ اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی را برای رزرو هتل انتخاب کنید یا اینکه کدام هتل بیشتر به درد شما می‌خورد. چطور است از یک راهنمای رزرو هتل اصفهان کمک بگیرید تا به تمام سئوال‌های شما پاسخ دهد؟ موافق هستید که یک نقشه جامع داشته باشید که شما را به اقامتگاه مورد نظرتان نزدیک کند؟ پس با جااینجاس همراه باشید و مطلب" انتخاب بهترین هتل در اصفهان با این 3 نکته کلیدی" را تا انتها بخوانید.

چه زمانی را برای سفر به اصفهان انتخاب میکنید؟
این شما هستید که در مورد زمان سفر به اصفهان تصمیم می‌گیرید، اما نه به تنهایی! عواملی هستند که خواسته یا ناخواسته در این تصمیم گیری شما نقش دارند، مثلا آب و هوای اصفهان. به هرحال تفاوت اقلیم شهری که به آن سفر می‌کنید با محل زندگی شما گاهی می‌تواند برایتان دردسر ساز شود.

آب و هوای اصفهان چطور است؟
اصفهان را یک شهر چهار فصل می‌دانند. کوهستان‌های زاگرس، زاینده رود و کویر مرکزی ایران برای هر گوشه از اصفهان هوای متفاوتی را به ارمغان آورده‌اند. مثلا غرب و جنوب غرب اصفهان میانه خوبی با بارندگی و هوای نیمه مرطوب دارد. اما به طور کلی اصفهان، شهری خشک و معتدل است که گرمای آن گاهی تا 40 درجه می‌رسد و سرمایش هم به زیر صفر می‌رود.

بهار در اصفهان هم مثل شهرهای دیگر؛ هوا عالی و آفتابی است. نه از بارش خبری هست و نه گرمای هوا. به همین دلیل اصفهان در تعطیلات عید شلوغ‌ترین روزهای خود را تجربه می‌کند. کم نیستند کسانی که نمی‌توانند این شلوغی آزاردهنده را تحمل کنند. بنابراین دندان روی جگر می‌گذارند و تا اردیبهشت صبر می‌کنند. در اردیبهشت، هوای مطبوع بهاری به قوت خود باقی است، اما دیگر از سیل جمعیت و هزینه‌های سرسام آور به خصوص قیمت هتل‌های اصفهان خبری نیست.
 

 
تابستان‌های اصفهان را همه می‌شناسند. گرمای هوا کلافه کننده می‌شود و راه فراری از آفتاب سوزان آن نیست. با این حال اصفهان در تابستان هم خالی از مسافر نمی‌شود. نه فقط برای ایرانی‌ها که در تابستان از درس و مدرسه رهایی پیدا می‌کنند؛ بلکه برای گردشگران خارجی هم گرما مانع سفر به اصفهان نمی‌شود. بهتر است بگوییم که تابستان فصل چندان خوبی برای اصفهان گردی نیست؛ به چند دلیل: گرمای هوا، قیمت‌های بالا و شلوغی.

در پاییز هوای اصفهان خنک و از اواخر مهر هم بارش‌های پاییزی شروع می‌شود، از گردشگر خبری نیست و قیمت‌ها هم به حالت عادی برمی‌گردند. اگر این دو فاکتور برایتان اهمیت بیشتری دارند، فرصت دارید تا قبل از بارانی شدن اصفهان به آن سفر کنید.

هوای اصفهان در زمستان گاهی به زیر صفر می‌رسد. گه گاهی بارش‌ها به صورت برف نمایان می شوند، اما آسمان این شهر  به باران‌های شدید علاقه بیشتری دارد تا برف. در واقع زمستان برای آنهایی که به سرمای خشک اصفهان عادت ندارند، فصل خوبی نیست. اگرچه برای مسافرانی که سرما مانع راهشان نمی‌شود، زمستان ارزان‌ترین فصل است.

جشن‌ها و برنامه‌های هنری اصفهان
اصفهان در آذرماه هم میزبان مهمانان زیادی می‌شود که به بهانه روز اصفهان به آن سفر می‌کنند. نه فقط گردشگران خارجی که نمایندگان بیشتر از 10 کشور چند روزی را به اصفهان می‌روند تا در برنامه‌های اول آذر شرکت کنند. در این مدت، آیین‌های کهن اصفهان مثل خواجو خوانی برگزار و زندگی در دوران سلجوقی‌ها و صفویان به تصویر کشیده می‌شود. ورزش‌های بومی اصفهان مانند چوگان، نقالی و شبیه خوانی، تئاتر خیابانی، همایش، سخنرانی، کنسرت موسیقی و پاسداشت بزرگان اصفهان از دیگر برنامه‌هایی هستند که اصفهان را در این روز پاییزی، میزبان گردشگران می‌کنند.
 

 
کدام هتل را در اصفهان رزرو می‌کنید؟
مهمانان اصفهان را قشرهای مختلفی تشکیل می‌دهند. به عبارت دیگر مسافران در هنگام رزرو هتل اصفهان در جستجوی چند هدف هستند:

بعضی به دنبال هتل های لوکس و پنج ستاره اصفهان هستند. قیمت برای این افراد شاید در اولویت آخر قرار داشته باشد. بهترین انتخاب برای این گروه از مسافران، هتل عباسی و هتل پارسیان کوثر است،

برخی ترجیح می‌دهند در شهری مثل اصفهان اقامت در هتل‌های سنتی را تجربه کنند. شما در این دسته قرار دارید؟ به هتل‌های سنتی اصفهان نگاهی بیندازید،

گروه دیگری از گردشگران اصفهان هم هستند که قیمت برایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. البته این به معنای آن نیست که کیفیت فدای قیمت شود. بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های اصفهان کدامند، چند هتل اقتصادی و خوب اصفهان را به این مسافران نشان می‌دهد،

آنهایی که با خانواده سفر می‌کنند و تمایل دارند در جایی مثل خانه خود اقامت کنند، هتل آپارتمان را ترجیح می‌دهند. هتل آپارتمان‌های چهل پنجره، پارتیکان، هخامنشیان پارتاک، هشت بهشت و طوبی؛ اقامتگاه‌هایی هستند که این افراد در جستجوی آن هستند،

برای تعداد زیادی از اصفهان روها، ترکیبی از امکانات هتل و موقعیت مکانی آن اهمیت دارد. ممکن است شما در این دسته جای گرفته باشید. بهترین هتل‌های اصفهان را بخوانید.اگر برای رزرو هتل اصفهان به جااینجاس و صفحه هتل‌های اصفهان سر زده باشید، حتما با فیلترهای مختلف آشنا شده اید. این فیلترها مسیر پیدا کردن هتل مورد نظر شما را کوتاه کرده و بر اساس اولویت‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم؛ هتل دلخواه‌تان را نمایش می‌دهند.

موقعیت مکانی هتل‌های اصفهان
پیشتر در مقاله ای از رزرو هتل جااینجاس با عنوان "20 تا از مهم‌ترین جاذبه‌های اصفهان برای گردش، خرید و شکم گردی" شما را با بخشی از دیدنی‌های بیشمار اصفهان آشنا کردیم. حالا بد نیست بدانید که کدام یک از هتل‌های اصفهان در نزدیکی این جاذبه‌ها قرار گرفته‌اند. بدون شک هر چه هتل شما به این مکان‌ها نزدیک‌تر باشد، کار شما راحت‌تر خواهد شد.


نزدیک‌ترین هتل‌ها به میدان نقش جهان

هتل ستاره: در خود محل واقع شده

هتل ملک: 4 دقیقه

هتل آوین: 5 دقیقه

هتل سپاهان: 7 دقیقه

هتل ابن سینا: 7 دقیقه

نزدیک‌ترین هتل‌ها به منارجنبان

هتل سرای اردیبهشت: 13 دقیقه

هتل اصفهان: 13 دقیقه

هتل ویانا: 13 دقیقه

هتل آسمان: 14 دقیقه

هتل آپارتمان چهل پنجره: 15 دقیقه 

نزدیک‌ترین هتل‌ها به چهلستون

هتل جام فیروزه: 2 دقیقه

هتل شیخ بهایی: 4 دقیقه

هتل صبا: 4 دقیقه

هتل ونوس: 5 دقیقه

هتل آپارتمان خاتون: 5 دقیقه

نزدیک‌ترین هتل‌ها به سی و سه پل

هتل پارسیان کوثر: در خود محل واقع شده

هتل پارت: 3 دقیقه

هتل عباسی: 4 دقیقه

هتل سفیر: 4 دقیقه

هتل توریست: 4 دقیقه

نزدیک‌ترین هتل‌ها به زاینده رود

هتل خواجو: 4 دقیقه

هتل ماهان: 5 دقیقه

هتل ملل: 6 دقیقه

هتل سپاهان: 7 دقیقه

هتل زهره: 7 دقیقه

نزدیک‌ترین هتل‌ها به بازار اصفهان

هتل جام فیروزه: 4 دقیقه

هتل صبا: 4 دقیقه

هتل پیروزی: 6 دقیقه

هتل آورین: 6 دقیقههتل ابن سینا: 7 دقیقه
برچسب ها: هتل اصفهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *