جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

فضائلی: امروز شاهد دیکتاتوری دیجیتال هستیم

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 698516
معاون رسانه‌ای دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: دشمنان انقلاب پیام های نامطلوب از نظر خودشان را حذف می‌کنند بدون اینکه پاسخگو باشند این یک نوع دیکتاتوری دیجیتال است.
فضائلی: امروز شاهد دیکتاتوری دیجیتال هستیم
به گزارش جهان نيوز، مهدی فضائلی معاون رسانه‌ای سایت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، در حاشیه مراسم رونمایی از بخش فرانسوی، روسی و اسپانیایی این سایت، گفت: یکی از حوزه‌های مهم انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بعد بین‌المللی آن بوده است که هم در زمان امام خمینی(ره) و هم رهبر معظم انقلاب شاهد تداوم این تأثیرگذاری بوده‌ایم.

وی ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب تاکنون پیام‌های مهمی برای جهانیان داشته‌اند که این پیام‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مخاطبان مخابره شده است که مخابره این اخبار به جهان اهمیتش کمتر از تبیین آن در بعد داخلی نیست.
معاون رسانه‌ای سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با اشاره به در اولویت قرارگرفتن رونمایی از بخش‌های اسپانیایی، فرانسوی و روسی این سایت، گفت: علت این انتخاب به لحاظ جمعیت و مناطق مهمی است که تحت پوشش قرار دهد البته تا پایان سال نیز چند زمان دیگر نظیر اردو، هندی و ترکی نیز راه‌اندازی می‌شود.

فضائلی با تأکید براینکه امروز ما شاهد دیکتاتوری دیجیتال در عرصه جهان هستیم، اظهار داشت: دشمنان ما پیام‌های نامطلوب از نظر خودشان را حذف می‌کنند بدون اینکه خودشان را پاسخگو بدانند حتی پیام و پیام دهنده را به مانند حذف فیزیکی در محیط واقعی حذف می‌کنند که این نوعی ترور است که اخیرا نیز نمونه‌اش تهدید وزیر امور خارجه کشورمان بود.

منبع:تسنیم
برچسب ها: مهدی فضائلی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البت!