جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
در همایش ملی مدیران فضای مجازی صورت می گیرد؛

گردهمایی مدیران شبکه های پر مخاطب اجتماعی

دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب: 502687
همایش ملی مدیران فضای مجازی، با حضور جمع کثیری از مدیران شبکه های پرمخاطب اجتماعی تلگرام و اینستاگرام، پنجشنبه 28 بهمن ماه ساعت 14 در سالن همایش های نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی بوستان گفتگو برگزار می گردد.
گردهمایی مدیران شبکه های پر مخاطب اجتماعی
هویت خانواده ایرانی پس از ظهور شبکه های اجتماعی، در بسیاری از موارد اگر دچار گسست و از هم گسیختگی نشده باشد، با تغییر جدی در سبک زندگی روبرو بوده است. اهمیت تولید محتوای پاک، اصلاح سبک زندگی و تقویت انگیزش حضور صحیح و مستمر در فضای مجازی دلایل برگزاری همایش شده که در آن مدیران رسانه های مختلف گرد هم آیند تا با همفکری و وحدت به شکل گیری دوباره هویت خانواده ایرانی در عصر رسانه کمک کنند.
سجاد حسینی دبیر اجرایی این همایش در گفتگو با خبرنگار جهان نيوز، ضمن ابراز امیدواری به استقبال پرشور مدیران صفحات پرمخاطب فضای مجازی از این همایش، تاکید کرد: این همایش بهانه ای است برای آنکه به مدیران رسانه هایی که در بین مردم طرفداران خاص خود را دارند ارج نهاده شده و به آنها یادآوری شود که در رشد این فرهنگ بسیار موثر و مهم هستند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش با برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال مقارن شده است،  افزود: همایش ملی مدیران فضای مجازی فرصتی است برای دیده و شنیده شدن مدیران کانال ها و صفحاتی که به نوبه خود تأثیر به سزایی در رشد و تغییر سبک زندگی مخاطبان خود دارند.
حسینی گفت: همایش ملی مدیران فضای مجازی قصد دارد برای تولید محتوای پاک، اصلاح سبک زندگی و تقویت انگیزش حضور صحیح و مستمر در فضای مجازی قدم بردارد.
همایش ملی مدیران فضای مجازی پنجشنبه 28 بهمن ماه ساعت 14 در سالن همایش های نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی بوستان گفتگو برگزار می گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *