کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فضائلی: امروز شاهد دیکتاتوری دیجیتال هستیم

28 مرداد 1398 ساعت 12:12

معاون رسانه‌ای دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: دشمنان انقلاب پیام های نامطلوب از نظر خودشان را حذف می‌کنند بدون اینکه پاسخگو باشند این یک نوع دیکتاتوری دیجیتال است.


به گزارش جهان نیوز، مهدی فضائلی معاون رسانه‌ای سایت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، در حاشیه مراسم رونمایی از بخش فرانسوی، روسی و اسپانیایی این سایت، گفت: یکی از حوزه‌های مهم انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بعد بین‌المللی آن بوده است که هم در زمان امام خمینی(ره) و هم رهبر معظم انقلاب شاهد تداوم این تأثیرگذاری بوده‌ایم.

وی ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب تاکنون پیام‌های مهمی برای جهانیان داشته‌اند که این پیام‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مخاطبان مخابره شده است که مخابره این اخبار به جهان اهمیتش کمتر از تبیین آن در بعد داخلی نیست.
معاون رسانه‌ای سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با اشاره به در اولویت قرارگرفتن رونمایی از بخش‌های اسپانیایی، فرانسوی و روسی این سایت، گفت: علت این انتخاب به لحاظ جمعیت و مناطق مهمی است که تحت پوشش قرار دهد البته تا پایان سال نیز چند زمان دیگر نظیر اردو، هندی و ترکی نیز راه‌اندازی می‌شود.

فضائلی با تأکید براینکه امروز ما شاهد دیکتاتوری دیجیتال در عرصه جهان هستیم، اظهار داشت: دشمنان ما پیام‌های نامطلوب از نظر خودشان را حذف می‌کنند بدون اینکه خودشان را پاسخگو بدانند حتی پیام و پیام دهنده را به مانند حذف فیزیکی در محیط واقعی حذف می‌کنند که این نوعی ترور است که اخیرا نیز نمونه‌اش تهدید وزیر امور خارجه کشورمان بود.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 698516

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/698516/فضائلی-امروز-شاهد-دیکتاتوری-دیجیتال-هستیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com