شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

برخورد قاطع و قانونی پلیس با بی‌حجابان

شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 661769
فرمانده انتظامی پایتخت، گفت: بی‌حجابی در دسته هنجارشکنی قرار دارد و پلیس طبق قانون با آن برخورد می‌کند.
برخورد قاطع و قانونی پلیس با بی‌حجابان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، بی‌حجابی داخل خودروها، مسئول کیست ؟  و همچنین  وضعیت نامناسب عفاف و حجاب در مناطق مرکزی شهر تهران سوژه‌‌های مطرح شده در فارس من است.

شهروندان در توضیح این موضوع آورده‌اند:« مدتی است پدیده کشف حجاب در برخی از خودروها رواج یافته است . پدیده ای که هم جرم تلقی میشود و هم در قانون ، مجازات در نظر گرفته شده است.

گاها مشاهده شده است که حتی در مقابل چشمان ماموران نیروی انتظامی اتفاق می افتد و این ماموران برخوردی نمی‌کنند .

فعالیت گشت ارشاد نیز که تعطیل شده است. راهکار درازمدت را واگذار می کنیم به متولیان فرهنگی کشور که همچون سالیان قبل بنشینند و برنامه ریزی کنند تا شاید نتیجه ای بدهد . اما راهکار کوتاه مدت و عملی این است که نیروی انتظامی در مواجه با این افراد به یک تذکر زبانی اکتفا کند . باور کنید باور کنید باورکنید تاثیر فراوانی دارد» .

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت، درخصوص بی‌حجابی افراد اظهار داشت: کسانی که شئونات را رعایت نکنند در دسته هنجارشکنان جای دارند و پلیس طبق قانون با آنها برخورد خواهد کرد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
خیلی برخورد میشه مردم بچشم می بینند درخیابانهایی تهران ودیگر استان های کشور؟ /؟ /؟اگر برخورد نمی شد چه حال و روزی داشتیم؟؟؟؟