چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۱۴

بی حجابی بار اول تذکر، بار دوم توقیف خودرو

سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 638306
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی با هر نوع هنجارشکنی برخورد می‌کند؛ بر همین اساس با بی‌حجابی در خودرو برخورد شده و به مالک خودرو تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار دوباره خودرو توقیف خواهد شد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، همایش فصلی فرماندهان و مدیران عالی نیروی انتظامی صبح امروز با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه این نشست فصلی در جمع خبرنگاران به اهداف این همایش پرداخت و اظهار داشت: بررسی اقدامات صورت‌گرفته در ماه‌های گذشته آمادگی برای اجرای مأموریت‌ها در نیمه دوم سال ازجمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی با تأکید بر این مطلب که نیروی انتظامی به صورت آماده‌باش و شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به مردم کشور است تصریح کرد: امنیت که بالاترین سرمایه برای کشور و مردم است، با لطف الهی، هدایت مقام معظم رهبری، کمک مردم و همت مأموران ناجا در کشور، ساری و جاری است و هر روز امنیت، آرامش و نظم در کشور ارتقا می‌یابد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اعلام کرد: در مرزها، شهرها، روستاها و جاده‌ها وضعیت امنیت مناسب برقرار است و فرزندان شما در نیروی انتظامی آماده خدمت‌گذاری هستند؛ مأموران ما با چشمانی باز، عزمی راسخ، تجهیزات به‌روز و آموزش‌های مناسب به مردم خدمت خواهند کرد.  

وی برگزاری این نشست و تبادل‌نظر در خصوص کشفیات را در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم دانست و گفت: روحیه امروز فرماندهان و مأموران ناجا، روحیه‌ای ستودنی و مجاهدانه است آن هم به دلیل اعتمادی است که مردم به ناجا دارند.سردار اشتری اعلام کرد: در چند نظرسنجی که توسط چند دستگاه معتبر انجام شد نشان داد که اعتماد مردم به ناجا افزایش یافته و پلیس جزو دستگاه‌هایی است که مردم بیشترین اعتماد را به آن دارند.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص برخورد با هنجارشکنی اعلام کرد: ناجا بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی خود با هرنوع هنجارشکنی برخورد می‌کند، مصداق آن در گذشته اعلام شده و یکی از موارد بر اساس قانون بی‌حجابی است.

سردار اشتری اعلام کرد: بر اساس قانون با بی‌حجابی در خودرو برخورد می‌شود و به مالکان خودرو تذکر داده می‌شود و در صورت داشتن تذکر قبلی و بی‌حجابی دوباره، خودرو توقیف خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کریم
Germany
...
من واقعا معتقدم که این روش جواب میده همونطور که تا به حال هم جواب داده. البته از دیدگاه مخالفان حجاب اجباری
Germany
هردم از این باغ بری می رسد
Iran, Islamic Republic of
لطفاً بفرماييد تا حالا چند خودرو توقيف شده است.
Iran, Islamic Republic of
از بی حجابی ایراد نگیرید یه جورایی به سایت تابناک بر میخوره
Iran, Islamic Republic of
چرا توضیح نمی دهند که تذکر قانونی در کدام سامانه ثبت و ضبط می شود تا قابل پیگیری باشد و مسئولیت بی حجابی شخص متوجه صاحب خودرو می باشد یا خود فرد ، خود فرد شاید جزء مسافر باشد و ربطی به صاحب خودرو نداشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بیش تر حرف زده می شود تا عمل فوری و قاطع واین را هم هنجارشکنان فهمیده اند و لذا هر روز بدتر از روز قبل می شود.
Iran, Islamic Republic of
بحث حجاب را نباید با اقدامات سلبی بدتر از این کرد
Iran, Islamic Republic of
این نیروی انتظامی عمرآ با بی حجاب ها برخورد بکنه .اگر یک مورد دیدید بما هم نشون بدید.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
معضل بی حجابی (الان دیگر بد حجابی معضل نیست و نهادینه شده !) با شعار دادن و اکتفا به اطلاعیه بی خاصیت ! بر طرف نمی شود ! باید با هنجار شکنان برخورد قاطع شود ! ضمنا حواله دادن آن به فرهنگ سازی هم سرکاریست ! وگرنه مشکل در این 40 سال حل می شد !
Iran, Islamic Republic of
فرهنگ مردم دیگه عوض شده بابگیر و ببند دیگه نمیشه باید حجابو دوباره فرهنگ سازی کنن نه با پتک بکوبن
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
با وجود 200 تا شبکه فارسی زبان ماهواره ای اونور آبی ! که 24 ساعته دارن اسلام زدایی میکنن ! فرهنگ سازی !!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...