شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
حسینی:

مردم پایبندی به نظام و انقلاب را اثبات کردند

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 592199
دبیر کل کانون دانشگاهیان گفت: مردم با حضور در راهپیمایی بار دیگر پیوند و پایبندی به نظام و انقلاب را اثبات کردند.
مردم پایبندی به نظام و انقلاب را اثبات کردند
به گزارش جهان نيوز، سید محمد حسینی دبیر کل کانون دانشگاهیان انقلاب اسلامی با اشاره به حضور مردم در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: علی رغم القای یأس و ناامیدی به مردم، مشکلات اقتصادی و تحرک هایی که در ماه های اخیر علیه نظام صورت می گرفت برخی باور نمی کردند که مردم این چنین یکپارچه در صحنه حضور پیدا کنند.

وی افزود: ملت شریف ایران یک بار دیگر با حضور خود پیوند و پایبندی به نظام و انقلاب را اثبات کردند و نشان دادند که هنوز روحیه انقلابی در آنان زنده است.

حسینی تصریح کرد: حضور منسجم و یکپارچه مردم در جشن سی و نه سالگی انقلاب اسلامی پاسخ کوبنده ای به غربی ها، مخصوصا آمریکایی ها بود که فکر نکنند مجالی برای خدشه وارد کردن به نظام دارند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تاکید کرد: سفیر سابق آمریکا جان بولتون اخیر در سازمان ملل اعلام کرده بود که ایرانی ها چهلمین سالگرد انقلاب را نخواهند دید اما مردم ثابت کردند که نه تنها چهلمین سالگرد را نظاره می کنند بلکه نظام سالیان سال با پشتیبانی مردم استمرار خواهد یافت و آنها با استقامت راه شهیدان را ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: دشمنان داخلی که منتظر مجالی برای تحریک مردم به منظور ساماندهی اغتشاش بودند با حضور گسترده و میلیونی مردم دلسرد شدند و دریافتند که تلاش های آنان در راستای نابود کردن نظام جمهوری اسلامی بی فایده است.

حسینی اذعان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان یک عنصر قدرتمند در منطقه و جهان تاثیرگذار است و همگان باید واقعیت را بپذیرند. حضور شکوهمند مردم در حماسه 22 بهمن حاوی پیام روشنی برای مسئولان است و آنها باید با روحیه ای انقلابی به کار خود ادامه داده و به هیچ عنوان به سازش با دشمنان تن در ندهند.

وی عنوان کرد: در این شرایط مردم نیز در صحنه حضور یافته و سختی ها را برای حفظ نظام به جان می خرند اما مسئولان نظام باید به ارزش های انقلاب پایبند بمانند و هر روز بیشتر از روز قبل به مردم خدمت کنند.

حسینی ادامه داد: رسانه های معاند غربی در سال علیه نظام و انقلاب اسلامی به تبلیغات منفی و سیاه نمایی می پردازند اما در حماسه به یاد ماندنی 22 بهمن شوکه شدند و برخی رسانه ها مانند بی بی سی تا چندین ساعت حاضر به انعکاس اخبار راهپیمایی شکوهمند ایران نبودند و برخی دیگر اعلام کردند که ایرانی ها خیابان ها به لرزه درآوردند و با اعجاب به این مسئله پرداختند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *