چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

زاهدی: مردم به نظام علاقه دارند

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 591780
استاندار قزوین گفت: مردم انقلاب را متعلق به خود می‌دانند چرا که خودشان سال‌ها برای پیروزی و تحقق آن تلاش کرده‌اند و زحمت کشیده‌اند.
زاهدی: مردم به نظام علاقه دارند
به گزارش جهان نيوز، عبد‌المحمد زاهدی استاندار قزوین با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در سراسر کشور، اظهار کرد: مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب یکپارچه به دفاع از نظام خود پرداخته‌اند.

وی ادامه داد: مردم انقلاب را متعلق به خود می‌دانند چرا که خودشان سال‌ها برای پیروزی و تحقق آن تلاش کرده‌اند و زحمت کشیده‌اند.

استاندار قزوین افزود: این مردم بودند که در دوران دفاع مقدس به دفاع از نظام و کشور پرداختند و اجازه ندارند دشمن وجبی از خاک ایران را جدا کند.

زاهدی بیان کرد: این مردم بودند که تحریم‌های ظالمانه را تحمل کردند و در برابر دشمنان کوتاه نیامدند.
وی تصریح کرد: مردم مشکل اقتصادی را هم تحمل می‌کنند و ممکن است گله‌هایی و مطالباتی داشته باشند که برآورده نشده است اما اصل نظام را قبول و به آن علاقه دارند و از آن با جان و دل حمایت می‌کنند.

استاندار قزوین در تشریح وظایف مسئولان در برابر حمایت‌های همه جانبه مردم، گفت: وظیفه مسئولان در برابر این حمایت‌ها کار و فعالیت خستگی ناپذیر است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *