شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اصلاح طلبان از کدام مردم دم می زنند

يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 590327
براستی گردانندگان مجمع روحانیون و حزب مشارکت و سازمان مجاهدین و حزب اتحاد ملت و قبیل آنها که صبح تا شب در روزنامه ها و سایت ها و کانال ها به نام "مردم" حرف می زنند و در تحریف مطالبات ملت به کام ضد انقلاب دست و پا می زنند، چرا ترجیح می دهند در جشن اسلامی ـ ملی پیروزی انقلاب که ولایت و برائت را در نسبت با دوست و دشمن با هم دارد، نباشند؟
اصلاح طلبان از کدام مردم دم می زنند
به گزارش جهان نيوز محمد ایمانی در صفحه شخصی خود نوشت، مروت نیست سنگ مردم را به سینه زدن و در کنارشان نبودن. سایت ها و کانال های مدعی اصلاح طلبی را هرچه بالا و پایین می کنید، اثری از حضور سران این طیف در جشن چهل سالگی انقلاب نیست؛ به جز موسوی خوئینی ها و  عارف و چند عضو فراکسیون امید. پس از فتنه سبز، این هشتمین سال است که امثال خاتمی، در راهپیمایی های 22 بهمن و روز قدس، در جمع مردم آفتابی نمی شوند.
 
براستی گردانندگان مجمع روحانیون و حزب مشارکت و سازمان مجاهدین و حزب اتحاد ملت و قبیل آنها که صبح تا شب در روزنامه ها و سایت ها و کانال ها به نام "مردم" حرف می زنند و در تحریف مطالبات ملت به کام ضد انقلاب دست و پا می زنند، چرا  ترجیح می دهند در جشن اسلامی - ملی پیروزی انقلاب که ولایت و برائت را در نسبت با دوست و دشمن با هم دارد، نباشند؟
 
اگر این اقیانوس خروشان مردم "ملت" نیستند، پس مردم و ملت چه کسانی هستند؟ نجومی خوارها؟ سلطنت طلب ها و سازمان تروریستی منافقین و طیف های جدید نفاق، که به غیر وقت، دم از انقلاب و امام می زنند اما سر بزنگاه ها با دشمنان هم آهنگی می کنند؟! چرا آنها با متوهمان و ورشکستگان به تقصیر هم کاسه شده اند؟ آنها که با مردم همراه نمی شوند و #صدای_مردم را در 22 بهمن نمی شنوند، سزاوار است که به چشم متهم دیده شوند.
 
چرا در فتنه انگیزی دشمن سر و کله شان پیدا می شود و به هنگام سیل شدن و خروشیدن مردم و روبیدن نا خالصی ها، غیب شان می زند؟ در یک کلام آنها #مروت و جوانمردی ندارند. از امام صادق (ع) سؤال کردند مروّت چیست؟ حضرت فرمود " ألّا یراک حیث نهاک و لا یفقدک من حیث أمرک‏. اینکه خداوند تو را در جایی که از آن نهی کرده، نبیند و  از جایی که امر کرده باشی، تو را مفقود نیابد".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *