کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اصلاح طلبان از کدام مردم دم می زنند

22 بهمن 1396 ساعت 16:31

براستی گردانندگان مجمع روحانیون و حزب مشارکت و سازمان مجاهدین و حزب اتحاد ملت و قبیل آنها که صبح تا شب در روزنامه ها و سایت ها و کانال ها به نام "مردم" حرف می زنند و در تحریف مطالبات ملت به کام ضد انقلاب دست و پا می زنند، چرا ترجیح می دهند در جشن اسلامی ـ ملی پیروزی انقلاب که ولایت و برائت را در نسبت با دوست و دشمن با هم دارد، نباشند؟


به گزارش جهان نیوز محمد ایمانی در صفحه شخصی خود نوشت، مروت نیست سنگ مردم را به سینه زدن و در کنارشان نبودن. سایت ها و کانال های مدعی اصلاح طلبی را هرچه بالا و پایین می کنید، اثری از حضور سران این طیف در جشن چهل سالگی انقلاب نیست؛ به جز موسوی خوئینی ها و  عارف و چند عضو فراکسیون امید. پس از فتنه سبز، این هشتمین سال است که امثال خاتمی، در راهپیمایی های 22 بهمن و روز قدس، در جمع مردم آفتابی نمی شوند.
 
براستی گردانندگان مجمع روحانیون و حزب مشارکت و سازمان مجاهدین و حزب اتحاد ملت و قبیل آنها که صبح تا شب در روزنامه ها و سایت ها و کانال ها به نام "مردم" حرف می زنند و در تحریف مطالبات ملت به کام ضد انقلاب دست و پا می زنند، چرا  ترجیح می دهند در جشن اسلامی - ملی پیروزی انقلاب که ولایت و برائت را در نسبت با دوست و دشمن با هم دارد، نباشند؟
 
اگر این اقیانوس خروشان مردم "ملت" نیستند، پس مردم و ملت چه کسانی هستند؟ نجومی خوارها؟ سلطنت طلب ها و سازمان تروریستی منافقین و طیف های جدید نفاق، که به غیر وقت، دم از انقلاب و امام می زنند اما سر بزنگاه ها با دشمنان هم آهنگی می کنند؟! چرا آنها با متوهمان و ورشکستگان به تقصیر هم کاسه شده اند؟ آنها که با مردم همراه نمی شوند و #صدای_مردم را در 22 بهمن نمی شنوند، سزاوار است که به چشم متهم دیده شوند.
 
چرا در فتنه انگیزی دشمن سر و کله شان پیدا می شود و به هنگام سیل شدن و خروشیدن مردم و روبیدن نا خالصی ها، غیب شان می زند؟ در یک کلام آنها #مروت و جوانمردی ندارند. از امام صادق (ع) سؤال کردند مروّت چیست؟ حضرت فرمود " ألّا یراک حیث نهاک و لا یفقدک من حیث أمرک‏. اینکه خداوند تو را در جایی که از آن نهی کرده، نبیند و  از جایی که امر کرده باشی، تو را مفقود نیابد".


کد مطلب: 590327

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/590327/اصلاح-طلبان-کدام-مردم-دم-می-زنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com