چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۷
۲
در اجتماع بی‌نظیر مردم تهران در حمایت از رئیسی

تقدیر ۳۰۰ هزار نفری تهرانی‌ها از ایثار «قالیباف»/قالیباف: باید رای ۹۶ درصدی مردم را برای رئیسی جمع کنیم/ با انتخاب دولت کار و کرامت به دولت ۴ درصد پایان می‌دهیم+ فیلم

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب: 519140
قالییاف نیز با قرار گرفتن در جایگاه سخنرانی در پاسخ به ابراز احساسات تهرانی‌ها، گفت: باید همه مردم از همین لحظه تا سه روز باقی مانده تلاش کرده و مردم را به صحنه آورده و رای 96 درصد مردم را برای آقای رئیسی جمع کنیم.
تقدیر ۳۰۰ هزار نفری تهرانی‌ها از ایثار «قالیباف»/قالیباف: باید رای ۹۶ درصدی مردم را برای رئیسی جمع کنیم/ با انتخاب دولت کار و کرامت به دولت ۴ درصد پایان می‌دهیم+ فیلم
به گزارش جهان نيوز، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم گفت: در این روزهای سرنوشت‌ساز به این نتیجه رسیدیم برای پایان دادن به دولت ۴ درصدی‌ها با دوست ۴۰ ساله و برادر عزیزم ائتلاف کنیم.

محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم عصر امروز در اجتماع بی‌نظیر حامیان حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در مصلای تهران، گفت: امروز روز بزرگی برای جبهه انقلاب است، زیرا ما وحدت کلامی را به وحدت عملی تبدیل کردیم، اما این وحدت شرط لازم و اساسی است، اما کافی نیست.

وی افزود: از شما ملت خواهش می‌کنم این وحدت عملی لازم است، اما کافی نیست. کافی آن زمانی است که یکایک ما در هر کوی و برزن و خانه تا 3 روز آینده تلاش کنیم و مردم را به صحنه بیاوریم و هر کدام از ما 96 درصد مردم را پای صندوق‌های رأی بیاوریم.

قالیباف تاکید کرد: وحدت عملی کنونی زمانی مثمر ثمر و شیرین خواهد شد که کارآمدی و پاسخ دادن به مطالبات حق مردم، مخصوصاً حل مشکلات اقتصادی، آنها را به آینده امیدوار کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم تصریح کرد: روز دیگر پای صندوق‌های رأی می‌رویم و با انتخاب دولت کار و کرامت به دولت 4 درصدی‌ها پایان خواهیم داد.

قالیباف اظهار داشت: ما برای پایان دادن به وضع موجود، موظف شدیم تا بگوییم دولت 4 درصدی و دولت حرف نمی‌خواهیم.

وی با اشار به اینکه انقلاب ما برای این نبود که دولتمردان در چشم مردم نگاه کنند و دروغ بگویند، تاکید کرد: ما در این روزهای حساس و سرنوشت‌ساز به این نتیجه رسیدیم که برای پایان دادن به دولت چهار درصدی‌ها و وضع موجود با دوست 40 ساله و برادر عزیزم ائتلاف کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم گفت: سه روز دیگر پای صندوق رای خواهیم رفت و با انتخاب دولت کار و کرامت نشان خواهیم داد، هم داریم، هم می‌شود و هم می‌توانیم.

قالیباف با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما در میان مردمی است که همیشه اثبات کردند در صحنه خواهند بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی مدیون افرادی است که همیشه در صحنه بودند. 22 بهمن 57 شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و همه مردمی که همیشه با حضورشان در صحنه‌های انقلاب برای نظام اسلامی افتخار آفریدند.

وی افزود: امروز شما ایرانیان و امت حزب‌الله برای نظام و انقلاب و اسلام افتخار آفریدید. ما در 12 فروردین 58 که امام فرمودند عید ملی ما روز تصویب جمهوری اسلامی است، عهد کردیم با ظلم مبارزه کنیم و در خدمت مردم باشیم، اما باید بگوییم متاسفانه قرار نبود کسانی در مسند مسئولیت بیایند که مردم به خصوص محرومان را نبینند و آنها را از دور خارج کنند.

قالیباف در پایان تاکید کرد: قرار نبود در سرزمین عزیزمان ایران مردم را روز به روز فقیرتر کنند، بیکاری و گرانی و رکود را در جامعه گسترش دهند. قرار نبود وعده بدهند و عمل نکنند.  دولت امروز دولتی است که بر 96 درصدی‌ها سخت‌گیری و برای 4 درصدی‌ها فرش قرمز پهن می‌کند.

در همین حال،  تهرانی‌ها با شعار "قالیباف، دوست داریم" و سلام بر رئیسی و درود بر قالیباف" از اقدام محمدباقر قالیباف در انصراف به نفع جبهه انقلاب تقدیر کردند.

قالییاف نیز با قرار گرفتن در جایگاه سخنرانی در پاسخ به ابراز احساسات تهرانی‌ها، گفت: باید همه مردم از همین لحظه تا سه روز باقی مانده تلاش کرده و مردم را به صحنه آورده و رای 96 درصد مردم را برای آقای رئیسی جمع کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


افشین
Iran, Islamic Republic of
تا بحال هم همین کار را من کرده ام تمام وقت وتوان خود برای مجاب کردند مردم برای اینکه به پای صندوق رای بیایند و به سرورمان اقای رئیسی رای بدهند را انجام داده ام بخدا قسم که کار دشواری است کسانی را که با ما هم سو نیستند راضی به انجام اینکار کنیم دوستان اقای قالیباف درست میگوید فقط سه روز مانده است پس تا امروز اگر سستی کرده ایم بپا خیزیم و در این راستا تلاش کنیم شادو سلامت باشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
موج امید امروز با رییسی و قالیباف. برای ایران و اسلام با رییسی. سرای امید منظر رییسی.