يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

توصیه‌های آیت‌الله علوی‌گرگانی به رئیس سازمان بورس

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب: 501113
مرجع تقلید شیعیان گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار باید از نظرات مراجع تقلید و علمای برجسته دین در راستای اسلامی کردن فعالیت‌های اقتصادی، استفاده کند.
توصیه‌های آیت‌الله علوی‌گرگانی به رئیس سازمان بورس
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری تسنیم ، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی امشب در دیدار با شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار که در دفتر ایشان برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه اقتصاد در دین مبین اسلام، اظهار داشت: اسلام تعاریف مشخصی درزمینهٔ اقتصادی دارد که لازم است موردتوجه قرار گیرد.

وی بابیان اینکه فقه اهل سنت باید درزمینهٔ اقتصاد سنجیده شود، افزود: نواقص اقتصادی موجود در فقه اهل سنت باید با استفاده از فقه شیعیان اصلاح شود.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه فقه شیعه از منبع وحی است، تصریح کرد: فقه شیعیان جامع و کامل است و باید در جامعه پیاده‌سازی شود تا مردم با مشاهده تأثیرات مفید آن، آگاهی لازم را نسبت به آن کسب کند.

وی سازمان بورس و اوراق بهادار را مورداشاره قرار داد و گفت: این سازمان باید از نظرات مراجع تقلید و علمای برجسته دین استفاده کند، زیرا لازم است فعالیت‌های اقتصادی کشور در راستای دستورات اسلام اجرایی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *