شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱
آیت الله علوی گرگانی:

مشکلات کشور به دلیل سوء مدیریت است/ تأکید بر استفاده از نخبگان

دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب: 674514
یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به گرانی و مشکلات مردم در این زمینه، افزود: این مشکلات به دلیل سوء مدیریت است و هر روز قیمت اقلام مختلف افزایش پیدا می‌کند.
مشکلات کشور به دلیل سوء مدیریت است
به گزارش جهان نيوز،  آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر دوشنبه در دیدار با قدیری ابیانه از کارشناسان مسائل بین‌الملل با اشاره به مشکلات موجود در جامعه، افزود: متأسفانه برخی از مشکلات کشور سوء استفاده می‌کنند و تصورشان بر این است که با زرنگی به موفقیت می‌رسند در حالی که سخت در اشتباهند.

وی بیان کرد: مسئولان باید هر چه سریع‌تر برای رفع مشکلات موجود در جامعه اقدامات لازم را انجام دهند.

استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه مشکلات کشور به دلیل سوء مدیریت است، افزود: هنگامی که جامعه‌ای نظم نداشته باشد مشکلات زیاد می‌شود.

وی بیان کرد: ایران کشوری ثروتمند است و دارای معاون و ذخایر نفت و گاز بسیاری است که باید از آنها در جهت رفع مشکلات کشور به خوبی استفاده شود.

آیت الله علوی گرگانی رسالت انبیا را اصلاح جامعه دانست و افزود: با وجود این درآمدهای هنگفت وضع کشورمان مناسب نیست و درآمدهای کشور بی اثر هستند.

وی با اشاره به گرانی و مشکلات شدید در کشور گفت: هر روز قیمت اقلام مختلف افزایش پیدا می‌کند و این افزایش قیمت در محصولات مختلف روی می‌دهد و  قیمت سکه و دلار نیز هر روز بیشتر می‌شود.

این مرجع تقلید با اشاره به لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات کشور افزود: مسئولان باید از ظرفیت نخبگان برای بهبود شرایط کشور و حل مشکلات استفاده کنند تا بتوانند به نتایج مطلوبی دست یابند.

وی با اشاره به مغفول ماندن استفاده از ظرفیت‌های مردمی و نخگبان برای رفع مشکلات افزود: استفاده نکردن از نخبگان برای حل مشکلات کشور موجب شده است که مردم در سختی و فشار قرار بگیرند.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه هنگامی که دنیای مردم به هم ریخته می‌شود به دین آن‌ها ضربه می‌خورد، افزود: مسئولان وظیفه دارند به دنیای مردم رسیدگی کنند و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات دریغ نکنند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...