جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

گمانه اعتماد به نفسانه یک اصلاح طلب

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 490753
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: عارف محتمل‌ترین گزینه ریاست مجلس دهم است و اصلاح‌طلبان در انتخاب رئیس مجلس دهم تعیین‌کننده هستند.
به گزارش جهان، حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با تسنیم،‌ درباره گزینه‌های ریاست مجلس دهم اظهار داشت: طبیعتاً هر فراکسیونی که اکثریت را در اختیار داشته باشد، رئیس مجلس را تعیین می‌کند و آن چیزی که هم‌اکنون اتفاق افتاده، این است که فراکسیون اصلاح‌طلبان اکثریت مجلس دهم را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: براساس اطلاع ما اصلاح‌طلبان اکثریت نمایندگان انتخاب شده مجلس را در اختیار دارند و گفت‌وگوهایی که صورت می‌گیرد، نشان می‌دهد آنها رئیس مجلس دهم را انتخاب می‌کنند؛ اما اینکه اصلاح‌طلبان درباره ریاست مجلس دهم به چه نتیجه‌ای برسند و چه جمع‌بندی داشته باشند، موضوع دیگری است.

دبیرکل حزب اسلامی کار تصریح کرد: واضح و روشن است که اصلاح‌طلبان در انتخاب رئیس مجلس دهم تعیین کننده هستند و رأی قطعی از آنها خواهد بود.

کمالی درباره محتمل‌ترین گزینه ریاست مجلس دهم گفت: این احتمال بیشتر است که آقای عارف محتمل‌ترین گزینه ریاست مجلس دهم باشد، به دلیل اینکه مجلس برآمده از تغییر و تحول خواهی جامعه بوده و در کسانی که انتخاب شدند، روحیه تغییر و تحول خواهی وجود دارد، پس احتمال داده می‌شود که رئیس مجلس در این شرایط انتخاب شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *