جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

توانمندی "عارف" در حد اداره یک قوه نیست

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 486268
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه میزان توانمندی عارف در حد اداره یک قوه نیست گفت: مشی مدیریتی لاریجانی بهتر جواب می‌دهد تا مشی مدیریتی عارف.
به گزارش جهان، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به موضوع انتخاب رئیس مجلس دهم  اظهار داشت: اصلاح‌طلبان با طرح اینکه عارف گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس دهم است، به دنبال این هستند که چهره اصلاح طلبی از مجلس آینده به جامعه نشان دهند و علی رغم اینکه می‌دانند هیچ اکثریتی در داخل مجلس دهم ندارند، اما با طرح مسئله ریاست آقای عارف در مجلس می‌خواهند افکار عمومی جامعه را به این سمت ببرند که در انتخابات دور دوم، مردم با این فرض که آقای عارف از اصلاح‌طلبان رئیس مجلس است، نمایندگان خود را از جریان اصلاح‌طلب انتخاب کنند.

وی ادامه داد: همچنین اصلاح‌طلبان سعی می‌کنند فضای بین‌المللی را به گونه‌ای جلوه دهند که ریاست مجلس آینده در تصرف اصلاح‌طلبان قرار گرفته و آنها موفقیت تهران را به کل کشور تعمیم دهند؛ در حالی که واقعیت موضوع متفاوت است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: اکثریت نمایندگان فعلی که رأی آورده‌اند، به سمت آقای لاریجانی گرایش دارند و در مجلسی که 70 درصد نمایندگان انتخاب شده آن، از تجربه نمایندگی مجلس برخوردار نیستند، اگر قرار باشد ریاست هیئت رئیسه هم به دست کسانی بیفتد که آنها نیز تجربه‌ای در اداره و مدیریت مجلس ندارند، قطعاً اعمال حق حاکمیت ملت آسیب خواهد داد و مجلس نمی‌تواند جایگاه واقعی خود را در ساختار قدرت حفظ کند و ما افت چشمگیری را در جایگاه مجلس به دلیل فقدان تجربه‌ای که در اداره کنندگان مجلس پدید می‌آید، خواهیم داشت.

ترقی گفت: براساس دلایل گوناگون برای حفظ جایگاه مجلس شورای اسلامی گزینه مطلوب برای نمایندگان دوره دهم، آقای لاریجانی است نه آقای عارف. ممکن است آقای لاریجانی نیز اشکالاتی داشته باشد، ولی طبیعی است که وی با تجربه‌ای که در اداره  مجلس دارد، بهتر می‌تواند جایگاه و موقعیت مجلس را حفظ کند، وگرنه این جایگاه آسیب جدی خواهد دید.

وی با بیان اینکه آقای عارف در دوران مسئولیت اجرایی خود توانمندی‌های خود را نشان داده است، خاطرنشان کرد: ولی میزان توانمندی آقای عارف در حد اداره یک قوه نیست و با توجه به توقع سیاسی که در مجلس وجود دارد، مشی مدیریتی آقای لاریجانی بهتر جواب می‌دهد تا مشی آقای عارف.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسان
کلمه (اداره )جالب بود واقعا هم توانمندی آقای عارف دراین حدنیست ولی نمیدونم چرایکدفعه یاد دوست عزیزمون سعیدجلیلی افتادم که واقعا توانش شایددرحد یک (اداره
)کل وزارتخانه ای بودومیخواست ریس جمهوربشود جهان جان خداییش این کامنت رومیذاری ؟
United Kingdom
اول بروببین مسولیت "دبیرشورای امنیت ملی" چیست بعد نظربده!!!!!