چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

شاکری: عارف مرد اجراست نه قانونگذاری

پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 486350
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه آقای عارف بیش از آنکه شخصیت قانون‌گذاری داشته باشد، شخصیت اجرایی دارد، گفت: ارتباط تنگاتنگ لاریجانی با اصول‌گرایان نقطه مزیت، پیروزی و موفقیت او در دوره‌های آینده خواهد بود.
به گزارش جهان،‌ مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره ارزیابی خود از ریاست مجلس دهم اظهار داشت: تجربه نشان داده کسانی که با شتاب در مسائل سیاسی ورود پیدا می‌کنند، بدون اینکه عقبه خود را بشناسند، دچار توهم می‌شوند و آقای عارف باید بداند عقبه‌اش به مجموعه‌ای متصل است که این مجموعه متهم به ساختار شکنی‌های بزرگ هستند و بدین ترتیب آنچه که تصور می‌کند در مجلس یا جامعه می‌تواند جایگاهی را داشته باشد، یک توهم عجولانه است.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی طی دوره‌های گذشته نشان داده که با پشتیبانی اصول‌گرایان توانسته در جایگاه بلند ریاست مجلس قرار گیرد و این ارتباط تنگاتنگ نقطه مزیت، پیروزی و موفقیت او در دوره‌های آینده خواهد بود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تأکید کرد: تجربه اداره مجلس، تجربه کمی نیست و آشنایی با قوانین پشتوانه محکمی است؛ لذا شخصیت آقای عارف اجرایی است، بیش از آنکه شخصیت قانون‌گذاری و پیگیر مباحث تدوین قانون داشته باشد.

شاکری خاطرنشان کرد: همان طور که شاکله کلی مجلس نسبتاً توازن دار است، در تصمیم گیری ریاست مجلس نیز نمایندگان مجلس این دقت‌ها را خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *