جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

۱۰ میلیون نفر را تحت پوشش بیمه سلامت

دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۴
کد مطلب: 487061
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم ۱۰ میلیون نفر را زیر پوشش بیمه سلامت قرار داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از سمنان، جمشید تقی زاده امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان اظهار داشت: اجرای طرح بیمه سلامت را یکی از طرح‌های موفق دولت یازدهم بوده است که از طریق اجرای این طرح اقدامات مهمی در راستای ارتقاء سلامت کشور برداشته‌شده است.
 
وی با اذعان به اینکه بالغ‌بر 10 میلیون نفر در دولت یازدهم از مزایای پوشش بیمه سلامت برخوردار شدند خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم اقدامات مهمی در راستای افزایش شاخص‌های سلامت برداشته شد که اجرای طرح بیمه سلامت یکی از این اقدامات بود.
 
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برخی دیگر از اقدامت دولت یازدهم گفت: توسعه بیمه‌های فراگیر، حمایت از بازنشستگان، معلولان، اقشار آسیب‌پذیر و محروم، توسعه کمی و کیفی بیمه‌های سلامت در برنامه پنج‌ساله ششم دولت در بخش تعاون گنجانده‌شده است.
 
تقی زاده بهبود فضای کسب‌وکار، کاهش تصدی‌گری دولت را از دیگر برنامه پنج‌ساله ششم دولت در بخش تعاون عنوان کرد و گفت: حرکت به سمت مسکن اجتماعی و حمایت غذایی، جهت دادن به یارانه‌ها و غیره از دیگر مفاد این برنامه است.
 
وی بابیان اینکه اقدامات مفید و مؤثری در دولت یازدهم در بخش کارگری انجام‌شده است خاطرنشان کرد: در این وزارتخانه برنامه و اقدامات به‌صورت هدفمند صورت گرفته است.
 
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم به برخی نتایج پس از توافق برجام نیز اشاره کرد و گفت: توافق برجام این نوید را می‌دهد که در دوران پسابرجام تحولات اقتصادی در کشور صورت بگیرد.
 
تقی‌زاده گفت: ایجاد امکان سرمایه‌گذاری شرکت‌ها، مؤسسات اقتصادی و صنعتی مختلف جهان در ایران از دیگر نتایج توافق برجام و دوران پسابرجام می‌تواند باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *