جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افزایش جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 490234
مدیر عامل بیمه سلامت از اضافه شدن ۱۱ میلیون نفر به جمعیت بیمه شده های بیمه سلامت کشور خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد جواد کبیر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۴۱ میلیون نفر در کل کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

وی بیان داشت: از این تعداد ۱۱ میلیون نفر جزء بیمه شده های جدید بیمه سلامت کشور هستند.

مدیر عامل بیمه سلامت با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در لرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند عنوان کرد: از این تعداد نیز۲۵۰ هزار نفر بیمه شده جدید هستند که تحت پوشش بیمه سلامت لرستان قرار گرفته اند.

کبیر به اجرای طرح تامین و توسعه پزشک خانواده در کشور اشاره کرد و گفت: استان لرستان در اجرای این طرح در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه این طرح در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر کشور اجرا می شود تصریح کرد: لرستان در این زمینه به طور حتم مورد توجه جدی قرار گرفته و این طرح در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر آن عملیاتی خواهد شد.

مدیر عامل بیمه سلامت همچنین به عملکرد استان لرستان اشاره کرد و گفت: بیمه سلامت لرستان هم اکنون یکی از ۱۰ استان برتر کشور در زمینه ارائه خدمات به بیمه شده ها است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *