شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

انتقاد روسیه از سطح روابط با اروپا

پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 483442
نخست وزیر روسیه در دیدار خود با رئیس جمهور اتریش از طیف وسیعی از مسائل بین اتحادیه اروپا و روسیه سخن گفته و تاکید کرد که روابط ما با اروپا فاصله زیادی از حالت ایده آل گرفته است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از روزنامه اتریشی "استاندارد" خبر داد، "هاینز فیشر"، رئیس جمهور اتریش برای آخرین بار در دوره ریاست جمهوری خود امروز در مسکو با رئیس جمهور روسیه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار بخصوص به مسئله روابط روسیه با اتحادیه اروپا پرداخته شد.

فیشر در دوران ریاست جمهوری خود شش بار با پوتین دیدار و در گفتگوهای دو جانبه شرکت کرده بود.

طرفین در این دیدار تاکید کردند که نقطه زمانی خوبی  را برای هفتمین و آخرین دیدار خود انتخاب کرده اند.

فیشر همچنین گفت که کسی که خواهان روابط خوب بین اتحادیه اروپا و روسیه است از تحریم های این اتحادیه علیه روسیه شاد و خرسند نمی باشد.

وی در عین حال تاکید کرد که اتریش یک عضو وفادار در اتحادیه اروپا باقی می ماند و مسئله تحریم ها به صورت تنگاتنگ با روند توافق مینسک مرتبط است.

ولادیمیر پوتین هم پس از دیدار با فیشر از کاهش حجم تجارت ها با غرب در سایه تحریم های اتحادیه اروپا علیه مسکو و اقدامات متقابل و اجباری روسیه سخن گفت.

مسئله سوریه نیز موضوع گفتگوی این دو مقام روسی و اتریشی بود و پوتین در این دیدار بر راهکار سیاسی برای حل این بحران تاکید کرد.

"دیمیتری مدودوف"، نخست وزیر روسیه نیز صورت دوستانه و سازنده روابط با اتریش را تمجید کرده و با این حال از طیف گسترده ای از مسائل با اتحادیه اروپا سخن گفته و اظهار داشت: روابط ما با اتحادیه اروپا بسیار از حالت ایده آل فاصله گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *