شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تحریم های اروپا بی پاسخ نخواهد ماند

شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب: 378929
وزارت خارجه روسیه در واکنش به تصمیم مقامات اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر این کشور اعلام کرد به این تحریم ها پاسخ خواهد داد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از رویترز، دولت روسیه از اقدام متقابل خود به اقدامات خصمانه اتحادیه اروپا خبر داد. یک روز پس از تصویب تحریم های جدید این اتحادیه علیه روسیه، مسکو اعلام کرد به این تحریم ها پاسخ درخور خواهد داد.

بر این اساس وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد اگر این تحریم ها به اجرا گذاشته شود، واکنش روسیه اجتناب ناپذیر خواهد بود. مقامات اتحادیه اروپا در نشست روز جمعه خود تحریم های بیشتری را علیه روسیه اعمال کردند.

با این حال این اتحادیه یادآور شده است در صورت عقب نشینی نظامیان روسیه از مرزهای اوکراین و برقراری آتش بس در شرق اوکراین این تحریم ها به حالت تعلیق درخواهد آمد. طبق تحریم های جدید اتحادیه اروپا نام ۲۴ شخصیت و مقام دیگر روس به فهرست تحریم های این اتحادیه افزوده شد.

روز گذشته روسیه یک رزمایش نظامی را در دریای بالتیک آغاز کرد. این رزمایش پس از آن برگزار می شود که فرانسه از تحویل دو ناو بالگردبر به روسیه خودداری کرد. در این رزمایش بالگردهای ضدزیردریایی روسیه که در تمرینات نظامی این کشور در دریای بالتیک شرکت داشتند، به اهداف فرضی خارجی حمله کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *