شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

حل مشکلات معیشتی عمل به اقتصادمقاومتی

يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 481510
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امروزه از موضوعاتی که می‌تواند نسبت به نجات مردم ایران اسلامی از مشکلات اقتصادی و معیشتی موثر واقع شود جامه عمل پوشاندن به اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی نظریه‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با علم و آگاهی کامل نسبت به تنگناهای اقتصادی نقاط ضعف و قوت و بازشناسی راهکارهای اجرایی مطرح فرمودند.

وی افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی سرو سامان دادن منطقی به تولید، عرضه و مصرف مطرح است که در این سه حوزه اگر استانداردهای لازم اسلامی لحاظ شود و به توان ملی پرداخته شود شاهد گشایش در معیشت مردم خواهیم بود.

این مسئول یادآور شد: توجه به توان ملی یعنی درون‌زا بودن، برونگرا بودن، دانش بنیان بودن و مردم بنیان بودن اقتصاد راهکاری اساسی برای رفع مشکلات اقتصادی است که باید مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: سیستم اجرایی کشور نه مانند همیشه بلکه با شدت بیشتر باید در حوزه عمل و اقدام این مقوله را اجرایی نماید و به عنوان یک سیاست کلی مدنظر قرار دهد.

آزادیخواه اضافه کرد: آموزه‌های اقتصاد مقاومتی به اندازه کافی در کشور توضیح داده شده و اینک نوبت دولت و سیستم اجرایی کشور است که با قوت و قدرت در میدان عمل گام‌های بلند و موثر را بردارد و تحقق شعار رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» فعالیت نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبیعتا همراهی مردم در این میدان می‌تواند کمک بزرگی باشد تا به اهداف لازم در این زمینه دست یابیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *