سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
استاندار بوشهر:

اجرای اقتصادمقاومتی با مدد بخش‌خصوصی

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 481086
استاندار بوشهر گفت: به منظور عملی شدن شعار امسال، زمینه حضور واقعی بخش خصوصی در تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مصطفی سالاری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: وظیفه داریم که از همه ظرفیت‌ها برای تحقق منویات مقام معظم رهبری استفاده کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در بخش اقتصاد، خاطرنشان کرد: این استان در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسیار مهمی دارد و در این راستا اقدامات مهمی صورت می‌گیرد.

استاندار بوشهر به نقش مهم بخش خصوصی در تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: به منظور عملی شدن شعار امسال، زمینه حضور واقعی بخش خصوصی در تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی تاکید دارد و حاصل آن نیز رفاه ‌آسایش مردم در قالب تولید کالاهای داخلی با کیفیت بالا است.

سالاری با اشاره به اینکه همه بخش‌های دولتی و خصوصی برای تحقق شعار امسال پای کار بیایند، افزود: توسعه تولید و اشتغال‌زایی از جمله کارکردهای اقتصاد مقاومتی است.

وی از برگزاری همایش‌های مختلف با عنوان اقتصاد مقاومتی در نقاط مختلف استان خبر داد و اضافه کرد: این برنامه‌ها به صورت استانی و یا شهرستانی برگزار می‌شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *